4 mnd na bevalling weer zwanger

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Gelukje7, 21 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gelukje7

Gelukje7 Actief lid

10 okt 2011
    190
    0
    0
    Ik werk als verpleegkundige in een ziekenhuis
    Lieve mensen,
    Ik heb de zegen dat wij weer een kindje verwachten! Dolgelukkig natuurlijk, maar ongepland. Bij ons 1e kindje deden we er 15 mnd over. Onbegrepen verminderd vruchtbaar.... na de bevalling van de 1e ben ik gelijk begonnen met de pil. Maar mijn vriend en ik warfn bang dat het bij een 2e weer lang zou duren dus zijn alvast afgelopen maand gestopt met de pil. Onze bedoeling was om dan over een half jaar het te proberen en tot nu gewoon veilig gedaan behalve 1x vergeten!! Stom ik weet het, maar had niet gedacht daardoor al zwanger te raken aangezien het bij de 1e al zo lang duurde plus ik ben diabeet dus ik begreep dat het dan ook langer kon duren.
    Wie heeft er ervaring met kindjes zo kort op elkaar? er zit dadelijk precies 1 jaar tussen. We zijn erg blij maar ook oh zo angstig. Ik vooral voor de meningen van de omgeving.
    Groetjes

2. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Het is misschien wat snel maar toch harstikke leuk! Iedere zwangerschap is een wonder, en ik zou niet bang zijn voor de meningen van anderen hoor, lekker genieten....voor zover het gaat met je andere ukkie. En natuurlijk: gefeliciteerd:)

3. zuster88

zuster88 Actief lid

21 sep 2013
    138
    0
    0
    overijssel
    gefeliciteerd! bijzonder dat het nu zo snel ging!.. wij hebben de kindjes ook dicht op elkaar.. tussen de oudste twee zit 13 maand.. tussen de middelste en de jongste zit 17 maand en inmiddels zwanger van nummer 4.. laat de andere mensen lekker denken! de meesten zullen leuk reageren en van de anderen niks aantrekken! geniet ervan het is zo bijzonder...

4. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0