Ik zie het je zult zien hoe snel het allemaal gaat voor je het weet heb je weer zon klein hummeltje in je armen, ben je niet vreselijk bang voor de bevalling trouwens dat vroeg ik me al een paar x af. Ik zou als de dood zijn of ben jij die fase al voorbij
hey meiden, ik zwaai alleen even. heb wel alles gelezen over t vogeltje, de bbkamer, namen, de babyboom in mei, huispak, enz. gezellig!! wij morgen de pretecho, heb er super veel zin in. kleine is steeds erg druk. fijne avond! liefs
Nog een heerlijk hangavondje gehad smokey? Hier ook de voice gekeken.. de battles vallen mij meestal wat tegen.. een coach weer echt wel wie hij tegen wie laat zingen en wie gaat winnen.. meer spannen leek het me om 2 mensen van verschillende coaches te laten battelen.. dan is er meer strihd lijkt me... Je blijft dus via ons en je werk wel druk met zwangerschappen.. gelukkig dat je er voor je eigen gevoel uit bent en niet meer door de bbboom kan worden aangestoken.. hoe zijn mannen eigenlijl wiens vrouw/vriendin zwanger is? Gedragen ze zich anders? Mannetje zit nu in maat 92 98 hoe groot hij nu is zou ik echt niet weten... de laatste keer cb... weet ik niet meer... ik meen 86.maar die broekjes zijn echt te kort.. zou het wel graag weer willen weten.. Maud is ook altijd groot geweest he! En leuk dat ze het zo goed doet! Gezellig een verjaardagsweekend! Alvast gefeliciteerd met je man! Klinkt goed he! Je man! Nijn jij onwijs veel plezier bij de pretecho vandaag! Ben benieywd naar de kuekjes! X
Nijn veel plezier vandaag met de echo, even lekker genieten Ele Dat is wel een goeie van jou battelen tegen de andere coaches, ik zou even een brief schrijven, misschien krijg je ook wat mee van al die miljoenen die er verdient op worden Ik blijf zeker tussen de zwangeren hihi, soms denk ik wel eens van wist ik het wel zeker omdat je het zo vaak nu hoort en dan denk ik wel eens hebben we het wel goed gedaan. Maar we waren het er allebei helemaal over eens, het is goed zo, als ik nog jonger was geweest dan was er misschien nog wel eentje bijgekomen, maar ik wil ook zo veel, nu sporten, paardrijden shoppen vakantie's af en toe nog gezellig borrelen en dat gaat nu allemaal nog wel maar met nog een kleintje gaat dat niet meer lukken denk ik. Dus ik geniet gewoon met alle zwangeren om me heen mee Wel vind ik het erg jammer dat mijn 2 beste vriendinnen de laatste tijd niet meer zo tegen me doen als anders, ik heb echt het gevoel een buitenbeentje te zijn, ik weet dat ze allebei erg graag ook kinderen willen bij de 1 lukt het niet en de ander zit met een vriend die eerdaags uit de afkickkliniek komt. Vroeger spraken we van alles af het laatste jaar heb ik het idee dat alles van 1 kant moet komen daar ben ik klaar mee, nu dacht ik van ik spreek eens niets af kijken wanneer hun ergens mee komen nou gewoon helemaal niets, ben het een beetje aan het dood laten bloeden zeg maar, vind het erg jammer maar het is nu eenmaal zo, ik wordt op 1 of andere manier er niet meer bij betrokken. Ook is 1 van mijn vriendinnen niet op de verjaardag van Maud geweest ze was ziek kan gebeuren ze zou later komen nou dat moet nu nog steeds gebeuren, terwijl ze wel tijd zat heeft om met andere meiden te lunchen enz. dat vind ik ook zo jammer of is dat een beetje zwaaar gedacht van mij?? De mannen op het werk is wel erg leuk 1 krijgt de 3e 1 de 2e en 1 de 1e en allemaal zie je ze super genieten als ze erover vertellen, en vertellen vol trots over hun andere kinderen,mannen genieten er zeker ook van hoor. Straks even naar het tuincentrum nieuwe plant kopen vanmiddag naar paard toe, en vanavond samen met mannetje uit eten voor zijn verjaardag. maud wordt wakker dus ga haar even omkleden. toedels
hey meiden, Hier gister ook de voice gekeken, maar het lijkt mij ook leuker om coaches tegen elkaar te laten battle-en (geen idee hoe je het schrijft). Nu zou je tactisch kunnen kiezen voor niet zo'n sterke groep bij een bepaalde coach. Als je in een sterke groep zit, heb je dus al een probleem.... Smokey, ik denk dat je twijfel af en toe wel logisch is hoor over wel/niet de goede beslissing. Maar jullie hebben er super goed over nagedacht, dus... nu lekker meezwangeren, hihi En vanavond lekker uiteten en dan morgen feest. Gaan jullie het groot vieren?? Kwestie met je vriendinnen, ik heb nu ook zo'n situatie met een vriendin. Zij is in april teruggekomen van een wereldreis, we zouden eind mei gaan eten, toen had ze een avondwake. Ze zou nog bellen. Stuurde me op mn verjaardag een sms. Maar ik vertikte het om contact op te nemen met haar. Want het kwam sowieso al vaak vanuit mij. Nu gaan we a.s. donderdag uiteten, dus kortom, ik heb haar al een jaar niet meer gezien of gesproken.... Ele, jij al flinke inkopen gedaan voor de winter, leuk hoor! Hier krijgt Esmee een slee van souders met sinterklaas. Herbie en Maud zijn echt groot, of is Esmee klein, haha Die begint nu weer door te schieten naar 86, maar ze zit al bijna een jaar in 80... All, Esmee loopt!! Ze heeft vanmorgen een oversteek van 4-5meter gemaakt!!! Ook een klein filmpje op fb gezet. Waar die buisjes toch niet goed voor zijn... Verder hebben we behang en gordijntjes gevonden voor haar nieuwe kamer. Jeejj, de eerste kamer is af!! haha Meiden, ik ga zo ff plat, vanavond feest en straks die pretecho en ben nu al super moe... Doeiiii
Wilde even de zwangeren feliciteren, zag topic voorbij komen en zag twee zwangeren. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Zelf is mijn zwangerschap bij 3 mnd slecht afgelopen en heb vorig weekend mijn 5e miskraam gehad. Ga nu de mmm in. Samantha
Hey sam, lief dat je ons feliciteerd.. Je 5e mk.. sjit zeg.. dat is echt erg.. hoorde van smokey dat je zwanger was en.hoopte dat alles voorspoedig zou verlooen.. niet dus.. marleen is ook al in de mmm.. hopelijk is het weer snel raak maar blijft de beeb wel zitten.. wat kunnen ze voor je betekenen in de mmm? Ik heb wel eens gehoord over bloedstolling ect?iig heel veel sterkte met het verlies... Hopelojk trekken.je 3 mannen hier dorheen en wordt het verlies door hun dragelijker... Nogmaals succes.. Nijn hoe was de echo?? Stiekem tussen de beentjes gekeken? Ben.benieuwd naar een kiekje! Esmee loopt!! Geweldig! Wat een mijlpaal! Goed zo esmee!! Had je ook het idee dat het ondanks het eraan zat te komen.het toch heel onverwacht is? Oh echt leuk.. Nu wordt haar wereld ineens een stuk.groter!! En esmees nieuwe kamer is dus af? Ben wel benieuwd naar foto's! Smokey wat naar van je vriendinnen.. Ik vind het zeker niet zwaar gedacht.. zou je er ook niet over kunnen praten? Denk je dat het komt door maud? Ik heb het.niet meegemaakt na de geboorte.. wel vroeger.. en nu ben ik daar ook klaar mee en zie ik.in dat we ook eigenlijk heel erg verschillen.en.nu.selfs niet meer dan een verleden.delen.. hoe erg ik het toen ook vond.. maar ook ben.ik opnieuw weer bevriend met een vriendin vsn vroeger en lijkt het wel.of we xon pauze in de vriendschap.nodig hadden.. helaas weet ik dst ook pas.. en.heb ik het jaren erg gevonden dat we geen.contact hadden.. ik hoop dat je erover kunt praten.. Af en toe een zwangerschapstwijfel lijkt me vrij normaal.. had het er laatst met de buren.over.. ze zijn bewust kinderloos.. toch vragen ook hun zich af hoe het zou zijn geweest als... Ik denk zelf dat ik er ooit over nadenk hoe het zou zijn met 3 kids.. terwijl ik zeker weet geen 3 te willen.... Ikzelf ben ook.gesteld op mijn dingen.. Vakanties uiteren etcetc zelf denk ik dat het wel.losloopt... tenminste dat.hoop ik hihi...
Nijn hoe was het gisteren?? En idd stiekem tussen de beentje gekeken...??En Esmee die loopt wat super ik heb het filmpje gezien op fb wat leuk zeg!! Kan niet wachten tot Maud ook gaat lopen Dat gebeurt al steeds vaker aan de hand. Sam jeetje 5e mk pff, heel veel sterkte en hopelijk bied de mmm iets voor jullie. Ele tja die vriendinnen ben er voorlopig even helemaal klaar mee iig.En wie weet in de toekomst ja, ik ga er niet over beginnen om te praten bij ze, maar als ze me vragen dan zal ik alles vertellen wat me dwarzit maar dat durven ze volgens mijn niet eens, gisteravond was er verjaardag ben toe niet geweest omdat mannetje jarig is. Maar ik weet nu al waar het over gegaan is... en ik hou er niet van om continu maar over anderen te roddellen. Straks even naar het paard lekker rijden en dan naar huis verjaardag vieren. Gisteravond zijn we heerlijk wezen uit eten heeft echt goed gesmaakt. Heerlijk om dat af en toe te doen.
Hey meiden, Sam, kl#te van je mk, maar hopelijk kunnen ze jullie nu goed helpen. Heeft de ingreep van je mannetje er misschien mee te maken?? Smokey en Ele, nee, we hebben niet tussen de beentjes gekeken, maar mannetje en ik denken het allebei gezien te hebben. Ik zei gisteravond "ik denk het gezien te hebben." Zegt ie "ja, ik ook, aan het begin van de echo/dvd" en idd, daar dacht ik het ook te zien.... Maar wat het is.... hihi Misschien dat ik nog eens een foto van de dvd maak en die plaats. Smokey, hele fijne verjaardag vandaag!! En leuk een avondje samen uit geweest. Gister hadden wij feest van mannetjes werk, hij wilde natuurlijk niet mee naar huis. eindelijk ging hij mee, ligt hij als eerste op bed, slaapt meteen, maar heetf de hik! Dus kortom, ik sliep pas na 4.00u en om 7.30u werd mannetje natuurlijk niet wakker van Esmee.... kort nachtje. Nu dus ff wat eten en dan plat op de bank, want we krijgen rond 15.00u-16.00u weer visite.... En morgen moet ik werken, zucht.... En dan begint een hele drukke week....
Ik zie dat ik nog niks geplaatst heb over de echo zelf. De kleine ligt precies op schema, nou ja, één dagje voor, woog 200gram. Verder een dicht ruggetje, dicht schedeltje, dicht middenrifje, een vol maagje en een volle blaas, twee hersenhelften, dus alles ziet er prima uit! En oja, het is een druktemaker!!
elegance: ik weet niet wat het allemaal precies in gaat houden, ze hebben wel een vermoeden uitgesproken, dat mijn baarmoederslijmvlies misschien niet goed is voor het innestellen. Dan vraag ik mij alleen af hoe dat ineens kan, komt het door curretage of waardoor kan dat ineens ?? Nijntje: de gyn zegt dat het niets met mans operatie te maken heeft, maar nu ik bij de fa kom, wordt ook mans zaad onderzocht. Dus als het daar aan zou liggen komt het dan wel naar voren. Het is voor ons nu afwachten, ben er redelijk rustig onder al heb ik ook wel verdrietige momenten. Zwanger raken is geen probleem maar blijven en de verlangen is alleen maar sterker geworden. Maar de mannen in huis trekken me erdoor en nu ook één van de stiefkinderen volledig bij ons woont heb ik gelukkig veel afleiding. Meiden veel succes met jullie zwangerschap, geniet van jullie wondertje. Marleen ik weet niet in welke behandeling jullie bezig zijn , maar heel veel succes en kracht, want het zal ongetwijfeld zwaar zijn, maar je weet waar je het uiteindelijk het voor doet. Smokey had op fb je berichtje gelezen, fijn dat alles goed is en dat maud het ook goed doet. Ze ziet er heerlijk uit.
Foto! Foto! Oh nijn had je dat maar niet gezegd de je misschien een.foto plaatst!! Ben veel te nieuwsgierig!! en omwelk vermoeden gaat het? Jullie hebben.dus van de echo genoten zo te lezen en alles was goed! Nog meer genieten dus en op naar de 20w echo! Wanneer heb je die? Heb je van te voren nog een afspraak bij de vk? Hopelijk slaap je deze nacht wel goed! Smokey alsnog gefeliciteerd met je man! een.drukke maar.gezelige dag zo te lezen! Balen dat het met je vriendinnen zo loopt.. Ik hoop voor je dat ze tot inzicht komen en op zijn minst eerlijk.naar je zijn dan weet je tenminste waar je staat.. Sam dus eenvd jongens woont nu.bij jullie. Gezellig, 4 mannen die je erdoorheen kunnen trekken.. er is bij jullie dus nog veel gebeurd afgelopen maanden.. Ik ben heel benieuwd wat uit de onderzoeken van de fa komt .. en idd raar als het opeens aan je slijm of iets dergelijks ligt.. hier een rustig weekendje gehad.. hadden het helemaal volgepland met opruimen en kleine klusjes doen.. maar ergens ging t fout en waren we aan het shoppen.. gingen we uiteten.. Op bezoek.. en waren.we daar.zo druk mee dat we niet veel gedaan hebben! Morgen ga ik nog wat stof op demarkt bijhalen en smiddags komt.smoeder en.maken we een nieuw boxkleed.. Van het vorige boxkleed voor mannetje maken we nu een kussen.. Woensdag wordt de kamer nog eens gestucked.. Klein stukje en.meten we alles op.. we willen nml aan de buitenmuur hout met koofjes maken.. omdat het dus een verwarmingsketel kamer uit de jaren 30 is lopen er zoveel buizen.. die geen andere kant op kunnen.. of we gaan ons belachelijk veel werk aandoen.. dat we de buizen achter het hout ed koofjes.willen verstoppen.. kunnen we er ook nog een extra isolatie indoen van glaswol.. benbenieuwd hoegroot dit project zal worden.. het lijkt me iig niet makkelijk.. Nijnheb jij je telefoon aangesloten op een wifi printer? Wij krijgen het nml niet voor elkaar..
Vandaag 22w.. af en toe voel ik iets.. maar zo weinig en ligt.. het maakt me nog steeds onzeker... We zijn nu een maand met dieeet bezig en er is niks veranderd.. snachts huilt hij nog steeds vaak.. gisteren besloten op eigen houtje dat we er genoeg gan hebben.. we geloofden er al niet in.. toch gedaan.. en ergens stopt t.. ik zou vandaag toch gebeld worden door de kinderarts.. zal ik het gelijk aankaarten.. gisteren heeft hij dan ook een half glas chocomel gedronken.. hij vond het heerlijk! Hihi.. en we verwachtten dan ook weer een slechte nacht.. maar ik werd net wakker... en geen mannertje gehoord.. voor het eerst in een aantal weken.. als hij al lactose intol zou hebben had hij echt niet niks gemerkt vd chocomel... vorige week en gisteren heeft hij ook plotseling uitgeslapen tot half 10!!!! Wel raar als je 7 uur gewend bent..hihi.... hopelijk krijgt hij de smaak te pakken!!
hey meiden, Ele, foto foto, haha Ik wacht ook nog steeds op een buikfoto!! Maar Herbie slaapt dus af en toe ineens super goed uit!! Geweldig toch?? Ik ben benieuwd wat de KA zei over het stoppen met het dieet omdat het toch niet hielp. Hoe gaat het trouwens met jou bij de dietiste? Maar jullie hebben dus een goed weekend gehad?? Ik heb mn foon trouwens niet aangesloten op de printer, geen idee hoe dat zou moeten.... Kun je het niet googlen? All, vandaag gewerkt en ik dacht dat het best goed ging, maar nu ben ik toch wel heel erg moe. dadelijk dus de bank op en gtst en fort boyard kijken en dan... hup naar mn bedje. En hopelijk slaap ik vannacht weer zo goed.
Nijn ik ken dat een feestje en dan je vent niet mee krijgen haha gaat hier ook altijd zo. Ben benieuwd naar de foto!! Zal ik mijn deskundig oog er even op laten vallen Ele tja vind best moeilijk moet ik het nou wel of niet aanhalen bij ze, maar aan de andere kant hun merken ook wel dat er iets aan de hand is en als ze het echt intereseert dat kunnen zij dat ook doen denk ik dan weer. Druk druk druk zijn jullie in je huisje hoor ik al, maar het wordt er allemaal mooi door! Ele trust me echt waar ik voelde Maud soms ook niet en heel erg zacht terwijl anderen altijd zijden voel je haar al schoppen nou ik heb dat nooit gehad.. bij mij lag placenta ook voor. Dus niet zenuwachtig van worden. Marleen ja hoe gaat het met je, heb je geen zin meer om mee te kletsen? Ele heb je al wat van de ka gehoord ben benieuwd wat ze zeggen,en typisch met dat glas chocomel. Vanavond kon mijn trainer niet dus even een avondje vrij heerlijk woensdag weer sporten en morgen les met paardrijden dus doe genoeg moet echt even bijtanken druk op t werk pff dus straks lekker bad in en daarna naar bed. Donderdag krijg ik weer nieuwe nagels nu al zin aan!
Smokey, jij gaat echt goed met sporten zeg!! En even een avondje rust is ook niet verkeerd.... En lekker nieuwe nagels, ik mis de mijne af en toe wel hoor... Foto, ik weet nog niet of ik hem ga plaatsen , misschien zien we het wel he-le-maal verkeerd....
meiden, kom even zwaaien, want moet morgen en overmorgen werken en daarna gaan we een weekendje weg. Zal op mn foon wel bijlezen, maar niet reageren... Doeiiiii
jaa daar ben ik ook weer.. drukke dagen gehad zeg.. zo druk dat ik er ziek van ben zo lijkt het.. ook nog eens snotverkouden.. dus voel me niet optimaal zal ik maar zeggen.. 2 dagen lang aan het naaien geweest.. poeh zeg.. gelukkig hulp van smoeder gehad... het boxkled en verschoningskussen is af.. de kamer is opnieuw gestucked.. waren stukken nog niet goed.. naar het zh geweest ivm zijn slechte nachten.. maar zoals verwacht is daar geen nieuws vanaf gekomen.. alles wat ze zei wisten we al.. de slechte nachtrust breekt ook weer een beetje op merk ik als ik niet overdag kan slapen.. logisch ook.. dus morgen doe ik het heerlijk rustig aan! vanmorgen naar de kapper geweest en nu kastanjerood! whaaaa..... Buikfoto.. ik moet me kapot schamen.. nog geeneen foto van mijn buik gemaakt.. het wordt nu wel tijd he? het uitslapen van mannetje was 2malig.. hahaha.. tot nu toe weer vroeg.. maar het weekend komt eraan en ik hou hoop hihihi.. smokey fijn om te lezen dat je haar ook zo weinig voelde.. gisteren dacht ik een top dag te hebben.. ik voelde haar heel goed ineens.. vandaag nog helemaal niet.. haha.. wat ik wel heb.. en ook dat vind ik niet fijn.. is sinds gisteren gigantisch veel afscheiding.. ja sorry.. maar het loopt er echt uit.. zit telkens op mijn hand te blazen om te kijken of het geen vruchtwater is.. maar wil er gewoon ook niet bij stilstaan en over nadenken eigenlijk.. maar mijn inlegkruisje is echt na 2 uur helemaal vol... ik lees wel op inet dat ascheiding "veel" afscheiding normaal kan zijn.. ik moet er dus maar mee leren omgaan denk ik.. smokey, je bent zo goed aan het sporten! hoe komt het? had je het idee dat je lijf het nodig heeft? zaten er nog zwkilo's aan? ik ben wel benieuwd naar je drijfveer.. want ik ben niet zo'n sporter en kan me herinneren of heel goed vergissen dat jij wel eens gezegd hebt dat ook neit te zijn toch? extra goed van je dus dat je zo fanatiek nu bent! en heerlijk paard gereden.. dan is het weer ook heerlijk he.. zo weinig regen de laatste tijd.. en je krijgt ook les in rijden? ik heb er geen verstand van wat je allemaal kunt leren met paardrijden.. maar ik dacht dat als je eenmaal weet hoe het moet je kon rijden.. hihii.. vandaag nieuwe nagels, leuk he.. weer op en top vrouw! ik kon er altijd maar weinig mee.. mij irriteerde ze teveel.. ik vind het wel jammer want het ziet zo mooi uit! Heerlijk nijn een weekendje weg! waar gaan jullie naartoe? werk ze morgen nog! en heb jij al buikfoto's gemaakt? hier dus echt te druk geweest.. gelijk word ik gestraft.. nu dus weer een stapje terugdoen.. het is ook best moeilijk als je je goed voelt (omdat je de rust neemt maar dat valt dan niet meteen op) dat je dan ook meer gaat doene n dus weer te weinig rust neemt.. grrr.. morgen gaan mijn man en vader de verwarming halen en op de bbkamer hangen.. Jammer marleen dat je ook niet meer meekletst hier! en doortje, druk druk druk met de kleine man? hoe gaat het met de verhuizing druk druk? Anouk ik ben heel benieuwd hoe het met je gaat, thuis en met je mams... zo zeg, ik ga me eens klaarmaken om boodschappen te doen..
even een teken van leven! Sorry hoor meiden, maar het is echt gekkenhuis... Zaterdag gaan we verhuizen, pfff. Alles gaat goed hier, hoop met jullie ook (lekker oppervlakkig, maar denk aan jullie!). Zal even foto's spammen en tot snel!