2 nichtjes van mij ( tweelingzussen zijn het ) zijn op de verjaardag van hun moeder ( mijn tante ) geboren. En mijn zusje is uitgerekend op de verjaardag van mijn vriend... Ook wel bijzonder.. En een oud collega van mij, haar zoontje is een dag later geboren. Ze had al weeen op haar eigen verjaardag en hebben het bezoek afgebeld.. maar hij besloot toch om na middernacht te komen om een eigen verjaardag te hebben.
Ik weet niet of jullie het byzonder vinden, maar ik wel: Ik heb 4 kinderen. Mijn dochters en jongste zoontje verjaren op: -14 juni -21 juni -28 juni Precies een week ertussen dus. Mijn oudste zoon is in maart jarig. Hij is dan ook echt totaal anders als de andere 3 kinderen...qua uiterlijk als innerlijk.. Mijn oma(overleden) heeft ook 4 kinderen: ook 3 in juni, en 1 in maart jarig. En ook die ene oom van van die in maart jarig is, is echt een buitenbeentje, en ook het derde kind. Overigens heeft mijn oma mij altijd gezegd, dat mijn kinderen ook in juni en maart geboren zouden worden. En ook dat ik 4 kinderen zou krijgen...heeeeel lang niet geloofd...maar alsnog is onze Timmie geboren...in juni dus.
Ik was wel uitgerekend van mijn zoontje op mijn verjaardag Hij besloot alleen om 9 dagen eerder te komen
Ja ik 29 mei van mijn zoontje en ik vindt het verschrikkelijk! Nu 19 mei uitgerekend dus dikke kans dat het 29 mei wordt. Waarom vind ik het verschrikkelijk? Omdat ik eigenlijk een beetje vergeten wordt merkte ik op de eerste verjaardag van mijn zoontje, ze schuiven een enveloppe naar me toe maar daarna zijn ze druk met Sylvano.
Ik ben op 10-10 jarig. Mijn oudste dochter op 9- 9 en de jongste op 13- 9. Allebei zijn ze geboren, op verschillende tijdstippen maar wel allebei in de 22e minuut. Ook zijn ze allebei op een donderdag geboren.
mijn oudste is geboren op 28-12-2006 de jongste op 28-06-2008 Er zit precies 18 maanden tussen mijn moeder is geboren op 28-06 en haar zus op 28-12 zal het toeval zijn? geen idee, maar wel grappig