Ik ben alsmaar zo moe! Wie herkent dit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sukkie, 8 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Hoi,

Ik ben al sinds een week of zes zeven echt doodmoe, bijna de hele dag door. In de eerste twaalf weken had ik weinig last maar nu heb ik er echt veel last van. Werk ook nog maar 50% omdat het gewoon niet vol te houden is. Alle bloeduitslagen waren goed, dus daar ligt het ook niet aan. Wie heeft hier nog meer last van?

2. Catheleine

Catheleine Bekend lid

9 feb 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    ik heb het ook al heel de zwangerschap balen balen balen...

3. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Ik kan me hier ook bij aansluiten

4. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Hier nog zo een lome kip!

En door al dat rusten heb ik het idee nog moeier te worden!

Wat doen jullie er tegen? Hebben jullie vaste dagtaken waardoor jullie toch wel bezig blijven?

Door moeheid en misselijkheid lig ik op een paar dagtaken en een wandeling na veelal op de bank te lezen of op de laptop te 'werken'. Zal ook wel komen doordat ik zelf niet werk en nog geen kinders heb dat ik de moeite niet neem om actief te blijven.

Luie donder, niet? :oops:

5. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Ja, wat vervelend he!
    Ik heb hier laatst een stukje over geschreven, want ik vind het behoorlijk frustrerend!
    Aan de ene kant is het gewoon heel vervelend voor jezelf, maar ik vind het ook zo moeilijk te combineren met werk.

Vind het dan ook knap dat je 50% bent gaan werken. Ik weet eigenlijk dat dat voor mij ook beter zou zijn. Nu zit ik er hele dagen, maar echt productief ben ik maar een paar uurtjes.

Veel sterkte!

6. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Weet je wat het is? Ik werk met moeilijk opvoedbare kinderen, je moet er dus ook volledig staan. Je kunt niet even zeggen, nu een kwartiertje even niet, er zijn dus ook geen pauzes en zo. Plus dat ik gedeeltelijk in de avonduren werk, die mij dus het zwaarst vallen. Vandaar dat ik nu halve diensten overdag werk. En zelfs dan ben ik ontzettend moe als ik thuis kom. Maar heb dan wel een voldaan gevoel dat ik mezelf nuttig heb gemaakt die dag. Net als velen die hier boven schrijven doe ik thuis niks als ik thuis zit. Beetje t.v. kijken, in de zon zitten. Alleen de hoognodige huishoudelijke dingen doe ik.
    Jij ook sterkte, en denk eraan dat als het teveel word je echt moet minderen, niet alleen voor jou maar ook voor je baby. Luisteren naar je lichaam....

7. Chantal76

Chantal76 Lid

22 apr 2008
    25
    0
    0
    secretaresse
    Zeist
    Ik herken het. Ben nog niet zo heel ver en hoop echt dat het met 12 weken minder wordt.
    Ik moet 's middags even slapen anders red ik het de rest van de dag niet.
    Ik heb dit bij mn eerste zwangerschap niet gehad, dus baal er echt van.
    Ik kan de hele dag wel slapen.
    Ik heb al met mn baas afgesproken dat ik 's middags iets eerder naar huis ga, anders trek ik het gewoon niet.

8. dolfijntje1980

dolfijntje1980 Actief lid

23 okt 2007
    104
    0
    0
    Hoi hoi,

Ook ik heb er de eerste 16 weken erg veel last van gehad, nu na de 27 weken weer opnieuw. Volgens mijn gyn hoort het er gewoon bij en wanneer mogelijk moet je je er ook gewoon aan toe geven.

Ik werk momenteel niet meer en heb dus ook de mogelijkheid om echt rustig aan te doen. Wel probeer ik regelmatig met mijn hond te gaan wandelen zodat ik toch wat doe.

Groetjes
    Silvia

9. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    Ik heb er in t begin last van gehad en nu sinds een week of 2 begint het weer, net als vandaag kan ik amper mijn ogen openhouden op t werk. Ik werk nog steeds fulltime, maar ben echt blij als ik over 3 weken met verlof ga!

10. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Belgiƫ - Antwerpen
    Ik herken het maar al te goed! :(
    Daarstraks op het werk viel ik echt bijna al staand in slaap!
    Terwijl ik snachts wel goed doorslaap trouwens..
    Daarom ga ik nu lekker een dutje doen ;)
    Slaapwel!

11. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    IK! En omdat ik er al een hummel heb rond lopen kan ik weinig rusten en uitslapen!

Deel Deze Pagina