zo bijzonder na een mk en een ukkie op naar een 2e wonder!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marleentje26, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marleen, nu al ongi? Je hield er al wel rekening mee, maar toch is het een tegenvaller... De volgende ronde IVF/ICSI, toch? Je beseft wel steeds meer, wat een wonder Jens is, of niet?
    Hele dikke knuffel!

Ele, snap dat je opgelucht bent over de ha en nu jezelf druk maken over de vakantie!! Leuk!
    Ik ben ook al een lijstje aan het maken voor het weekendje, haha

All, het zh belde net en Esmee krijgt 31 oktober buisjes en wordt die neusamandel geknipt. Best al snel, vind het wel erg spannend....
    Dadelijk op kraamvisite, ben benieuwd, zo'n heel kleintje...

2. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hoi Meiden,

Ben gewoon zo druk dat ik geen tijd heb om op jullie te reageren..

Marleen wat balen zeg,hele dikke knuffel.

Ele waar ga je eigenlijk heen, dat vliegen niet druk om maken dat gaat maar zo echt geloof me, en je hebt opa en oma bij je dan wordt het helemaal een makie;) Vind Herbie tv kijken leuk? anders kan je zon portable dvd mee nemen?? Of is ie daar nog te klein voor?

Nijn wat super dat de echo goed was heerlijke gevoel toch lekker genieten:)

Doorjte lekker helemaal trots lekker genieten van de kleine.

Dinsdag naar het cb geweest Maud was 80 cm en 10 kilo verder ging alles prima, prikjes gehad hopelijk wordt ze niet ziek maar dat is meestal wel geloof ik.
    Vandaag was Maud voor t eerst om 8 uur wakker Wauw nog nooit gehad!!

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Smokey, je hebt dus lekker uitgeslapen, hopelijk morgenvroeg weer (of moet je dan werken?)
    En Maud 80 cm, dan heeft ze Esmee al ingehaald, haha Ah, en prikjes gehad, maar nu voorlopig wel voor de laatste keer, dat is dan wel een fijne gedachte.

Hier heeft Esmee weer koorts... zucht...
    Hopelijk is het morgen over, want ze moet naar het kdv. Ik ben wel vrij (jeeejjjj, eindelijk vakantie), maar had zoveel gepland te doen...

Ele, heel veel succes/plezier morgen bij de 20 weken echo!!
    Laat je even iets weten voordat je op vakantie gaat?

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Huh ik zoek mijn laatste bericht.. en zie m niet.. weer verkeerd gegaan denk.ik?
    Ik had dus al gereageerd op iedereen..

nu te weinig tijd..mannetje.is stront ziek.. eet niet.. al 2 dagen.. koorts.. vanacht leek het zijn tandjes..maar hij heeft ze al allemaal.. behalve de laatste 4 kiezen... die komen meestal pas met 2 jaar.. niet handig dus.. zometeen.. gaan we vliegen..
    De 20w echo zag er goed uit.. nog stteeds een meisje... weer duidelijk re zien!

Sorry voor korte bericht mijn andere was een stuk langer...

Tot volgende week! X

5. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    meiden,

Hier even een berichtje van mij. Heb gisteren de gyn gesproken. Die gaf aan dat we al op de wachtlijst staan voor IVF/ICSI. In principe starten we voor IVF maar mocht het zaad slecht zijn dan word het ICSI. We starten hiermee in januari. (wat ik al dacht) dit omdat er een wachtlijst is om te starten en ivm 3 weken dicht rondom kerst. We worden nu uitgenodigd voor een bijeenkomst en krijgen dan prik instructies enz.

We mogen van de gyn wel nog een IUI doen omdat we toch zitten te wachten en ze zoiets heeft van baad het niet dan schaad het niet en het is voor ons zonder hormonen dus niet echt intensief. Ben ik wel blij mee!

Ele: super zeg dat de 20 weken echo goed was!!! Kun je echt gaan genieten nu je weet dat alles in orde is!

Nijn: weet jij al wanneer je de 20 weken echt krijgt?? Verder alles goed met je zw schap?

Smokey: hoe gaat het daar?

Anouk: heb je hier ook al even niet gezien? Trek je het allemaal wel een beetje?

Sorry meiden dat ik zo afwezig ben maar zit even in een dipje omdat IUI is mislukt en we nu toch een heel ander traject in gaan wat ik had gehoopt dat dat ons bespaard zou blijven.

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Hier ook een druk weekend achter de rug en nu een weekje vakantie!!

Ele, hopelijk is het vliegen allemaal goed gegaan en zijn jullie nu lekker aan het genieten!
    En jeeeejjj, de 20 weken echo helemaal goed!!

Marleen, ik snap dat het een tegenvaller is.... Maar wat fijn dat jullie gyn toch nog IUI wil doen. Dat is iig beter dan niks...
    Maar IVF/ICSI slaagt toch vrij vaak, vrij snel, toch?

Smokey, een druk weekend op de kermis? Leuke foto op FB!!

Anouk, ik ben ook wel benieud hoe het met je is en met je moeder??

All, de 20 weken echo staat gepland op 29 nov. Duurt dus nog even, maar de komende weken krijgen we echo's genoeg. 5 nov pretecho, 14 nov controle bij de gyn, 29 nov 20 weken echo, dus komt goed! haha
    Verder niet meer zo misselijk als voorheen!! Jeejjj, alleen eten lukt nog niet echt. Verder groeit mn buikje goed, maar toch blijf ik onzeker.... grrrr...

7. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Morgen meiden,

Zo daar was ik weer eens, kom hier echt te weinig de laatse tijd..

Ele is lekker in de zon heerlijk vakantie aan t vieren ben benieuwd hoe het je bevalt, vliegen met Herbie.

Marleen toch fijn dat je nog een IUI mag doen, en 2012 wordt gewoon jullie jaar:)

Nijn heb je lekker vakantie heerlijk t is vandaag alleen niet zulk heel lekker weer. In nov heb je lekker elke week bijna een echo leuk leuk de kleine zo vaak zien:)

Hebben we nou al iets gepland voor t uitje??

Maud gaat super en wordt steeds wijzer, we hebben voor januari lekker een weekje naar de sneeuw geboekt ben benieuwd hoe dat gaat we rijden er lekker in 2 dagen naar toe, volgens mijn vind ze auto rijden niet zo heel erg leuk. Ook zit ik al te neusen voor de zomer maar weet het nog niet, jullie misschien een idee?

Ik zal proberen weer wat vaker te komen maar erg druk, maadag woendag werken en savonds sporten dinsdags en donderdags huishouden paard, nou jullie kennen het allemaal wel. Mijn collega heeft sinds vorige week verteld dat ze borstkanker heeft kwaadaardig morgen krijgt ze een mri scan en donderdag waarschijnlijk operatie best spannend wat daar weer uit gaat komen, daardoor ook weer extra druk op het werk.

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Hier ook erg druk en dat terwijl ik nu vakantie heb...
    Morgen lekker een weekendje weg, dus dan ben ik er sowieso niet.

Smokey, ik vind het echt super van je dat je zo gedisciplineerd aan het sporten bent!!

Marleen, wanneer heb je ongeveer je IUI?

9. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Nijn veel plezier morgen met je weekend weg.

En dat sporten ik vind het vreselijk maar het moet gewoon, pff ben ook helemaal kapot moe maar moet door gaan.

Marleen hoe gaat het nu met je?

Morgen moet ik naar zh voor onderzoek bloed in urine bah bah zie er erg tegenop, kan ik weer met mijn benen wijd voor zon kerel heb het al helemaal gehad, hopelijk valt het mee.

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Succes vandaag in het zh Smokey!!
    En dat sporten, ookal zie je er tegenop, je doet het wel!!

Marleen, hoe is het trouwens met Cambridge? En wat zei de gyn over de verdwenen kilo's?

Meiden, ben maandagavond pas weer online denk ik, want maandag krijgt Esmee de buisjes, dus dan hebben we een zh-dagje.... Maar eerst gaan we genieten!!

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Meiden, vanmorgen heeft Esmee de buisjes gekregen en is haar neusamandel geknipt. Het is allemaal goed gegaan, alleen ze kwam zo overstuur uit de narcose, dat was zoooo zielig! Ze was echt een uur ontroostbaar.... Maar ze heeft inmiddels al weer 5(!) boterhammen en 2 soepstengels en 2 leverworstjes op, dus dat lijkt weer helemaal de goede kant op te gaan.

12. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Nijn, Wat fijn dat het goed gegaan is, en ze eet al weer snel!
    Gaat het nog steeds goed met Esmee?

Ziekenhuis, er zat geen bloed meer in mijn urine jeeeh en alle uitslagen waren goed dus gelukkig hoefde het nare onderdzoek niet.

Sporten nog steeds gister weer geweest en morgen moet ik weer, ben echt goed bezig al zeg ik het zelf hihi

Marleen hoe gaat het met je?

Ele en de koffers al weer uitgepakt? Kan je al weer wennen hier, het is vandaag hier ook erg mooi weer.

Anouk hoe gaat het met je, en met je moeder?

Vind toch dat we hier allemaal te weinig komen hoor de laatste tijd, including myzelf;)
    Morgen weer werken druk want collega is geholpen aan borstkanker, dus extra druk. Morgenavond sporten en donderdagochtend naar de kapper is weer nodig:)

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Smokey, helemaal met je eens dat we te weinig posten in ons topicje!!
    Maar je bent idd super goed bezig met het sporten!
    En wat fijn dat er geen bloed meer in je urine zat!!
    Zijn je klachten nu ook verdwenen?

All, ben ook wel benieuwd hoe het met de rest gaat... Dus hint hint hint.... ;)
    Esmee is verder weer opgeknapt, ze is weer helemaal de oude incl (bloed)loopneus en verhoging, maar hopelijk is dat allemaal snel voorbij. Morgen gaan we iig lekker wandelen in de bossen.

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Jaaaa daar ben ik weer!!! :)

Heel ego want ik wil even vertellen dat we een super vakantie hebben gehad! Wat is deze leeftijd van mannetje leuk! en wat is hij afgelopen week op vakantie weer gegroeid! ben zo trots op hem! en mijn buikje groeit enorm.. kreeg op vakantie al meerdere malen te horen, je hoeft niet meer lang he.. en mag jij nog vliegen etc etc.. niet heel happy met zo'n dikke buik.. maar ach.. er zit een meisje in hihihihi..
    met mij gaat het ook goed.. ik neem heel veel rust.. plan echt activiteiten op een dag zodat het niet ineens teveel wordt.. en slaap elke middag samen met mannetje mee.. daarom is het soms moeilijk om hier te posten.. voorheen deed ik dat iedere keer als hij in bed lag.. en ik gebruik de laptop nauwelijks nog.. jaja geen excuus.. want ik mis jullie wel hoor! baal er ook van dat ik er zo weinig was.. en dat ik zo weinig bij te lezen had na de vakantie!

Esmee is weer een beetje opgeknapt gelukkig! hoe is het vanacht gegaan? en met het bloed uit het neusje?
    en hoe gaat het met je zwangerschap? is je buikje al fink aan het groeien? wanneer moet je weer terug naar de vk?
    is de misselijkheid weg? en je bekken, is het nog slechter geworden?

smokey, hoe is het met jullie nieuwe huis? is de bouw al begonnen? en hebben jullie al kijkers gehad voor jullie oude huis?
    hoe gaat het met maud? maakt ze al vaker wat pasjes?
    en hoe is het met je gezondheid? voor mijn vakantie was je een beetje aan het sukkelen ivm bloed in de urine en de verzakking.. ben je al oefeningen aan het doen bij een therapeut voor de verzakking? en hoe is het met het bloedprikken voor je dieet gegaan?

marleen, jullie gaan in januari dus voor ivf.. moet je dan ook dagelijks hormonen spuiten ofzoiets? of wat is het verschil met iui.. en doen ze ook iets met het zaad van je man?
    hoe is het met jens? over 2 maanden wordt hij al 2.. ongelooflijk he hoe snel het gaat..

anouk, hoe is het met je moeder? weet je al iets meer?
    wat zijn er weer leuke foto's van erin bijgekomen tijdens mijn vakantie! wat is het toch een klein modelletje zeg!
    en natuurlijk ben ik benieuwd hoe het thuis is.. maar een pb sturen komt er ook gewoon iedere keer niet van.. denk wel veel aan je!

Doortje, hoe is het met je mooie mannetje? las op fb dat hij goed drinkt? hoe gaat het verder met hem? huilt hij veel? slaapt hij goed? hoe is de combinatie met sara? is het te doen of best druk?
    wanneer gaan jullie precies verhuizen?
    nogmaals gefeliciteerd met je zus! wat leuk! misschien een leuk neefje voor stan! :) wist jij het? aangezien je zus pas een hele tijd bij jullie is geweest?
    geniet van je mooie gezinnetje!

esli, stiekem ben ik wel benieuwd hoe het met je gaat...

Hier dus alles goed.. ik slaap zelfs nog redelijk goed tussen de 20 plasbeurten in de nacht na.. bij mannetje was dit al zo anders..
    hij praat zo veel en op vakantie zei hij duidelijk een paar keer ja als je hem iets vroeg of natuurlijk nee.. als hij iets niet wilde.. eindelijk kan hij een beetje beter aangeven wat hij wel of niet wil.. het strand, de golven, het zwembad.. en op een kamer slapen met papa en mama.. alles vond hij fantastisch.. behalve het eten.. de eerste 3 dagen heeft hij nauwelijks wat gegeten.. soms een plakje tomaat.. gelukkig dronk hij heel veel en waren we er dus niet zo ongerust op.. ook bleef hij koorst houden en toen dat weg was zat hij weer net als een paar maanden geleden onder de rode puntjes.. de 6e ziekte krijgen ze toch maar een keer? daarna werd hij ook weer wat vrolijker en at hij ietsje meer.. en eenmaal thuis eet hij weer als een bootwerker! :)
    hij paste zich super aan aan de wisselende tijden en minder slaap.. hij heeft alleen woensdag in de middag op de kamer geslapen voor de rest overal en vooral in de auto.. dan gingen we rond die tijd toeren en sliep hij makkelijk 2 uur.. en dan hadden wij ook wat ipv op de hotelkamer zitten.. in het vliegtuig op de heenreis was hij zo moe.. hij had de hele dag niet geslapen.. en heeft hij tegen mij over mijn buikje heen geslapen de 3/4 van de reis.. de rest heeft hij dvd gekeken..
    op de terugreis had hij weer de hele dag niet geslapen en vertrokken we iets voor 12 snachts.. en was hij dus oververmoeid... 15 voor het boarden viel hij in de kinderwagen in slaap... we zagen de bui al hangen.. maar deze nachtmerrie werd omgezet in een droomreis :) omdat ik al zo dik ben :) en hem echt niet meer op de schoot kon houden de hele reis.. hij niet bij mijn man wilde... ( zeiden we dan ahum ahum) mochten we bclass zitten.. daar had mannetje 2 stoelen voor zich alleen.. en konden we hem zo vanuit de kinderwagen op de stoelen leggen en werd hij pas wakker tijdens de landing.. en dat terwijl het vliegtuig voor de rest volzat hihihi.. hadden wij een hele rij voor onszelf.. ook de andere kant de 3 stoelen kon ik op gaan liggen en mijn man heeft op 1 stoel naats mannetje gezeten..
    een droomreis dus..

eenmaal thuis pakte hij snel het ritme weer op.. heeft hij afgelopen dagen veel geslapen.. maar blijven de nachten bagger.. ook op vakantie.. maar dan was het een stuk makkelijker om hem gersut te stellen als zijn bedje naast die van ons staat.. nu moet je er weer helemaal uit... en wat is dat koud hihihihi...

de foto's volgen eerdaags op fb.. we hebben er nog geen tijd voor gehad!

het enige wat me soms een beetje zorgen maakt is dat ik ons meisje nog niet goed voel.. ik weet dat de placenta voor ligt.. maar toch.. het duurt nu wel heel lang.. ik voel plopjes.. maar de echte schopjes blijven uit..

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

ele, leuk om weer een update van je te krijgen. Herbie is dus weer ziek geweest, hij heeft het ook vaak te pakken, toch??
    En ik ben wel jaloers hoor op jullie vakantie... Maar wij zijn ook een weekendje weggeweest, haha
    En die terugreis, wow, super de luxe, zeg! Dat is even (mis/ge)bruik maken van de situatie, haha
    foto's zag ik op fb, zal ze zo eens gaan bekijken, ben erg benieuwd....

16. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Nijn ik heb gelukkig ook geen last meer van klachten. Fijn dat Esmee zo opgeknapt is, viel het achteraf mee allemaal?

Ele wauw wat een lang verhaal dat is nog eens een update;) Fijn dat je zo aan het genieten bent van je zwschap. Mijn placenta lag ook voor en bij mij waren de schopjes ook heel laat en zelfs heel weinig de hele zwschap ik heb nooit gehad dat ik beentjes voelde ofzo, dus misschien is dat wel anders als de placenta voor ligt, zou me daar niet druk om maken. En een meisje joehoe wat leuk he zijn jullie al uit de naam, en nijn weet jij ook al namen??

Hier zo druk geweest de laatste tijd dat ik vandaag even helemaal niets heb gedaan ja naar de kapper was echt totall los zeg maar, dus even beetje bijtanken pff morgen nog 1 dagje werken en dan heerlijk weekend.

Bloedprikken ik denk dat ik volgende week de uitslag krijg, maar ik ga er niet vanuit.
    FF lekker tv kijken.

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Smokey, idd, nog maar een dagje en dan weer lekker weekend!!

Namen, ja, gister ineens een hele mooie meisjesnaam (vind ik) gezien/bedacht). Dus nu denk ik weer een meisje te krijgen, en ik was zo overtuigd van een jongen... Maar de jongensnamen die we hebben zijn ook leuk.

Zaterdag hebben we trouwens de pretecho. Gaan we lekker lang kijken en Esmee gaat mee.

De ingreep van Esmee viel trouwens op zich wel mee, alleen het zo overstuur uit die narcose komen, dat vond ik zo sneu (en dat beeld heb ik wel steeds voor me).

Vandaag op het werk trouwens een oma "goh, wat zie ik?" Ik "dat weet ik niet, haha" Dus ik heb een echt zwanger buikje.... denk ik....

Meiden, ik plof op de bank, ben weer erg moe. Doeiiii

18. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    smokey, nog maar een dagje joehoe! :) ook zo'n zin in het weekend? pff.. heb er echt zin in.. wat een domper als je op zondag thuiskomt en op maandag weer meteen het normale leven moet oppakken..
    Wat heb je een leuke foto van maud geplaatst op fb! ze is duidelijk niet meer de kleinste hihi.. stan nu he :) wat wordt ze groot he! hoe groot is ze nu ongeveer? en is ze al flink aan het gebrabbel?

nijn, jij ook een dagje werken! :) je hebt dus al een echt zwbuikje! joehoe! leuk he! of vind je het erg om dikker te worden?
    dat esmee zo wakker werd uit de narcose lijkt me ook een heel vervelend idee.. je kunt zo weinig en zo'n kleintje begrijpt niet wat er aan de hand is.. gelukkig was je er wel bij om haar te troosten.. en niemand kan dat beter dan mama :)
    Hoe is het nu met haar?
    leuk morgen een pretecho! :):) en nog steeds kunnen jullie je inhouden om niet naar het geslacht te kijken/vragen? :):)
    en al druk met de namen! leuk he! :) soms twijfel ik enorm.. dan denk ik.. ik wil geen hippienaam.. of zo'n verzonnen naam waarvan iedereen denkt huh?? of een naam die men voor een hond zou kiezen.. ik twijfel wel eens of onze naam niet beter geschikt daarvoor is.. hihihi.. ik ken nml niet eens iemand die zo heet! alleen al is het de naam die we samen leuk vonden tijdens de huwelijksreis.. en ik denk ook niet dat we hem nog veranderen..

soms schrik ik als ik me bedenk dat ik al over de helft ben.. dan begint de nesteldrang zich te ontpoppen tot een ware crises in mezelf :) er moet nog zoveel gebeuren denk ik dan.. iig is de tuin af hahahaha.. dat langdurige project! :)
    en de benedenverdieping.. tja die plinten he.. een winterskarwei vonden we het.. we moeten eerst eens orde scheppen in de chaos.. opruimen en opruimen.. en dan verder gaan in de bbkamer.. wat ook nog aardig wat werk is.. nieuwe verwarming, vloer.. nieuwe muur.. en dan pas kan de aankleding beginnen....

gisteren had ik wat meer last van afscheiding.. (sorryyyyyyy) ergens was ik wel even geschrokken.. stel je voor het is vruchtwater.. pff... hoe stoer ik ook in het begin deed over de zw als het fout zou gaan.. zo bang zou ik nou zijn.. ik heb er wel zin in.. voel me beter dan ooit.. Ondanks de soms veel te korte nachten.. bah wat is dat vervelend dat mannetje nog steeds niet doorslaapt.. maandag word ik door de kinderarts gebeld en zal ik het nog eens met hem bespreken..
    voor de rest krijg ik het idee dat we nog maar met z'n 3en over zijn in dit topic.. wel echt jammer..
    hopelijk gaat het met de rest van de meiden goed ondanks de omstandigheden..

ik ga eens ontbijten! :)

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Het vogeltje van mijn banner is over de helft.... hihi..

20. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Zo hehe lekker hangpak aan en op de bank, pff heb het gehad staks lekker the voice kijken vind ik altijd leuk.

Nijn een mooi zwanger buikje dus al fijn toch, bij ons op t werk een babyboom in mei n al 3 zwangeren nou ja de mannen zwangeren mee haha Morgen de pretecho leuk leuk:)

Ele fijn dat je jezelf zo goed voelt, is heel anders als de zwschap van hiervoor of niet? Maud was de laatste x 80 cm op cb dus ze wordt al echt groot:) ze heeft maat 86 nu.

Ben wel benieuwd staks met welke namen jullie komen!

Morgen weer paardrijden en verder niet zo veel, zondag is mannetje jarig dus dan hebben we het huis vol volk.
    Jullie nog plannen?

Deel Deze Pagina