Jezus... Test net een uurtje geleden positief. Zoooooo niet verwacht. Het was op zich ook niet echt de bedoeling zwanger te worden, althans.. die wens was er ooit wel, toen weer niet.. en dan nu.... Pff!! De kwaaltjes, voor zover je het kwalen kan noemen, van de afgelopen tijd vallen nu ook helemaal op hun plaats. Maar ohhh wat is dit weer leuk... en ik hoop zo dat alles goed mag blijven gaan.. HOERAAA!! Zwanger!!! Tijd om m'n banner aan te passen... woehaaa
Dank allemaal! Wat leuk LisanneTim! Waren jullie net zo plotseling zwanger of..? Ik moet wel zeggen dat ik er, net zo als de eerste keer, er maar moeilijk aan wil.. Ik heb/ had wel kwaaltjes, maar die zijn allemaal maar van korte duur. En als ik niets meer 'mankeer', denk ik ook gewoon dat ik het mezelf allemaal heb ingebeeld.. haha! Maar de twee testen met de twee strepen lagen me vanmorgen aaaaan te kijken op mn nachtkastje. Nee, niet gedroomd dus...
Hoi DeesDees, het enige wat ik wel weet is dat ik met oud en nieuw ongesteld was.. Ik had bij mijn eerste zwangerschap wisselende cycli, dus ja.. ach.. Ik had inderdaad verwacht vorige week ongesteld te worden.. Maar toen ik gister nog niet ongesteld was... en mijn reuk opeens heeeel sterk was, ik zo moe was gisteren en niet meer wakker te krijgen was, mijn borsten wel erg groot bleven, ik een paar weken geleden zo'n enorme last van maagzuur had... Ik gooide er maar een testje tegenaan! En de rest is history...