Ik kan het niet geloven. Dit is te bijzonder!! Ik moest vandaag op controle voor een operatie aan mijn bm die op 5 december heeft plaats ggevonden. Ik heb dit gehad omdat ik na 2 miskramen met 14 weken verklevingen in mijn bm had. Nu had ik gisteren zo iets van zal is kijken of ik niet zwanger ben. Heb alle symptomen gehad maar schoof alles af op de pillen die ik moest slikken. Was voor op en afbouw van baarmoederslijmvlies En tot mijn grote verbazing stonden er 2 streepjes. Meteen naar de kruidvat geraced voor een cb. Ja hoor. Zwanger 3+ Dus vandaag echo gehad om te kijken hoe ver ik ben. Tot mijn grote verbazing ben ik al 12 weken zwanger!!!!!! Ik dacht een week of 5/6. Ik was dus al zwanger toen ik behandeld werd. Ik hoop maar dat we dit kindje in onze armen mogen houden en knuffelen!!!
Hoh! Wow! Wat een super verrassing zeg! Gefeliciteerd. Ik duim mee dat jullie over een goed half jaar een lieve spruit in jullie armen mogen houden.
Dank je wel dames. De behandelingen hebben zo als ze nu zien geen nare dingen toe gebracht aan het kindje. De medicijnen die ik had zijn ook niet erg om te nemen als je zwanger bent.
Wauw.. een echt wonderkindje! Gefeliciteerd en hele fijne zwangerschap toe gewenst.. ergens ook wel fijn dat je uit de zogenaamde 'gevarenzone' bent
Dank jullie wel!! Famke. Mijn gevarenzone is iets langer. Heb voeig jaar 2 miskramen gehad rond de 14/15 weken. Morgen wordt daarom ook met spoed een cerclage geplaatst.
Wow wat een verrassing! Laat goed voor je zorgen door het ziekenhuis en ik duim dat de komende weken goed verlopen en snel voorbij zijn zodat jullie over een half jaar een gezonde hummel welkom heten in jullie gezin!
Dank jullie wel. Heel erg lief van jullie. Cerclage zit er nu ook in/om. Haha hoe zeg je dat. Helaas konden ze het spiraaltje niet verwijderen ivm de ligging daarvan. Was gedraaid en draadjes zitten boven in en kindje zat er voor. We hebben de kleine gisteren en vandaag wel lekker zien spartellen en hartje klopt ook erg sterk.