4 mnd na bevalling weer zwanger

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Gelukje7, 21 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gelukje7

Gelukje7 Actief lid

10 okt 2011
    190
    0
    0
    Ik werk als verpleegkundige in een ziekenhuis
    Lieve mensen,
    Ik heb de zegen dat wij weer een kindje verwachten! Dolgelukkig natuurlijk, maar ongepland. Bij ons 1e kindje deden we er 15 mnd over. Onbegrepen verminderd vruchtbaar.... na de bevalling van de 1e ben ik gelijk begonnen met de pil. Maar mijn vriend en ik warfn bang dat het bij een 2e weer lang zou duren dus zijn alvast afgelopen maand gestopt met de pil. Onze bedoeling was om dan over een half jaar het te proberen en tot nu gewoon veilig gedaan behalve 1x vergeten!! Stom ik weet het, maar had niet gedacht daardoor al zwanger te raken aangezien het bij de 1e al zo lang duurde plus ik ben diabeet dus ik begreep dat het dan ook langer kon duren.
    Wie heeft er ervaring met kindjes zo kort op elkaar? er zit dadelijk precies 1 jaar tussen. We zijn erg blij maar ook oh zo angstig. Ik vooral voor de meningen van de omgeving.
    Groetjes

2. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Het is misschien wat snel maar toch harstikke leuk! Iedere zwangerschap is een wonder, en ik zou niet bang zijn voor de meningen van anderen hoor, lekker genieten....voor zover het gaat met je andere ukkie. En natuurlijk: gefeliciteerd:)

3. zuster88

zuster88 Actief lid

21 sep 2013
    138
    0
    0
    overijssel
    gefeliciteerd! bijzonder dat het nu zo snel ging!.. wij hebben de kindjes ook dicht op elkaar.. tussen de oudste twee zit 13 maand.. tussen de middelste en de jongste zit 17 maand en inmiddels zwanger van nummer 4.. laat de andere mensen lekker denken! de meesten zullen leuk reageren en van de anderen niks aantrekken! geniet ervan het is zo bijzonder...

4. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    Gefeliciteerd ! met dit wondertje .....
    en net wat de anderen ook al zeggen je zelf niets aantrekken van anderen zolang het bij jullie meer dan welkom is hebben anderen daar niets over te zeggen :D

5. JJaylinn

JJaylinn Bekend lid

19 dec 2013
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    Erg snel maar toch fijn dat je niet weer het hele traject van 15 maanden in hoeft, van harte meis!

6. vuurvlinder

vuurvlinder Actief lid

7 feb 2014
    362
    19
    18
    Inderdaad snel! Gewoon lekker genieten, van je kleine en je zwangerschap. En je kidjes kunnen straks heerlijk samen spelen en opgroeien, dat is het voordeel van een klein leeftijdsverschil ;)
    Gefeliciteerd!

7. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Gefeliciteerd!
    Ik ken het gevoel, onze kleine meid is nog geen 4 maanden oud en brusje is onderweg. Niet iedereen reageert even enthousiast (de meeste mensen weten het nog niet) maar dat maakt voor mij niet uit. Mijn man en ik zijn dolgelukkig en de rest maakt mij niet uit :D

Geniet er van!

8. aimee83

aimee83 Niet meer actief

Dit kindje kon niet wachten en wil heel snel ook een familielid wirden;). Ik sna je angsten hoor, maar nu gewoon gaan genieten.
    Gefeliciteerd!

9. Smnee

Smnee Niet meer actief

Het lijkt me toch wel heerlijk! Gefeliciteerd :)

10. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Mijn oudsten schelen maar een jaar. En dat was de bedoeling.. Prima toch, is hartstikke leuk, ze zijn altijd samen.
    W
    Ik was wel twee jaar moe, maarja..

Gefeliciteerd!

11. Tiinkerbell

Tiinkerbell Niet meer actief

dat is een echt klein wondertje dan zeg ! wat super.

lak hebben aan de rare opmerkingen die mensen kunnen geven hoor..
    komt echt wel goed.

Gefeliciteerd !

12. Gelukje7

Gelukje7 Actief lid

10 okt 2011
    190
    0
    0
    Dankjewel voor de lieve reacties!
    Doet me goed!
    Hoe deden jullie het met spullen? Bv een duowagen kopen en een nieuwe kinderkamer of slapen kindjes van 1 al in een 'normaal bedje?' Ik had gehoopt mijn kinderwagen voor de 2em ook te kunnen gebruiken, maar mijn 1e kindje loopt dan nog niet natuurlijk. Zijn er veel praktische dingen waar ik aan moet denken wat anders is met zon klein leeftijdsverschil?

13. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    #13 maja246, 23 feb 2014
    Laatst bewerkt: 23 feb 2014
    Inderdaad een duowagen gekocht (graco). En de tweede heeft tot 8maanden in een wiegje gelegen naast ons bed. Daarna op mp een ledikantje gekocht en mooi verfje gegeven. Commode gewoon gedeeld. Je hebt juistweinig extra spullen nodig (zeker als ze hetzelfde geslacht hebben, dan kunnen de kleren ook zo door omdat ze in dezelfde jaargetijde geboren zijn)

14. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    Die van mij schelen ook maar 14 maandjes, maar het is fantastisch! Ze hebben veel aan elkaar, alleen soms ook veel ruzie....en zoals eerder genoemd, het kost veel energie, heel veel!

15. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het leven loopt zoals het loopt! Op jullie eerst een tijdje moeten wachten en nu is er opeens een 2e....wens jullie heel veel geluk!

16. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Lijkt me pittig maar komt vast allemaal goed! Gefeliciteerd!

17. Gelukje7

Gelukje7 Actief lid

10 okt 2011
    190
    0
    0
    Lieve meiden,
    Ik heb vannacht een mk gehad. Wij zijn zo verdrietig omdat we na de 1e schrik zo blij waren. Ik voel me nu zo schuldig dat ik zo schrok na de test.
    Maar blijkt wel dat mn lijf duidelijk niet klaar was voor een zwangerschap.

18. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Oh wat erg:(:(..dikke knuffel!!

19. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Wat ontzettend verdrietig voor jullie! Je moet niet schuldig voelen hoor, gevoelens zijn menselijk en ook negatieve gevoelens mag je hebben. Het is al moeilijk genoeg..
    Sterkte meid

20. januari

januari Lid

22 feb 2012
    34
    0
    0
    Haarlem
    Ik lees even met je mee.
    Ben ook verminderd vruchtbaar (pco) en het duurde 1,5 tot 2 jaar voordat ik zwanger was van de eerste. Ondertussen nu een mooi moppie van bijna 11 maanden, en 8 weken zwanger van de 2e.
    Ook wij waren "bang" dat het niet zou lukken, of dat het heel lang ging duren.
    Dat ik na een maand al zwanger was hadden we zeker niet verwacht haha. Het was even schrikken!:$

Toch hebben we altijd gezegd dat we 2 kindjes willen, dus hoe heerlijk dat ze dicht bij elkaar zitten.
    Straks ga je van slapeloze nachten, door naar slapeloze nachten, en dan heb je die fase in ieder geval in 1x gehad ;)

Ik ben echt wel eerst geschrokken, maar heerlijk dat Kyra straks een broertje of zusje heeft. bijna even oud, altijd een speelmaatje in de buurt....:)

Deel Deze Pagina