Doortje wat is hij mooi! wat een plaatje! wat een geluk! ik ben zo ontzettend blij voor je dat alles goed gegaan is! en dat je eindelijk kunt genieten.. wat een mooi vooruitzicht! ik ben er al de hele morgen super blij en emo door..
zometeen naar de gyno.. ben ergens toch wel nerveus.. komt denk ik door het bloedverlies vorige week.. ik hoop dat ze even met de echo kijkt of alles ok is.. ook dan zal ik even vragen of ze tussen de beentjes wil kijken.. ik heb zo'n enorme twijfel stom he.. al was de echoscopiste zo zeker van haar zaak.. Gisteren super leuke dag gehad met de yoga meiden.. viel me ook in dat ik nog steeds geen nieuwe zwangerschapsbezigheid heb gevnden of gekozen.. haptonomie leek me wel wat maar om dat zelf te betalen zie ik ook niet zo zitten.. ik wilde gaan zwemmen maar is er nog steeds niet van gekomen.. mannetje gaat echt goed zijn verkoudheid is bijna over.. en hij praat echt heel veel.. zeiden de meiden gisteren ook al.. hij zegt nu echt alles na.. en weet steeds beter dingen duidelijk te maken waarmee we hem kunnen helpen.. maar een andere vraag iedere keer als ik de luier verschoon gaat hij druk zetten.. hij vindt scheetjes laten dan helemaal het einde.. ligt dan helemaal in een deuk.. maar goed.. hij plast dan ook iedere keer.. een zootje dus.. hij heet dus wel door wanneer hij plast zo lijkt het.. moet ik hem dan op het potje zetten ofzo?
Jaaaa, Doortje is bevallen!! Doortje, super gefeliciteerd met jullie zoontje Stan!! Nu lekker genieten, je zelf laten verwennen en dan horen wij je verhaal graag!! Ele, Herbie dus een echte kletskont, haha Van wie heeft hij dat? En vanmiddag naar de gyn, toch wel weer even spannend, maar het zal vast wel goed gaan met jullie meisje!! Je zou misschien eens kunnen proberen op een potje, ik vraag me ook af, wanneer je daar mee aan de slag moet gaan Dus lees graag mee hoe het bij jullie gaat. All, heb ik jullie trouwens verteld dat ik met Esmee naar de kno arts moet? Waarschijnlijk moeten haar neusamandelen verwijderd worden. De ha vond 3 oorontstekingen in 4 maanden en 3 luchtweginfecties in 6 maanden wel erg veel... Dus a.s. woensdag gaan we eens bij de kno arts kijken....
Hoi Dames, Doortje bevallen! Gefeliciteerd! Yes. Goed nieuws altijd goed. Smokey, de eerste stapjes, spannend! Ik vind het heerlijk dat Fenna nu loopt Nijntje lekker aan het genieten, goed zo! Wel spannend dat de amandelen weg moeten. en dan hopen dat het gaat helpen. Het klinkt wel als veel ziek. Hoe was het bij de gyn Ele, hopelijk alles weer goed? het potje, mm lijkt me erg vroeg? misschien aan het consultatie bureau vragen? Sorry dat ik nog niet eerder van mij heb laten horen. Gisteren een erg drukke chaotische dag gehad. Mijn meisje wilde niet slapen. Savonds ook nog bezoek enzo. Maar hcg weer nul. Ik zal de testen eens plaatsten dan kunnen jullie het ook zien. Maar er zijn geruchten dat die testen een slechte serie hebben gehad? De onderste 2 testen zijn wel heel licht positief maar de bovenste toch wel duidelijk positief. En toch een hcg van nul! Dus ik vertrouw deze testen niet meer. Wel jammer want ik vond ze altijd heel fijn en duidelijk. Maar begrijp me niet verkeerd. Ik ben blij dat mijn hcg nul is omdat ik niet zwanger kan zijn dus dan is er iets goed mis. Ik voel me lichamelijk steeds beter. De duizelingen zijn ook eindelijk weg. Ik kan weer ademhalen. Op naar een menstruatie nu zodat er daarna weer nieuwe kansen komen...
Ff via phone. Doortje wat een super leuke naam en gefeliciteerd natuurlijk, ik hoor graag je verhaal maar eerst lekker genieten. Vroeg me vanmiddag af of er al een nieuwe datum is voor ons uitje. Morgen ben ik er weer uitgebreid, weltrusten allemaal
esli wat vaag die testen he... een vriendin van mij heeft in hetzelfde weekend als dat ik getest heb ook getest en zag je ook een vage lichte streep en ze werd gewoon ongi.. natuurlijk kan een vmk de oorzaak zijn geweest maar ze was ook precies op de dag zelf ongi geworden.. marleen heeft een test gehad die licht post was.. waarbij gedacht wordt aan een vmk.. en nijn ook.. je weet natuurlijk niet goed wanneer er wel of geen vmk is geweest maar door de twijfel die ik hier op het forum ook steeds meer lees over die testen vraag je het je toch af.. en bij jou is het dus overduidelijk vals positief... wat een gedoe.. alsof je na 9 weken niet genoeg hebt meegemaakt.. bleh.. soms is het wel goed geweest he.. en die ongi mag nu wel komen!! zal voor jou vandaag een ongi dansje doen! smokey, je hebt wel geluk met het weer deze week.. hoef je niet meteen helemaal af te kicken! gek he dat je zo'n kleintje al ziet groeien in een paar dagen tijd.. ze gaan echt zo snel! heeft het je wel even goed gedaan er even tussenuit? hoe gaat het eigenlijk met dei vriend van jullie die jongen zou worden opgenomen toch? Doortje zal heerlijk aan het genieten zijn van haar mannetje en meisje.. zo super.. ben ook heel benieuwd naar haar verhaal.. en hoop dat alles goed gegaan is en het een beetje vlot verlopen is.. al lijkt het er wel op smiddags was ze nog online marleen, wanneer moet je weer naar het zh voor de 2de iui poging? hoe gaat het met jens in zijn nieuwe bed? blijft hij erin liggen? Nijn werk ze vandaag! nog een weekend tennis toch en dan is het einde toch? anouk, hoe gaat het met je? krijg je een beetje de steun die je nodig hebt? Hier gisteren dus bij de gyn geweest, geen echo gehad.. dus de twijfel jongen/meisje is er nog steeds heel erg.. het wordt ook steeds erger.. ik heb jullie die echo nog niet laten zien toch? morgenavond weten we dus meer.. en ik moet weer op keuring bij het uwv.. ergens denk ik zou toch gek zijn als ik nu zou meoten werken met de voorliggende placenta de bekkenpijn en ook nog zwanger zijn.. al had ik van te voren gedacht augustus weer te beginnen.. maar nu lijkt het me stug.. zou ik nu helemaal niet kunnen.. maar toch maak ik me er best druk over.. de gyn gaf gisteren ook aan het vooral heel rustig aan te doen..
Doortje: Wat een leuk nieuws!!! Gefeliciteerd ik ben natuurlijk heel benieuwd naar je verhaal!!! Maar eerst lekker genieten van je wondertje! En een hele leuke naam! Ele: Weet je al meer over die infectie kan het nergens terug vinden volgens mij? Esli: wat vreemd zeg die testen? Heb je nog contact gehad met het ziekenhuis? Hier zit ik te wachten op tel van gyn! Dan spreken we af hoe nu verder nog een IUI of tovh verder. Jens vind zijn nieuwe bedje geweldig! Hij blijft er goed in liggen en vind het een feest om naar bed te gaan hihi. En heel belangrijk hij valt er niet uit! Straks nog even naar de fysio hoop de laatste keer want hij loopt nu gewoon goed zelfstandig. En boodschappen doen! En morgen werken en dan zaterdag open huis! Nijn jullie zullen ook wel me doen? Anouk: hoe gaat het met je? En met je moeder? Smokey: Hoe was het bij de makelaar?
Nijntje ik heb even voor je gezocht.. Op het nieuws was vorige maand dat onderzoek had uitgewezen dat er geen verschil is met wel of geen amandelen.. en dat ze weghalen een oude nederlandse traditie is die vroeger werd gebrui kt.. Moest er meteen aan denken toen ik dat las van esmee.. ik ben natuurlijk geen kenner.. maar misschien hsndig om te weten en eens aan de arts te vragen wat ervan klopt? Maakt mij meteen weer heel benieuwd.. rr werd ook verteld sat artsen zonder nieuw onderzoek aangeleerd kregen amandelen te knippen.. Sorry als je misschien denkt waar bemoeit ele zich mee..
Pffff vanavond de echo... is het heel raar als ik zeg dat ik het gevoel heb alsof het de eerste geslachtsbepaling is.. alsof ik totaal niet geloof dat het een meisje zou kunnen zijn... Ik zal vanavond laten weten wat het wordt!
ele: spannend zeg een echo vanavond!! Ik ben benieuwd! Hoe is het afgelopen met de uitslag van je mogelijek infectie? Heb er al verschillende keren naar gevraagd maar volgens mij heb je het nog niet verteld? Ben even snel op mijn werk op zp het is zo rustig.
joehoe meiden! Ik kom even buurten! Heb niks gelezen, maar wilde even een foto spammen van mijn mooie mannetje! Alles gaat heel goed hier! Borstvoeding loopt goed, Stan is alweer aangekomen en tevreden en ik voel me goed! Ultiem geluk! Hoop dat het allemaal goed met jullie gaat!
Doortje wat lief oh en wat is zon babytje weer klein zeg. Echt een schatje Lekker genieten hoor! Ele hoe is de echo verlopen?? Vast wel een meisje want dat had ik je al verteld Nijn hoe gaat ie bij jou? Alles nog prima, willen jullie trouwens weten wat het gaat worden? Of wist je dat al...sorry weet niet meer. Marleen makelaar was prima heel boekwerk mee, dinsdag moeten we zeggen of we het gaan doen, maar daar zijn we al uit ons huis staat sinds een weekje ook op funda. Anouk dikke knuffel voor jou, heb je al beantwoord via fb Hier zou ik vanavond naar Brothers gaan maar ik ben gisteravond door mijn rug gegaan echt zwaar balen dus moet zo even naar de masseuse. Morgen mijn paard verhuizen naar een nieuw adres, en smiddags met de fam lekker bbq en. Laatst vertelde ik toch dat ik eerder ongi was, nou dat was dus echt niet veel elke x maar klein beetje toen 3 dagen iets meer, en nu bijna niet meer maar vandaag toch weer roze klein beetje. Nu denk ik in 1x weer paniekerig ik kan toch niet zw zijn. Ik werdt 1,5 wk voor mijn ongi al soort van ongi, en mijn buik is erg opgeblazen en heb een raar ongi gevoel. Laatst had ik ook 2x een antibiotica kuur voor blaasontsteking dacht dat het toen wel over was, maar nu ik die opgeblazen buik heb schiet het paniekerige gevoel me in 1x weer te binnen, het zal wel een blaasontsteking zijn maar heb geen pijn bij t plassen had ik de vorige x ook niet. Dus maandag maar weer urine inleveren. volgen jullie het allemaal nog een beetje?Het is in ieder geval raar want ben nooit eerder ongi geworden, maak ik me best wel zorgen om... Ga even gtst kijken en dan naar de masseuse. tot later
Hey meiden, Even snel.... Doortje, wat een scheetje zeg!! Lekker genieten en we zien je wel weer verschijnen!! Ele, ben erg benieuwd, maar ikd acht ook echt een meisje, dus Smokey en ik hebben het gewoon goed, haha Marleen, jij bent echt goed bezig!!! Gaan jullie nu trouwens verder met IUI?? En doen jullie morgen mee met de open huizen dag? Smokey, het zit je ook niet mee qua gezondheid. Weet je al iets meer over je dieet? En jippieee, jullie huis op funda (graag een pb, hihi) en een nieuw huis kopen. Wanneer is de oplevering gepland? Oei, en spannend zeg, maar het zal vast goed zijn (dus geen zwschap). Anouk, ook ik heb via fb al gereageerd. Hele dikke knuffel!!! All, wij willen het geslacht niet weten, al denk ik echt een jongen. Verder heb ik al 2 dagen niet meer gespuugd!! Jeejjj, De kids ind e klas weten het nu ook en de ouders dus ook. Verder morgen open huizen dag en zondag de NK tennissen (mn laatste toernooi). Volgende weke ben ik echt vaker online, hoef alleen maar maandag te werken. Nu ga ik lekker slapen, welterusten!!
Nijn veel suc6 met je openhuizen dag hopelijk komen er mensen en zit er een koper bij! Wat knap van je dat je nog zo fanatiek tennist pff jij hebt een betere conditie dan dat ik heb Fijn dat je niet meer hoeft te spugen. Volgende week lekker maar 1 dagje werken heerlijk toch lekker relex dus. Wanneer is het uitje nou eigenlijk hadden we al weer gepland?
Hey meiden, Smokey, nog zo fanatiek tennissen, haha valt wel mee hoor... Merk wel dat mijn bekken nu veel eerder aan het vervelen is dan bij Esmee, dus of ik morgenavond nog kan lopen... Maar als we dan NK zijn, maakt dat weer veel goed, haha All, zeg ik gister dat ik al twee dagen niet meer gespuugd heb, nou ik voel me toch beroerd en heb toch weer een keertje geknuffeld met mn nieuwe vriend Duimen jullie voor veel potentiele kopers vandaag?? Weet niet of ik straks nog online ben, misschien dat wel nog ff gaan genieten van het zonnetje met zn 3-en. En morgen tennissen en maandag werken. Dinsdagochtend even zwemmen, dus ik ben even wat minder online, maar daarna... haha
ele: hoe was je echo?? Anouk: hoe gaat het met jou?? Doortje: lekker aan het genieten?? Nijn: en kijkers gehad in jullie huisje afgelopen zaterdag? Hier helaas geen een... Gisteren hebben we een leuke dag gehad met Jens. Jens is helemaal gek van bussen. En gisteren was er bij de DAF in eindhoven een bussne tentoonstelling met oude en nieuwe bussen. Je kon bijna overal in en achter het stuur zitten. En we mochten een rondje meerijden in een cabriobus! Dus Jens had de dag van zijn leven!! Meiden ik heb me een tijdje geleden aangemeld op facebook maar snap er helemaal niets van dus kom er werkelijk nooit. Ik houd gewoon lekker bij mijn hyves hihi