Hey Ele, leuk dat je er ook bent... hihi Leuk lekker gezwommen vanmorgen. Moeten wij ook eens gaan doen (sowieso met het weekendje weg begin april). O jee, maar nu ook poepluiers... Hopelijk was het eenmalig en morgen weer over. Wel goed alles onthouden zeg! Datumprikker, als iedereen 12 april kan, hoeft dat toch niet? Dus Anouk en Doortje kunnen jullie dan ook? Moeten we alleen even kijken waar. De pakken nog steeds niet te zien, dan weet ik het ook niet meer.... We waren iig allemaal speelkaarten. Als je kijkt op www.berghem.nl en dan rechts naar onder scrolt. Dan het kopje met 'verlichte optocht 3' en dan foto IMG1262 en IMG1266 Als dit niet lukt dan geef ik het op hoor...
marleen, fijn dat het gesprek gister goed was. alleen nu even afwachten of het geregeld kan worden met jeroens werk. Wel ontzettend fijn dat ze niet veel kinderen aanneemt. Lekker bankhangen nu (doe ik ook met de laptop op schoot en psv op tv) en dan lekker uitrusten. Nog leuke plannen in je vakantie? Hefet jeroen ook vrij?
hoi dames, Heb nog niets teruggelezen sorry! doe ik morgen! Nou nog steeds geen ongi te bekennen!! Mijn ()() gaan steeds zeerder doen en gloeien helemaal! Pfff wat duurt wachten lang zeg haha. Morgen vroeg eindelijk duidelijkheid!! Ben vandaag met jens de hele dag bij mijn moeder geweest de 2 meiden van mijn stiefbroer waren er ook en hebben jens super vermaakt. Lekker naar de speeltuin geweest. Jens had de dag van zijn leven met al die aandacht en lekker schommelen en van de glijbaan enz. Meiden ik laat het jullie morgen even weten. wel pb ivm meelezers hier haha Hoe gaat het met iedereen??
goedemorgen meiden!! Nou getest en wat denk je gewoon omo wit!!! Dus helaas op naar ronde 9 alweer pfff Ik baal enorm had zo'n goed gevoel en tja mijn lichaam houd me dus giga voor de gek! Ga met jens lekker zwemmen!
bah marleen wat balen! het is je zo gegunt! Kan me voorstellen dat je er steeds meer van baalt.. maar is het niet zo dat geen bloed moed geeft? je bent nog steeds niet ongi toch? en hebt toch ook zere boobs toch? Nijn wat een mooie pakken! het was even zoekwerk! maar uiteindelijk gevonden! is de vakantie bijna weer voorbij echt bleh! Anouk en doortje, kunnen jullie 12 april? Weet je al of het gelukt is bij jeroen op het werk? Gelukkig heb je deze week vrij om een nieuwe go te regelen.. Heb je die vrouw nog gesproken? Hier gisteren gesprek gehad met souders, op het vervolg van vorige week. duidelijk gezegd wat er zo ontzettend stoort.. ik had ook zoiets van als ik het nu niet zeg, kan ik het nooit meer zeggen, want anders is het mijn fout dat ik het niet gezegd heb... Ik ga souders nu gewoon aanspreken op iets wat ik niet prettig vind.. en ze zullen het vast niet altijd leuk vinden, maar goed.. ik heb ook gezegd dat ik er een verschrikkelijke hekel aan heb als ze zouden liegen over iets.. bv iets gegeten wat nog niet goed voor hem is etc etc.. ik denk ik zeg het gewoon.. ze gaan dus morgenmiddag voor het eerst een paar uurtjes oppassen.. wel met de nadruk, dat ze eerst zelf aan hem wennen.. en hij aan hun en dat ze niet gelijk de hele familie of vriendengroep afrennen met hem.. dat snapten ze wel.. de vraag is of ze zich er ook aan houden.. ik zie het ook nog wel voor me dat "toevallig" die en die en die en die op visite zijn gekomen.. maar wij hebben het iig gezegd.. en dat kon voorheen dus niet dan voelden ze zich al gepaseerd.. pff.. ben benieuwd hoe dit verloopt.. ik voel me wel nog wat sceptisch.. ik zou willen dat ik kon zeggen dat ik met een frisse start zou beginnen.. vanmiddag naar de verjaardag van het meisje van de yoga! en over 3 weken wordt hij al 1.. heb net de foto's nog eens bekeken van afgelopen jaar.. ik merk goed dat ik nu meer rust krijg.. bij heel veel foto's krijg ik een heel naar gevoel.. omdat hij toen veel huilde of dat ik toen net wist dat jimmy zo ziek was.. etc etc.. Wat ik wel eens merk aan mannetje, ik weet niet of het herkenbaar voor jullie is, maar hij draait zich echt vaak weg als ik hem een kusje geef.. heel sporadisch gaf hij wel eens een kusje.. dat is ook al tijden geleden.. het lijkt wel alsof hij zich dan schaamt en gaat heel druk de andere kant uit.. Ik weet het, het is nog maar een baby, maar toch voelt het wel eens als een soort van afwijzing.. en dan combineer ik dat met het eerste halfjaar met hem dat het zo niet leuk was.. dat ik wel eens denk, hij vindt me gewoon niet leuk.. daar zit best veel onzekerheid van mij.. en ik vind het ook wel een taboe onderwerp als ik er zo overpraat.. maar van de meeste moeders hoor ik de meest lieve en leuke knuffelverhalen.. en dan denk ik.. zou dat door de foute start komen?
Hey meiden, Marleen, hoe kan dat nou?? Maar geen bloed geeft moed en je hebt toch die gloeiende (.)(.)? Misschien een later ei gehad?? Je zit nu op dag 34 of zo toch? Verder gister lekker aan de 'rets' geweest, leuk! Esmee wordt altijd blij als ik mn jas aan doe, want dan gaan we weg, zo leuk om te zien dat ze het echt herkent. En vandaag lekker zwemmen, zwem ze! Ele, ik herken die onzekerheid over het lief vinden wel. Ik denk ook regelmatig dat Esmee blijer is om papa te zien dan mij. Ze reageert dan zo blij. Maar mijn moeder zei dat mama's vaak 'gewoon' zijn want die zien ze heel veel. De papa's zien ze veel minder. Daar zit natuurlijk wel wat in, maar toch, het is niet leuk... En het vervolg gesperk gehad. Goed dat jullie je souders iig de kans geven om te bewijzen dat ze zich aan de afspraken houden. En Jimmy, hoe is het daarmee? En Herbie al bijna 1... Het gaat echt zo snel. En al die ellende die jullie meegemaakt hebben... All, Esmee probeert zichzelf nu aan de boxspijlen op te trekken, maar dat lukt nog niet helemaal. Wel grappig om te zien. Verder heeft ze gister nog maar 4x gepoept en vandaag al weer 2x maar wel vast! Verder weinig op het programma dit weekend. Mannetje hoeft niet te voetballen, dusmorgemiddag gaan we even naar mijn oma en even wandelen in het bos. Fijn weekend!
Joehoe ik ben nu vandaag een jaar bevriend met anouk op hyves haha.. zat net even terug te lezen hoe het met ons ging een jaar geleden.. nijn je was 29w zwanger vandaag en ik 35! toen dacht ik nog dat het heel lang zou gaan duren allemaal.. en wat maakte ik me druk zeg, over dat dekbed! hihi.. zouden dat dan toch de hormonen allemaal met je doen? wat goed dat esmee al pogingen doet! gek he, ik kon me dat allemaal niet voorstellen vorig jaar hoe dat zou gaan.. en nu.. nu gaat esmee al bijna staan alleen! echt knap van d'r! heb je de box en bedje al op de laagste stand? ik moet zeggen, ik verheug me nu nog steeds als hij wakker is dat hij in zijn bedje staat en helemaal happy is als ik naar hem toekom! dat blijf ik heel speciaal vinden! En dat herkennen is speciaal he? hier verownder ik me ook iedere dag weer wat hij ziet en herkent.. hij heeft sinds een deze week dat hij alles nadoet wat wij doen.. leggen we een deksel op ons hoofd, doet hij dat ook.. wijs ik met een vingertje, doet hij dat ook.. en dat wijzen met dat vingertje ziet er zo lief uit! vind het dan ook enorm snel gaan wat er iedere dag wordt bijgeleerd... als k nu vraag waar is papa? kijkt hij op zich heen en zegt papapapa.. *smelt* en dan wil ik knuffelen en dan... wil hij niet hahahha.. je hebt denk ik helemaal gelijk nijn, herbie is helemaal blij als hij mijn moeder ziet.. dan denk ik bahh wat flauw! en ze krijgt dan wel een knuffeltje etc etc.. en 1 worden.. pff.. ik vind het echt niet leuk hoor! wel zin in zijn feestje.. maar dat was het dan ook.. hahaha.. de dag dat hij echt jarig is, ben ik helemaal alleen met hem.. papa moet werken hij slaapt overigens een gat in de dag vandaag! hij heeft tot 20 voor 8 geslapen! voor het eerst na maanden dat hij dit nog een heeft gedaan.. en om 9 was hij weer moe en nu slaapt hij nog steeds?? ben echt net even gaan kijken, dan tilt hij zijn hoofd op en draaid zich om.. dacht even dat hij wakker was geworden door mij, dat wordt hij anders nml wel heel snel.. maar nu slaapt hij weer! wel goed eigenlijk, is hij zo uigeslapen voor de verjaardag
heb ik trouwens verteld dat we zijn gaan zwemmen afgelopen week? hij vond het echt schitterend! na alle rampzalige pogingen met babyles vond hij het nu echt leuk, ook 2 keer onder water geweest, maar hij herstelde zich snel van het huilen.. ik zit er dan toch weer aan te denken om les te gaan nemen, maar dan door de week.. En je vroeg hoe het met jimmy gaat.. nog steeds durf ik daar niet zo goed antwoord op te geven.. het lijkt namelijk goed te gaan.. soms heb ik het idee dat hij ook mindere dagenheeft, dan eet hij best veel.. hij is best een dikkertje geworden! maar dat maakt ons niet zoveel uit, hij speelt, knuffelt, is graag bij ons en dat maakt me heel blij.. liever een dikke kat dan een mooie kat al is hij nog steeds mijn schatje! .. hij heeft me afgelopen jaar, nog zoveel liefde gegeven.. iedere keer als ik het moeilijk had en in tranen uitbartse omdat ik het even niet meer zag zitten.. was hij er wel voor me.. en daar ben ik iedere dag zoo dankbaar voor... ik word weer emo zeg.. niet doen niet doen
he meiden! sorry, mijn adapter is dood...dus was er even niet... even globaal alles doorgelezen marleen, balen van je omo test...getver, hoop toch dat dat veranderd hoor! 12 april, lief dat jullie me meevragen! Helaas werk ik op dinsdag altijd... dus een volgende keer ga ik graag mee! dikke knuffel voor allemaal!
hey meiden, Wat een rust hier (lekker gemakkelijk bijlezen)... Wow, ik vorig jaar nu 29w. Denk nog wel regelmatig terug aan toen, maar idd wat je zegt als je nu kijkt... Ze worden al bijna 1!! En wat fijn dat het eigenlijk best goed gaat met Jimmy en dat hij nu lekker mollig is, boeiend... En ik wacht ook op het moment dat Esmee in haar bedje zal staan, maar ben bang dat dat hier nog wel even duurt. Al is ze wel een volhoudertje... En Herbie nog lekker lang geslapen gister? Vanmorgen ook? Doortje, op welke dagen werk je, anders kunnen we misschien een andere dag plannen.... Hoe gaat het verder met je? Beginnen de moeheid en misselijkheid al iets af te nemen? All, dadelijk naar mijn oma en vanmiddag even wandelen (is de planning, als het droog is/blijft). Fijne zondag!
hoi dames, Vanmorgen een kennismaking gehad met de andere gastouder. Tjee wat moeilijk om een keuze te maken zeg. Dit was een kei leuke meid! Met zelf een dochtertje van 1,5 en zoontje van 5 jaar. Op de dagen dat jens komt is hij alleen met haar kindjes. Het meisje kwam telkens naar jens vanmorgen zo lief!! Maar ja een maar de gastouder heeft te kennen gegeven dat ze geen baby's onder het jaar wil. Omdat ze dan zo gebonden zit aan slaaptijden zodat haar dochtertje en jens daarin beperkt worden qua activiteiten. Dus als jens een brusje krijgt gaat het daar niet lukken. (de andere go was dit geen probleem) Maar verder klikte het super en voldeed ze precies aan onze verwachtingen. Dus ja wat nu te doen. Dat word dus denken denken denken. Van de ene kant hoe lang duurt het nog voordat ik zwanger raak misschien wel nooit. En als we ons appartement verkocht hebben weten we nog niet waar we precies gaan wonen. En moeten we misschien toch van gastouder wisselen omdat we verder weg wonen en ik hier mijn werk moet opzeggen in de winkel. Dus tja hoe zeer moeten we het mee laten tellen dat ze geen echte baby's in haar opvang wil. En misschien denkt ze er zelfs tegen die tijd ook wel weer anders over als ik eenmaal zwanger ben. Echt heel moeilijk waar doe je goed aan. Jens zal het daar super naar zijn zin hebben samen het haar dochtertje dat klikte echt super tussen hun. Maar vind het ook zo zielig om jens daar bv over 1 jaar weer weg te halen omdat ik zwanger ben. Maar ja als we verhuizen moeten we misschien toch al weg bij haar. Oh wat een keuze. Echt heel moeilijk. Ga hier nog maar eens alle ++ en -- naast elkaar neerzetten voor deze gastouder en die waar we van de week zijn geweest. Meiden sorry dat ik nog niet gereageerd heb word vanavond anders morgen eerst maar eens alles op me in laten werken en een keuze maken. Ik denk dat ik ongi ga worden heb zo'n gevoel.
Oh Marleen, wat vreselijk moeilijk.... Wel heel positief natuurlijk, maar wat jij zei, mischien denkt ze er tegen de tijd dat Jens een brusje krijgt idd wel anders over. En jullie willen ook nog verhuizen... Moeilijk moeilijk hoor... Goed dat jullie er goed over na gaan denken en geen overhaaste beslissing nemen. En wat leuk dat het zo goed klikte tussen Jens en dat meisje! Ah bah, je denkt ongi te worden... Ik vroeg me al af hoe het daar mee zat.. Esmee heeft vannacht nieuwe woordjes geleerd denk ik, haha "di" "da" "nana", zo grappig. Toen we haar op bed legden vammiddag kletste ze zo veel. En die loopkar, dar rent ze mee door het huis!!
nou marleen dat zijn ook moeilijk keuzes allemaal... Misschien proberen niet te ver vooruit te denken.. Je weet immers niet hoe het er over 1 jaar uitziet.. en je weet idd niet misschien omdat jens en haar kindje alweer wat ouder zijn vindt ze het helemala neit erg zo'n klein hummeltje erbij.. en wat betreft werken en wonen.. ik herken het dilemma.. Dus kan me je onzekerheid en twijfels helemaal voorstellen.. Ik vind het juist knap van jou dat je ondanks al je twijfels en onzekerheden zo volhardend en goede moed voor een 2e beeb kunt gaan.. Ik blijf een beetje hangen in het stukje, ik zie wel, weet ik het zeker, ja ik wil, wat te doen met dit en dat.. en wil ik dit echt, ja lijkt me helemaal leuk, het liefste nu, of toch niet nu.. ik kan nog wel even doorgaan met alle twijfels hahaha.. maar dat vind ik dus zo knap van jou dat je er zo voor kunt gaan.. Jullie konden me dan nog neit voor ik zwanger wilde worden van herbie, maar toen ging het ook zo! tot ik eenmaal zwanger was en ik niets anders meer wilde Dus ik denk dat je het gewoon op je af moet laten komen, de go nemen waarbij je nu het meeste vetrouwen hebt. Voor hetzelfde stopt ze er ook mee en zou je nu die ander kiezen en moet je volgend jaar toch weer weg.. en jullie krijgen het app dus ook niet verkocht he? wat een klote tijd he? heb je nog wel eens contact met de makelaar? Gisteren hebben we het er met vrienden nog eens over gehad wat we zouden kunnen doen als we een 2 de willen.. zelf denken ze eraan om rond mei te gaan proberen voor een 1e ze is overigens die beste vriendin, die contact met me opnam vlak voor de geboorte.. En toen bedachten mijn man en ik opeens, waarom zouden we een hele verbouweing doen, de badkamer naar beneden en de wc vervangen voor badkamer, in principe ga je dan ook nog achteruit in de verkoopprijs want dan heb je geen 2 wc's meer.. maar waarom knappen we dan niet kledingkamer op en maken daar bbkamer van. Ok het is niet heel groot, en heeft een scheefdak met dakkapel.. Dan doen we de vaste pc weg en het bureaumeubel op de slaapkamer en zetten daar een grote kleerkast.. Dat scheelt enorm in de kosten wnat de badkamer is nog vrij nieuw.. en heeft een verzonken bad in de vloer.. dus er zijn zelfs nog betere mogelijkheden! Nijn, esmee achter de loopcar, of in de loopwagen? zo leuk om te lezen dat ze het zo goed doet en zo snel gaat! Oh en dat praten is leuk he! hele verhalen vertellen en wij vragen ons maar af wat zouden ze nu bedoelen! vind deze tijd zoooo veel leuker als voorheen! en dan hoor ik van iedereen dat het alleen maar leuker wordt en kan ik me zooo verheugen! Gisteren is herbie dus voor het eerst bij souders geweest.. Ze hadden al gelijk wilde plannen om met onze autostoel en kinderwagen etc op pad te gaan.. we hadden gelijk beide zoiets van no way.. we vroegen van te voren om gewoon met z'n 3en aan elkaar te wennen ipv de familie af te rennen.. of ze zich aan alles gehouden hebben is natuurlijk maar de vraag.. ik heb nog wel een beetje een dubbel gevoel, mijn man overigens ook en die gaf ook aan, dat vertrouwen moet groeien.. ze hebben het iig helemaal naar hun zin gehad en dat gun ik ze natuurlijk wel en herbie ook! zolang wij maar kunnen zeggen wat en hoe en onze regels worden nageleefd toch zit de vakantie er weer op, we zijn een stuk verder in huis, maar ook niet heel veel omdat we de laatste dagen niks meer gedaan hebben.. vond het ook wel even goed geweest.. vanaf de kerst was mijn man iedere dag bezig geweest met wat dan ook.. de opzetplinten moeten nu nog op de oude plinten en in de gang moet het parket nog komen.. en dan de rest nog. maar dat hopen we af te krijgen nog voor de verjaardag van herbie! zometeen komt mijn moeder om op te passen, de vrouw van de rechtzaak komt vandaag even ons huis inspecteren, ivm de overlast. Ze komt wel op een rotte tijd, rond 12 uur, dan is het het rustigste wat betreft in en uitrijdend verkeer..
ik dacht ik druk even op enter, te vaak is mijn tekst weggegaan omdat ik op de verkeerde knop drukte! Soms moet ik wel nog even aan ons nieuwe topic wennen en vraag ik me zeker af hoe het met de andere gaat, maar toch voelt het een stuk rustgevender.. hoop dat jullie dat ook zo ervaren.. Doortje als jou het leuk lijkt om ook te komen, zullen we dan een andere datum prikken? ik weet ook niet of anouk kan, weet iemand van jullie dat? maar we vieren waarschijnlijk het weekend ervoor, wrs de zondag, de verjaardag van mannetje.. en ik ben zelf een beetje huiverig of het niet teveel voor hem wordt.. Hij is zoals jullie weten heel erg gegroeid en een stuk makkelijker, maar ik weet niet welke impact de verjaardag op hem zal hebben en of hij er nog moe van is etc etc.. dus misschien een weekje later, vond het eigenlijk vervelend om het hier neer te zetten omdat ik dacht, nee niet ik weer! maar wil dus ehct heel graag juist! Doortje wat fijn om te lezen, ik had je even opgezocht dat het goed met jullie gaat! ik vind het zo snel gaan bij jou! zo vertel je van de mk en zo ben je weer zwanger en zo zit je al bijna in het 2e trimester! Anouk, dikke knuffel voor erin van herbie!
hoe kan het dat er op dit moment 2 actieve gebruikers dit onderwep bekijken, maar er tussen haaljes ook 2 leden en 0 gasten staat.. Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (2 leden en 0 gasten) ‎Elegance dat ik alleen mijn naam zie. Meestal staan er dan toch 2 namen als iemand als lid meeleest? echt vaag
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (3 leden en 0 gasten) ‎Elegance, ‎Nijntje27+ goedemorgen nijn!
Hey meiden, Ele, dat van die gebruikers is mij ook al wel eens opgevallen... Ik dacht ook dat als je actieve gebruikers had dat die ook onderin stonden, maar dat blijkt niet altijd te zijn. Of msischien lopen we elkaar dan precies mis... Jullie druk verbouwd deze vakantie (en de tijd ervoor) en nu de laatste dingen nog. Ben erg benieuwd hoe het er uit ziet... Hopelijk hoort die vrouw de herrie van de poort goed en anders je moeder even opdracht geven de poort een paar keer te openen?? Zo te lezen heb je Herbie met een goed gevoel achter gelaten bij souders. En vertrouwen... moet idd groeien. En wat ze allemaal doen als wij er niet zijn... tja daar ben ik ook nog wel eens bang voor... En Herbie's feestje te druk. Hier ben ik er ook bang voor, maar misschien is dat meer voor mezelf... Carnaval is tenslotte met Esmee wel goed gegaan, dus waarom zou het verjaardga niet goed gaan. Alleen ben ik bang dat ik ingestort ben na zo'n dag. Misschien hebben Doortje, Marleen en Anouk nog tips om de dag te overleven?? Ele Esmee zat trouwens in de loopkar. Erachter dat zie ik nog niet gebeuren (of wil ik dat nog niet zien gebeuren, haha). Verder is Esmee zo gezellig. Ze kletst echt zo veel... Alleen die billen. Nog steeds helemaal kapot en poepen, nog steeds een keer of 4-5 per dag... Maar last heeft ze er volgens mij niet van, dus....
ik zag het ook van de 3 gebruikers en meteen waren eht er weer 2 Goedemorgen Ele!! En zal die + betekenen dat er iets geschreven wordt?