Hoi Meiden, Ik ben er nog hoor!! Maar ik merk aan mezelf dat ik dit topic ontloop. DIt omdat ik/wij in een hele andere situatie zitten dan de rest hier in het topic. En vind het dan moeilijk om jullie mooie verhalen te lezen over zwanger zijn/ baby's terwijl dat voor osn nog heel ver weg lijkt.... Ik gun het jullie ontzettend want weet ook dat jullie het niet makkelijk hebben gehad met mk's. Maar dat is toch ook weer heel iets anders als zwanger worden via de mmm. Ik vind het dan ook moeilijk om hier daarover te kletsen omdat jullie op dit moment in een andere 'wereld' zitten en niet voor kunnen stellen in welke situatie wij zitten. Niet dat jullie daar wat aan kunnen doen maar jullie hebben het zelf niet meegemaakt en dat maakt toch een groot verschil. Ik zal echt nog wel meelezen maar reageren een stuk minder dit door bovenstaande!! Nogmaals ik gun het jullie maar het maakt het wel heel moeilijk voor mij omdat we zo graag willen maar niet zwanger worden... We hebben er immers alweer 1,5 jaar op zitten zonder resultaat... Ik hoop dat jullie mijn afwezigheid hierdoor niet persoonlijk aantrekken want dat is niet zo... Meiden succes met alles en ik lees mee en zal af en toe reageren als ik me er goed bij voel.
hey meiden, Marleen, ik begrijp je wel hoor, maar ik vind het wel erg jammer... Houd je ons wel op de hoogte, want dan kunnen wij toch met jou meeleven. Je hebt je 3e IUI inmiddels gehad? Doortje, wat een schatting mannetje! En wat een leuke foto van Sara! En zaterdag verhuizen, zal idd een gekkenhuis zijn, maar op naar een heel mooi huis!! Ele, veel afscheiding, hier ook, bah bah. En jij zelf weer te veel gedaan, je leert het ook nooit he?? Die buikfoto, schandalig, al merk ik dat bij zo'n tweede zwschap alles veel sneller gaat. En kastanjerood?? Cool, een mooie herfstkleur, haha Smokey, ik sluit me aan bij Ele, wat ben jij goed bezig. En of je het nou leuk vindt of niet, je doet het maar wel!! All, morgen weekendje weg, heb er wel zin in, al zie ik er ook wel tegenop. Maandagochtend naar de fysio, maandagmiddag naar de gyn en 's avonds naar school. Druk dagje dus... Buikfoto, komt er aan met 20 weken denk ik, haha Doeiiiii
zwaai zwaai, We zijn weer terug van een weekendje Efteling! Het was super leuk en vermoeiend. Twee uurtjes lopen is echt te veel... zucht. Morgen naar de fysio (en de gyn en naar school) en dinsdag naar het cb en hebben we een bezichtiging en verjaardag, ben weinig online dus (maar jullie ook ) Liefs
ik ben weer goedgekeurd door de gyn. Beebje was druk aan het spartelen. De gyn wenste ons veel plezier bijd e 20 weken echo, dus ik moet me geen zorgen maken (ik gaf aan dat ik zo onzeker ben, terwijl ik dat bij Esmee eigenlijk niet was...)
meiden hier denk ik IUI 3 mislukt..... Heb wat bloedverlies. Maar zit pas op dag 8 na IUI. Dag 26 van cyclus. Maar heb de vorige keer ook een korte cyclus gehad en vroeg ongi. Nu dus weer. Baal zo en ben nu zo teleurgesteld in mijn lichaam.... Waarom nu we bezig zijn met IUI dta mijn ,lichaam de cyclus ineens verkort. EN dan word het nu heel definitief naar de ICSI........
Balen Marleen, maar heb je geen ovutesten gebruikt om je ei te bepalen? Of maakt je lichaam ineens een korte LF? Dikke knuffel en 2012 wordt een geweldig jaar!!
nijn: ja moet ovu testen gebruiken om eisprong te bepalen en dan de dag erna naar het ziekenhuis voor IUI vorige week zondag dus positieve test en maandag IUI en nu ongi.....
Hallo ik kom even zwaaien.. Mijn laptop ligt in puin.. grrrr.. mijn man heeft er vanavond aan gewerkt en neemt hem morgen mee naar zijn werk..hij starte niet meer op.. en ik vind het zoo verschrikkelijk typen via de foon... Maar ik ben er nu toch even.. Had ik nijn beloofd! Doortje wat een mooi mannetje.. Had ook al op fb gereageerd.. maar doe het hier ook nog eens.. ik ben nml heel benieuwd of je verschil merkt met sara of sran? En lukt het allemaal een beetje met 2 kleintjes? En ook nog verhuizen. het lijkt me gigantisch zwaar.. Nijn ik heb je fotos nog niet bekeken.. doe ik zo of morgenvroeg.. Wat fijn weer goed gekeurd vandaag.. ik toevallig ook vandaag! Heb je enig idee hoe het komt dat je nu onzekerder bent? Hopelijk krijg je meer rust na de 20w echo. het is zo zonde want het gaat al zo snel.. Ik post alvast voor het bericht weer weg is..
Wanneer gaat je verlof in nijn? Nu al lastcsn je bekken? Oef.. dat is balen.. wat zei de fysio.. kon hjj je pijb iets wegnemen? Ik merk zelf dat als ik iedere dag dutje doe ik veel minder last krijg.. ik niet zo moe en emo ben.. en ik de bekkenpijn handelbaarder vindt.. ik zou het je zo willen aanraden.. wel soms een gek idee sat slapen overdag.. Hihi... Smokey heb je al een nieuwe vakantie geboekt? Waar wil je naartoe? En nu al de beste stekkies bezet? Hoezo crises.. ben benieuwd of je wat gevonden hebt ondertussen. Heb je al bloeduitslagen binnen van het nieuwe onderzoek? Helpt de fysio voor de verzakking? Krijg je nu elke week.paardrijles? En wat ben je fanatiek aan het sporten!! Merk je het goed aangezien je buikje.kinder wordt? Petje af zeg.. ik ben jaloers! Marleen wat vervelend dat je het zo ervaart.. hopelijk kun je je er snel overheen zetten en.klets je weer mee.. balen vd ongi... het wordt dus ivf.. succes in janari.. hopelijk.is het dan gelijk raak.. Oh meiden wat een leuke tijd!! Zaterdag heeft hij voor het eerst zijn schoen gezet.. zo lief... vandaag dus ook goed gekeurd door de gyno.. wat gaat het toch snel.. en zo anders.. Ik ben minder onzeker.. Voel haar dan nu ook eindelijk.een beetje trappen.. wel.anders dan bij mannetje.. Komt dus.door.de.placenta.. Lichamelijk wordt het wel zwaarder merk ik.. en moet ikbijna elke dag dutje doen.om de dag goed af te sluiten.. maar wat is het toch leuk.. mannetje zegt nu steeds bewuster ja of nee op iets... vooral de ja... weten we eindelijk wat hij wilt.. de nee ksn soms gewwoon een niet nadenkende nee zijn.. hihi.. Wat een fase zeg haha.. Heerlijk he onze kleintjes.. 2 jaar geleden stonden we er nu allemaal nog zo anders in en voor...
Hey meiden, Ele, hier ook een dame die ja en nee zegt en precies weet wat ze bedoelt. Sinds gisteren zegt ze zelfs haar eigen naam! We zijn zo trots!! Die bekkenpijn, de fysio heeft het losgeknakt, maar of het helpt... Ik moet mijn 'belastbaarheid' in de gaten houden en een stapje terug doen, maar ja, Nijntje kennende, is dat erg moeilijk. 2 maart is mijn laatste werkdag. Ben nu al aan het aftellen, maar dat komt meer omdat het zo snel gaat... En die onzekerheid, geen idee waar het van komt. De gyn en de echoscopiste van de pretecho (die ook 20weken echo's doet) zeiden beiden niks bijzonders te zien, maar ja, onzekere ik... Maar dat het snel gaat allemaal, helemaal mee eens! Hopelijk is je latop snel gemaakt, want het is hier echt veel te rustig!! Smokey, ben ook wel benieuwd hoe het met je gaat en of de vakantie geboekt is? Ik zie iig op facebook dat het sporten super goed gaat! Marleen, hoe gaat het met jouw afvallen trouwens?? All, vanmiddag weer naar het cb, we hebben een bezichtiging en ik heb een verjaardag. Dus belastbaarheid verminderen... morgen ga ik er mee starten.
Leuke fase he... het ja zeggen! Knakt de fysio je bekken los??? Dat heb ik nog niet eerder.gehoord.. klinkt heel eng en ook pijnlijk.. En belastbaarheid.. ik probeer er echt op te letten en tot nu.toe helpt het echt!! 2 maart al.. dat is al snel... nog tot de kerst.. dan.vakantie.. dan.carnaval en.dan al verlof!!! Jsmmer vd onzekerheid.. ik hoop echt dat de 20w echo dat zal wegnemen.. Marleen 23 kilo.. respect!
Meiden sorry ben veel te druk pff als ik niet werk sport ik en ander wel paardrijden. Vanmiddag eindelijk eens een middag niets! Sporten gaat goed maar vind het echt een ramp vreselijk dus maar ja we gaan door, buikje wordt wel wat minder maar was nog geen kilo afgevallen Vakantie weet ik nog steeds niet we willen niet te ver met de auto wel zonzeker, liefst niet vliegen of 2 uurtjes. Maar ja dan zit je weer in een appartement dan moet Maud bij ons op de kamer of in de woonkamer willen we dus ook niet. Het zal wel een camping worden maar waar geen idee, jullie tips?? Op het werk is het nog steeds mega druk en mijn collegaatje komt voor februari niet terug...nog even op de tandjes bijten dus. Fijn dat het met jullie Ele en Nijn zo goed gaat jullie beepjes zitten lekker en groeien goed ben benieuwd naar de namen en geslachten?? Marleen wat balen maar ik snap je ook wel, als je je wel goed voelt klets je gewoon lekker mee en anders niet dan lees je gewoon en al 32 kilo met shakes?? pff wat super knap zeg. Zaterdag naar souders smoeder is zondag jarig dus zo nog even een cadeautje halen bij tuincentrum. Skipakje voor Maud is binnen nu nog schoentjes dan is ze klaar voor de kou Denk dat ik eens neus op mp voor snowboots.
Wow Marleen, al 32 kilo?! Goed zeg! Ele, het losknakken, fijn was het niet, maar echt pijnlijk, nee, ff een knak.... Maar het heeft volgens mij niet echt geholpen.... Belastbaarheid, hier toch echt n drama. 10 minuten lopen en het doet echt al pijn... maar ja, wil toch echt niet aan huis gekluisterd zitten... Smokey, vakantieplannen, leuk!! Hier al 2 jaar niet meer gemaakt en dat terwijl we zo'n vakantiegangers zijn/waren. Een camping daarentegen is echt niks voor ons, dus daar kan ik je niet mee helpen. En je vindt het sporten niks, maar je doet het toch, super goed hoor!! En die kilo's komen wel, en anders de spieren of iig het strakkere buikje!! Maud al klaar voor de winter, ben benieuwd naar de foto's als het zo ver is. Hier wil Esmee niet eens handschoenen aan, dus die heeft steeds ijsklontjes aan haar armpjes.... All, van de week bij het cb geweest en Esmee is qua grove motoriek weer bij, volgens het boekje, haha Verder 82,3cm en 11,1kg. Verder was het een bijdehante tante, goh echt? en ging ze echt op onderzoek uit...
zo zeg... eeer bericht weg... dit is echt de laatste keer dat ik.via de foon type.. deze week nog 2 keer..de laptop krijg ik een.dezer dagen terug.. ik post maar kleine stukjes dan