zo bijzonder na een mk en een ukkie op naar een 2e wonder!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marleentje26, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esli1980

Esli1980 Actief lid

2 mei 2009
    348
    0
    16
    Hallo Meiden,

Sorry dat hier niet meer zo vaak kom opdagen.
    Ik merk dat ik het moeilijk vind dat er in dit topic zwangere vrouwen zitten. Dit vind ik erg egoïstisch van mijzelf want ook jullie hebben een zware tijd gehad en zullen nog steeds meer onzeker zijn dan lekker kunnen genieten.
    Toch laat ik het liefst zw. pagina even helemaal los omdat ik het niet kan opbrengen om er ook voor jullie te zijn.

Gelukkig ben ik eindelijk ongesteld geworden dit weekend, waarschijnlijk heb ik nu pas het laatste beetje rest weefsel verloren van de miskraam waarvan ik eigenlijk ruim 20 weken zwanger had kunnen zijn. In mijn ogen heeft het veel te lang geduurd. Maar nu kan ik gelukkig weer vooruit kijken.

@Anouk, wat vervelend dat je moeder zo ziek is en wat zal het een zware tijd zijn. veel sterkte er mee!
    @Marleen, spannend weer een iui. Ik ga zeker over twee weken hier weer een keer kijken of je positief nieuws hebt. ik duim voor je.
    @Nijntje en elegance, een heerlijke en voorspoedige zwangerschap gewenst! We weten allemaal dat zo'n zwangerschap ook heel zwaar is maar ik hoop dat jullie er desondanks vooral van kunnen genieten. Het blijft zo bijzonder.
    @Smokey, succes met alle testen, ik hoop dat het meevalt.

Bedankt en liefs,
    Esli

2. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Esli: heb je een pb gestuurd!!

Nijn en ele: dank je voor jullie pb!

Hier zojuist minder nieuws. Mijn schoonzus belt op hebben gisteren de eerste echo gehad en het is niet goed. Ze zou nu 9 weken en 6 dagen zijn. Maar het vruchtje is gestopt met groeien met 6 weken en 2 dagen. Ik voel me zo ellendig. Weet precies hoe ze zich nu voelen.

En dat te weten dat wij over ruim 1,5 uur de IUI krijgen pfff wat tegenstrijdig allemaal. Stel dat dit raak is. Dan zijn wij zwanger geworden op de dag dat hun wisten dat het niet goed zat pfff wat oneerlijk.

3. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Esli ik snap het aan de ene kant wel het is ook moeilijk dan, maar weet dat je altijd hier weer terug kan komen;) ik wens je heel veel sterkte en geluk in de toekomst en dat er maar een prachtig kleine beeb geboren mag worden.

Marleen heb net pb gestuurd beetje laat maar kon niet eerder reageren. En wat dubbel inderdaad weer zeg, maar vanmiddag heb jij je IUI ik duim voor je dat het deze ronde raak mag zijn het is je zo gegund.

Ele foto inderdaad hebben we nog niet gezien! Oh ja en denk je nog even aan de datumprikker?

Nijn hoe gaat het bij jou, ben je aan t werk vandaag of vrij?

Anouk hoe gaat het nu met je, trek je het allemaal nog een beetje.

Hier wordt Maud al echt een grote kleine meid, een dame met pit zeg maar hahah maar wel steeds leuker zeg. Ze is nu wel weer lekker verkouden bah bah
    Ik ben zelf doorgestuurd naar de uroloog ik hoor nog wanneer ik daar heen moet want er zat nog een klein beetje bloed in mijn urine
    Vind dat eigenlijk best spannend.
    Gisteravond essesment gehad op de sportschool en vanaf volgende week tot eind dec kan ik 2x in de week aan de bak dat wordt mijn dood...hahah:)

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Esli, ik begrijp je wel, maar vind het wel erg jammer. We zouden er juist kunnen zijn om je te steunen. Maar laat je nog wel weten als het weer zo ver is??

Marleen, jeeejjjj, spannend vanmiddag je 2e IUI!! Deze ronde gaat hem worden!!
    Ah, nee, je schoonzusje een mk.... zucht... helaas weten we allemaal in wat een rot periode ze terecht zijn gekomen...

Smokey, Maud dus een echte meid! Hier ook zo een, Ele, bereid je maar voor op de komst van je meisje!!
    Maar ze is dus weer verkouden. Maud heeft het ook vaak te pakken he??
    En jij naar de uroloog, snap dat je het spannend vindt. Wanneer kun je daar terecht?

Ele, FOTO!!!! haha
    Hoe is het verder? En met klussen in jullie toch-misschien-grotere-huis-dan-jullie-zelf-dachten?

All, gisteren voor de 3e maandag op rij gewerkt en nu lekker 3 maandagen niet. Vanmorgen even naar de stad geweest en ik merk als ik een uurtje gelopen heb, ik zo'n last van mn stuitje heb. Wordt nog leuk als we een weekendje naar de Efteling gaan :(
    Verder nog maar 3 dagen werken en dan is het vakantie! Ben er wel aan toe, nou ja, hoe zo verwend, haha

O gisteravond Esmee trouwens super veel pijn gedaan. Ze zat in de douchebak en ik maak het douchedeurtje dicht. Zit ze er met haar vinger tussen. Bloeden als een rund... Nu een hele rode, blauwe nagel die helemaal doormidden in. Ze lijkt er weinig last van te hebben, maar af en toe trekt ze toch even terug. Heb ik weer, voelde me al k#t, nou dit kon er ook nog wel bij... Ben lekker vroeg naar bed gegaan.

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hallo meiden!

marleen! hoe is het gegaan! ik wilde je succes wensen maar geen tijd gehad om even hier mijn verhaaltje te komen doen.. dus nu ben ik benieuwd hoe het is gegaan!
    Heel erg voor je szus.. we weten het inderdaad allemaal.. maar gun je ook je eigen geluk.. als jij het niet doet, doet niemand dat voor je.. en dat is minstens zo belangrijk! maar erg blijft het wel.. heel veel sterkte voor ze..

Esli, jou kant begrijp ik ook helemaal.. maar je vergeet dat wij er ook voor je kunnen zijn.. overal zul je zwangeren tegenkomen.. en ervoor weglopen is misschien niet goed voor je verwerking? je kunt wel eindelijk die lange ellendige rottijd afsluiten en weer vooruit denken.. dus mocht je toch behoefte hebben om te komen kletsen.. je ei kwijt te kunnen of wat dan ook.. dan hoop ik dat je je hier kunt uitten.. heel veel succes voor de komende tijd..

Smokey, ik ben heel benieuwd hoe het gaat met je dieeet.. ik hoop zo dat je bij die paar mensen hoort waarbij het aanslaat!
    nog steeds bloed in je urine.. pff.. en dat is dus door de verzakking? ik had er nml nog niet van gehoord. aangezien ik ook een verzakking heb.. ben ook benieuwd wanneer je terecht kunt..
    en ik ben strontjaloers dat je gaat sporten hehehe.. je bent dus om en gaat ervoor.. heb je een bepaalde motivatie waarom je nu gaat sporten?
    en marleen vraag ik me meteen af of jij nog aan het dieet bent? en hoe het nu gaat daarmee?
    en smokey je meisje dus in een leuke fase zal ik maar zeggen hihi.. leuk leuk.. hihi... wel vervelend dat ze weer verkouden is..

Nijn, oe wat een rot gevoel he als ze zich zo pijn doen.. het gebeurd gewoon, helaas.. en toch voel je je dan giga schuldig he.. als je maar weet dat je altijd het beste probeert te doen..
    En al last van je stuitje.. staat me bij dat je dat bij esmee ook hebt gehad toch? jaja we zijn zwanger.. en we zullen het merken ook he.. leuk de efteling wanneer?

klussen thuis, vandaag hebben ze het etherniet weggehaald onder het huis.. eindelijk!!!! morgen wordt het dichtgemaakt.. het heeft dik 2 jaar geduurd..
    en wat denken jullie.. die mannen van dat bedrijf hadden zelfs problemen met de handlanger van de poort!!!! niet te geloven toch!!! de handlanger beschuldigde ze van het saborteren van de poort.. onvoorstelbaar! maar die mannen waren er zo klaar mee hihihi...

vandaag alle babykleren van zolder gehaald allemaal gesorteerd op jongens en evt meisje.. dat was me een berg.. 5 dozen vol.. de merkkleding gaat op marktplaats en de rest via een rommelmarkt ofzo.. vandaag de foto's gemaakt en morgen gaan ze op inet..
    mannetje gaat zo snel nu.. hij praat echt alles na.. jeutje zeg.. gaat mijn man weg naar de winkel net en zegt doei.. zegt ie ook doei... en het is zo lief als hij slaal lekkel zegt.. hij pikt er gewoon woorden uit en blijft ze herhalen dan.. voor 2 weken gelden zei hij al vanalles maar zei hij het niet zo letterlijk na als wij in gesprek waren.. dat is dus weer iets nieuws en zooooo leuk!
    vandaag dus een drukke dag.. en ben meteen helemaal gesloopt.. oveal pijn.. misselijk.. moe.. en wil alleen maar slapen!

Anouk hoe is het nu bij jullie?

Doortje, benje flink aan het genieten?

Linda lees je hier nog wel eens mee?

6. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Hoi meiden hier even een ego reactie. Baal best wel!!

Hier gisteren de IUI gehad. Helaas was het zaad nog slechter dan de vorige keer dus heel weinig kans. De vorige keer 0,22 en nu 0,05. En het zou minimaal 1 moeten zijn geloof ik voor goede kansen. Dus dit was onze laatste IUI en gaan dan door naar IVF/ICSI.

7. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Marleen jeetje wat balen zeg echt zwaar kl*te, nu dus op naar de IVF hopelijk reageren jullie daar snel en goed op. Knuffel

Ele weet niet of het bloed met de verzakking te maken heeft hoor. En Maud haar verkoudheid wordt gelukkig iets minder nu maar wat wil je ook met dit vreselijke weer. Ben stiekem wel heel nieuwsgierig naar je buikje;)

Nijn en hoe is het met de nagel van Esmee doet het geen pijn?

Hier weer aan t werk bah eigenlijk geen zin maar ja zit niets anders op.Snel wat doen er ligt genoeg haha

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hey meiden,

Marleen, wat balen (en dat is nog zacht uitgedrukt). Dan op naar de IVF/ICSI!!

Smokey, werken, bah, maar je kunt beter met dit weer werken dan met 30 graden, want dan zit je liever buiten (probeer iets positiefs te bedenken ;))
    Met Esmee haar nageltje gaat het wel. Hij is gewoon echt doormidden, maar al niet meer zo rood en blauw als gisteren.

Ele, jullie hoeven helemaal niet te verhuizen, jullie hebben dadelijk een mega groot huis, met heel veel ruimte, haha!!
    En zelfs de werk-mensen problemen met de poort-mensen, nou dan ligt het echt aan hen!! Hoe staat het er trouwens voor? Jullie waren toch bezig met het DAS?
    Denk je nog aan een foto??
    Idd bij Esmee had ik ook last van mn bekken, maar lang niet zo erg als nu. En toen begon het later....

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    waar zijn jullie????

10. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hier ben ik, souders op bezoek dit weekend....
    Morgen naar Nick en Simon.

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ik ben ook hier!

smokey, heel veel plezier bij n&s

en nijn jij bij de rhcp!

wat een muziek dit weekend! ;)

hier gaat het zijn gangetje.. nou ja.. ik vond vandaag een brief die de ha mij in januari meegegeven heeft voor de gyno.. toen ik ben teruggegaan ivm de verzakking.. de verwijsbrief.. zou je denken.. maar ik was die vergeten mee te nemen naar de gyno.. nooit meer aan gedacht ook.. en vandaag was ik aan het opruimen.. en kwam ik dus die brief tegen.. ik maakte hem open.. en wat staat er in die brief.. mijn hele verleden! huh???

aan de gyno???

dat ik ooit geopereerd ben.. toen ik klein was.. etc etc.. echt de meest vage dingen.. mirena erin.. wanneer ik aan de pil ben gegaan.. etc etc.. ik snap het niet? wat moet mijn gyno daarmee????

daarnaast kwam ik iets heel schokkends tegen.. in 2008 toen ik geen contact met mijn ouders had.. zoals jullie weten is dat pas hersteld voor de bruiloft.. en in 2008 toen ik vastliep tijdens mijn studie omdat ik stage moest lopen, werken etc.. had ik wat dingen waar ik zelf dus mee kampte en heb ik een psych via de ha in de arm genomen.. niks geks toch als je dingen op een rijtje wilt zetten..

maar nu komt het.. staat daar in die brief dat ik een depressieve stoornis heb! ok ok.. ik snap dat jullie me kennen na de tijd van levi en ik echt helemaal in zak en as zat en het soms niet meer zag zitten al dat huilen en die zorgen en slaapgebrek.. maar dit gaat niet eens over die tijd! maar over een periode waarin ik dus met dingen zat zoals mijn ouders die ik wilde oplossen..
    ik viel echt van mijn stoel af toen ik dat las.. ik dacht ik depressieve stoornis??? waar was ik dan???

ik zit er dus al die tijd al mee in mijn maag.. mijn man vindt het ook niet niks.. hij was er immers bij in 2008.. en zei ook al.. toen depressief??? vaag.. na levi heb ik het heel zwaar gehad en zat je echt tegen een depressie aan.. maar ook toen kon je er elke dag toch je schouders onder zetten.. dat kan niet bij een stoornis..

dus..

al met al.. in shock hier..
    en ga natuurlijk maandag als eerste mijn ha bellen..
    alleen ik ben in 2009 van huisarts veranderd.. ben dezelfde gaan nemen als mijn man.. ik vond mijn oude ha praktijk niet fijn door de vele wisselingen.. dus mijn nieuw ha weet niks van toen..
    en diegene die mij in januari doorstuurde naar de gyno werkt samen met mijn ha.. in zijn praktijk.. maar nu wil ik dus met mijn eigen ha daarover een gesprek.. hoop ik wel dat hij me niet afserveerd naar zijn collega toe.. ze werkt immers voor hem..

maar ik vraag me sterk af.. mogen ze zo wel met info omgaan? het is toch allemaal vertrouwelijk? vaag he..

nou ja dat was het weer voor vandaag.. ik zit er iig behoorlijk mee..

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Smokey, veel plezier vandaag bij Nick en Simon, zal wel erg gezellig worden!!

Ele, een ha heeft beroepsgeheim volgens mij. En als hij jou doorverwijst, hoeft hij volgens mij alleen de relevante gegevens op de verwijzing te zetten en niet heel je medische geschiedenis... Maar als jij een depressieve stoornis zou hebben, zou de psych dat toch ook al wel gemerkt hebben?? Ik vind het nogal wat van een ha om dat zo te concluderen en op papier te zetten. Maar het is, als het ik het goed begrijp, dus je oude ha? Of je nieuwe die het gewoon klakkeloos uit je dossier heeft overgenomen? Ik zou ook eens vragen hoe ze tot die conclusie gekomen zijn....

Meiden, een hele fijne zonnige zondag allemaal!!!
    Ik ben er vandaag niet meer, en morgen denk ik ook pas later, haha

13. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Hallo!

even een tijdje niet geweest, was nogal hectisch. Stan spuugt en huilt veel. dus hebben aan de bel getrokken bij de ha. Hij heeft ons doorverwezen naar de kinderarts, waar ik vanochtend met geweest. Even knippen/plakken uit een ander topic:
    @kinderarts: Heel fijn gesprek met een hele fijne man! Heb mijn verhaal kunnen doen, hij heeft goed geluisterd en heeft meegedacht in een oplossing. Hij heeft Stan even onderzocht en daarna vastgehouden. Stan liet zich van zijn beste kant zien. Hij bekeek de arts uitgebreid, begon te kletsen en was heel allert. De arts zei dat het net leek alsof hij een baby van 3 maanden vast had. (ben benieuwd wanneer hij gaat lachen, hij zit er zo dicht tegenaan :))Hij vond het zo leuk en zei dat dit weer een bevestiging was van dat hij het goeie vak heeft gekozen *ik glunderde intussen van trots!* Het lijkt sinds het buikslapen iets beter te gaan en dat maakt mij aan het twijfelen of we voor de medicatie gaan. We hebben nu afgesproken dat hij mij over 2 weken belt hoe het gaat en over 6 weken hebben we een nieuwe afspraak. Als het ondertussen nu weer erger wordt, hoef ik alleen maar te bellen en dan schrijft hij een recept uit.
    Ik ben opgelucht!

Is alles goed met jullie?

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Doortje, wat leuk om iets van je te horen...
    Maar dus al op pad geweest naar de ka. Fijn dat je je zo goed begrepen voelt, schept toch flink wat vertrouwen.
    Maar waar ligt het huilen en spugen dan aan? Heeft de ka dat gezegd?

Ele, fijn dat het gesprek bij de ha goed gegaan is.
    Nu genieten van jullie koningskoppeltje en je geen zorgen meer maken over die verwijzing! Wanneer hebben jullie trouwens de 20 weken echo?

Marleen, de spannende weken zijn weer bijna halverwege. Je hebt er weinig vertrouwen in, maar wie weet, er hoeft maar een zwemmertje te zijn!

Smokey, hoe was het bij N&S? Mijn szus was er ook (net als nog heel wat andere mensen).
    Morgen weer lekker een dagje vrij?

Anouk, hoe is het bij jullie? En hoe is het met je moeder?
    Denk regelmatig aan je!!

All, de RHCP waren super gisteren, alleen een heel kort nachtje achter de rug. Dus vanavond vroeg naar bed! Morgenvroeg weer naar de gyn en dan nemen we Esmee voor het eerst mee. Is ook de eerste keer dat de gyn Esmee ziet, want een andere gyn heeft de ks destijds gedaan.
    Zaterdag kreeg ik trouwens nog een leuk nieuwtje te horen. Een vriendinnetje is zwanger, 10 mei uitgeteld, maar bevalt zeer waarschijnlijk net als ik in april van een tweeling!! We hebben dus tegelijk verlof en ook zij neemt haar oduerschapsverlof na de zomervakantie op. Tegen die tijd wonen we één straat van elkaar vandaan, dus wordt helemaal gezellig!!

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Mogge!

De huisarts kon indd niks vinden over depr stoornis.. heel vreemd dat sat erinsrond.er stond in dat ik moeilijk met ouders kon praten en een tijdje geen contact al had etcetc.. Hij vond het ook een kwalijke zaak dat de andere ha die brief naar mijn gyno opgesteld heeft.. ik kon er verder meegaan.. maar.dat wil ik niet.. ik was al gerustgesteld... en het dossier is veranderd... pfjuw...

Doortjr meid.. Wat naar.. Je bent dus al in de weer met jullie kleine man.. hopelijk gaat het nu.een stuk beter en.heb je de medicatie niet nodig.. fijn dat eje serieus genomen werd.. en wat is het toch een mooi mannetje!
    Hoe gaat het thuis met een nieuw ritme vinden? En hoe reageert sara op haar broertje?

Nijn wat leuk nog een zwanger dinnetje! En ook nog in de buurt! Gezellig samen zwanger zijn he.. lijkt me wel zwaar zeg een 2ling..
    Hoe gaat het met het huis? Hoever zijn ze al? Wanneer willrn jullie verhuizen?

Smokey hoe was je eerste sportavond?

En hoe gaat het verder met iedereen?

16. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Nijn succes zometeen bij de gyno! Krijg je een echo?
    Is je buikje al flink aan het groeien?

Ik heb vrijdag de 20w echo.. begin er nu.wel een beetje spanning voor te krijgen.. En ben natuurlijk.benieuwd of ze nog steeds een meisje zien! en weer even naar ons meisje kijken.. daar heb ik wel zin in..
    en zat op vakantie! ? gelukkig wil iedereen mannetje wel even vermaken.. Ik kan hem denk ik niet veel op schoot houden ivm dikke buik..

Anouk ik ben ook benieuwd hoe het met jou gaat..

En marleen hoe voel je je?

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    ele, wat n tijd weer om online te zijn...
    vrijdag de 20weken echo en dan zat op vakantie, wat n heerlojk vooruitzicht!!!

ons noeuwe huis, oplevering begin/half dec verwachten we. dan nog wat knutselen en dan kunnen we er denk ik eind jan in.

dadelijk naar de gyn, vind t wel weer spannend...

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    de echo was weer helemaal goed!! de kleine is nu 7,5cm en was mooi aan t zwaaien. esmee vond t wel gezellig in zh, maar van de echo snapte ze niks, haha
    ben wel 1,5kg afgevallen in 3 weken en dat viel de gyn wel meteen op...

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    wat super nijn!
    is al groot he! en leuk dat je esmee hebt meegenomen! snapt ze al een beetje wat een baby is?

Ik ben dus nog steeds opgelucht over de ha.. is toch raar dat zoiets in je dossier staat en je weet het niet eens en het staat ook nergens beschreven.. maar goed..

langzaam krijg ik vakantiekriebelstress hihi.. wat moet er allemaal mee.. wat moet ik nog allemaal halen.. en hoe zal de reis gaan... hij kan echt niet op mijn schoot zitten en zit sowieso geen moment stil... arme papa en oma.. hihihi..

waar zijn de andere meiden toch!

20. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Hoi meiden,

Helaas hier geen goed nieuws...
    Ben zojuist al ongi geworden op dag 26! 8 dagen na de IUI.
    Ben even helemaal de weg kwijt want zou pas volgende week woensdag ongi moeten worden pfff. Ik ben echt even depri.

Deel Deze Pagina