toch nog maar eens de gyno gebeld.. en ik kreeg gelijk te horen dat ik eerder had kunnen bellen ivm de buikpijn.. toen zei ik dat ik zondag avond had gebeld kon ze dat neit terug vinden.. zie je dat.. ik had er al geen goed gevoel over.. maar goed.. ik mag om 15 uur terecht bij een gyno die ik niet ken..
heel verstandig, ele! Altijd op je gevoel afgaan dus, en niet denken dat anderen je dan misschien een zeur vinden. Gaat je man mee? Veel sterkte meis, ik denk aan je!
ele: goed dat je gebeld hebt!! Ik ben benieuwd! Laat je even iets weten? EN kan je man met je mee?? Uitje dan schuiven we het door naar november: Ook weer een dinsdag: 1 nov: Marleen 8 nov: Marleen 15 nov: Marleen 22 nov: Marleen 29 nov: Marleen
mijn man is werken die heb ik wel gewhatsapped.. maar heeft het nog niet gelezen.. hij is zo kapot moe.. ook hij was van 1 tot 4 wakker.. ik zie er wel tegenop omdat ik mijn eigen gyno niet heb.. heb net het hartje via de as gehoord.. dat geeft zoveel rust iedere keer..
Hey meiden, Wat een drukte vandaag op zp. Doortje, je zus is er, nu kan jullie prinsje komen!! Heel veel succes, het kan nu echt niet meer lang duren. Wanneer besloot Sara destijds te komen? Ele, goed dat je toch de gyn gebeld hebt! Ben erg benieuwd. Heel veel succes! Marleen, spannend!! Hoop zo dat het raak is!! All, de missleijkheid is hier sinds twee dagen zo goed als verdwenen. Dat maakt me dan weer onzeker, al weet ik dat dat rond deze tijd minder kan worden. Maar eten lukt nog steeds niet, dus dat is dan weer goed. Heb wel weer zin in maandag, smurfje kijken!! Uitje, ik zal straks eens kijken, heb nu mn agenda beneden liggen.
He meiden, jullie uitje niet doorgegaan. Jammer zeg. Het is altijd lastig met een groep afspreken. Hier gaat het wel weer. Een beetje bekomen van de schrik. Het was een soort rollercoaster. Zondag had ik nog het idee. Misschien zwanger? Gisterochtend vroege miskraam. Gisteren middag misschien mijn gezondheid in gevaar, daarna een meevaller. Ik ben vooral blij dat het geen mola was. Ik ben me echt rot geschrokken. Nu besef ik nog beter dat ik blij moet zijn met mijn wondertje en gezondheid! Leuk een tweede maar nu even blij met wat ik heb. Dus eigenlijk ben ik best vrolijk vandaag. Nu hopen dat ik snel ongesteld word. Dan kan ik de boel echt afsluiten. @ele. Goed dat je even langs kan komen. Wel spannend met die buikpijn. Gelukkig kan je het hartje regelmatig horen met de as. Heerlijk lijkt me dat. Ik ken genoeg mensen die hun hele zwangerschap wat bloed verliezen. Dat is elke keer schrikken maar betekend soms helemaal niets. Een andere gyn is natuurlijk wennen. Ik heb eigenlijk nooit dezelfde omdat het te druk is in mijn ziekenhuis. De meeste ben ik erg tevreden over. @doortje. 40 weken! Wat een tijd. Ik hoop voor je dat je nu snel mag bevallen. Ik kan me voorstellen dat het nu wel klaar is. Ik ben toen met 38 weken bevallen dat vond ik toen veel te vroeg. Maar achteraf besef ik wel dat dat ook veel voordelen had. Ik ben trouwens verslaafd aan de speeltuin. Zo gezellig, met mijn meisje op stap. Als ze straks wakker word ga ik weer. Het is echt om de hoek. Fijne dag meiden!
Ele: meid ik ben benieuwd hoe het gegaan is!! En of je je man nog op tijd hebt kunnen bereiken zodat hij mee kon. Esli: misschien kun je er nog over denken om met het komende uitje mee te gaan! Dan ken je ons immers al weer wat langer. Lijkt me erg leuk om je te ontmoeten!
Ik heb trouwens erge buikpijn sinds vanmiddag pfff Innesteling??? Of gewoon mijn lichaam die me voor de gek houd!
Ze zagen niks bijzonders op de echo.. wel de voorliggende placenta en.misschien heb ik een infectie.. wat los staat van het bloedverlies. Vrijdag hoor ik.meer.. Rustig aan blijven doen ivm placenta... Esli fijn om te lezen dat je ondanks alles zo goed met alles weet om te gaan.. wat vindt je meisje leuk in de speeltuin? Mannetje hier vind de glijbaan leuk de rest vind hij maar eng en zou ik niet weten waar ik hem nog een plezier mee ksn doen.. Marleen wat goed dat jij niet eerder test.. dat jan ik dus echt niet!
Ik kan ook alle datums in november!! Ele hebben ze iets getest waardoor je vrijdag een uitslag krijgt? Esli fijn dat je je vandaag zo goed voelt en er zo tegen aan kijkt. En ik sluit me bij Marleen aan gezellig als je meegaat in november Had ik trouwens al verteld dat we het huis toegewezen hebben gekregen? We hebben volgende week dinsdag een verk gesprek hebben dan een week bedenktijd, zo niet dan gaan ze met de volgende mensen verder. Ons huis gaat eind deze week in de verkoop, de makelaar had mensen uit Spanje, die willen weer naar Ned toe komen, we horen morgen of ze over komen om ons huis te bezichten.
Doortje hopenlijk horen we je niet morgenvroeg vrijdag krijg ik alleen de uitslag van de kweek ivm.infectie. volgende week woensdag pas naar mijn eigen gyno. smokey klaar met alle voorbereidingen? Heerlijk vooruitzicht.. ik zal veel aan je denken deze dagen.. heerlijke temperaturen.. strakke blauwe lucht... niks moeten... cocktails.... zwijmel..... zwijmel.... ik hoop zo dat ik op vakantie kan gaan over 4.5 week.. zit me er al zolang op te verheugen... ik ben trouwens wakker... en dit keer niet door mannetje... maar ondat ik t gewend ben denk ik... hij is wel heel erg verkiuden.. ik ben ook zo verliefd op hem... wat is deze tijd toch veel leuker dan de babytijd... Al snap ik nu beter wat iedereen zo leuk vindt aan een mini.. maar poeh... die nachten! 2 vriendinnenvsn mij worden trouwens maar niet zwanger... en werden vorige week allebei op donderdsg ongi... ik hoop zo voor ze dat het snel raak zal zijn! Ik heb hongrr :-X
Joehoe! We gaan toch niet saai doen vandaag? Doortje? Hmmm.... als jij er niet bent is t goed nieuws!
Ele: wat klink jij opgewekt! Aan wat voor een infectie denken ze bij jou?? Hier druk aan het werk voor het gastouderbureau. Jens is heel de dag bij de gastouder. En ik moet van 12.30-17.00 in de winkel werken. Dus een lekker druk dagje!
Hey meiden, Nog geen Doortje nieuws?? Zo eens kijken of ze al online geweest is vandaag... Ele, hoe gaat het nu met je? Nog bloedverlies gehad? Marleen, jij hebt het echt super druk he?? Smokey, voordat ik het vergeet te zeggen, heel veel plezier in Spanje! Denk je ook aan ons, hier in het koude NL? En vergeet je neit wat zon mee te nemen?? En super jullie hebben het huis toegewezen gekregen!! Leuk!!!! En een spannende tijd met het oude huis.
ja, helaas hobbel ik nog rond... dacht vannacht dat het begonnen was, maar weeen werden niet sterker en zwakten uiteindelijk weer af... ik baaaaal!
oh ja inderdaad vanacht ben ik daar niet meer op ingegaan.. ik was moe maaar kon niet slapen! smokey wat ontzettend spannend dat jullie dat jullie de kandidaten geworden zijn! binnen een week dus beslissen.. en net nu jullie op vakantie gaan.. krijgen jullie het nog geregeld? ik hoop dat jullie heel snel jullie huis verkocht krijgen.. dus dan hebben we echt zo ongeveer allemaal in dit topic het huis te koop staan! (wij nog niet dan maar wel in de planning!) en natuurlijk heel veel plezier in spanje.. ik ben strontjaloers hihihi.. geniet ervan en ik wil niet veel vragen, maar zou je iets van zon hierheen willen nemen? Marleen druk druk druk dus.. zo gaat de week wel lekker snel.. wanneer ga je ook weer precies testen? anouk succes vandaag! nijn, is je misselijkheid nog steeds weg? super fijn toch! bij mij sloeg het bij mannetje met 9 weken ineens om.. en was het beetje misselijk dat ik was ineens weg.. ik ben nu ook iets minder misselijk sinds zondag.. (dat kwam er ook nog eens bij waardoor ik ook onzeker werd) jij hebt geen as toch? ik moet zeggen vind dat ding echt ideaal voor onzekere momenten.. al de hele week heb ik het gevoel ik dat haar voel in mijn buik.. en ik denk ook echt dat het zo is.. mannetje voelde ik pas goed met 20w en daarvoor voelde ik vanaf een week of 12 vlindertjes.. maar nu herken ik het beter lijkt het.. als ik net in bed lig voel ik dat.. ergens ook wel raar.. zo vreemd om weer terug te zijn in de wereld van mij en mijn kind voelen... ik kon het me niet meer voorstellen na de zwangerschap en nu is het zo "normaal"... doortje.. ik ga langzaam ook denken.. oh meid ik hoop het zo voor je..
ah bah lees nu pas dat je er was doortje.. bah! en helemaal nu de nachten zo bagger gaan en je denkt dat het begonnen is...