Hoi dames, Ik wil toch even me verhaaltje kwijt, gewoon omdat ik het zo 'grappig' vind. Vanaf t moment dat ik mijn eitje(s) voelde springen dacht ik nu ben ik zwanger en niet van 1 maar van 2, ik voel me ei altijd de ene x links andere x rechts en nu was t heel gek maar soort van in t midde dus ik zei voor de 'grap' dr zijn zeker 2 eitjes gesprongen en nu worden t er 2 mijn vriend helemaal in paniek want stel je nou is voor waar moeten we het kwijt hahaha en ik blijf maar denken dat t er 2 zijn vanacht zelfs over gedroomd.. Haha kan niet wachten tot het de 18e is ook al weet ik niet hoe ik ga reageren als ze dalijk echt zegt dat het er 2 zijn.. Haha Gr. Joy
Ik voelde een eisprong altijd in het midden, ongeacht het aantal. Dus het zegt niet zoveel. Maar ik ben benieuwd!
Ja maar heb wel een inimini kamertje hahaha denk dat als er 2 bedjes in staan en een kast t vol is hahaha
ik ben zwanger van een 2ling en heb er helemaal niks van gemerkt. Ben bijna helemaal niet ziek geweest
Ik ben daar bij elke zwangerschap bang voor geweest Allereerst wil je natuurlijk dat het kindje gezond is maar toch daarna de opluchting dat het maar één was. Ik ben benieuwd of je gevoel klopt!
Haha ik denk ook niet dat je dr nou echt iets van merkt haha maar t was zo grappig en had zo sterk t gevoel.
Dat zou wel heel gaaf zijn als je dat ook nog eens goed zou hebben. Je had het sowieso al goed dat je zwanger was. En als het zo mocht zijn dan zal alles vast wel op zijn pootjes terecht gaan komen. Gefeliciteerd trouwens nog.
Snap deze reactie eigenlijk niet zo goed! Een tweeling te mogen krijgen is onbeschrijflijk hoe mooi dat is en zooooooooo bijzonder! Had graag bij de 2e zwangerschap weer een 2ling gewilt!