De laatste tijd kan ik zo enorm bitchy zijn kan echt overal over snauwen en het gekke is dat ik dat helemaal niet wil, het overvalt me steeds en vind het echt vervelend want ik bedoel het helemaal niet zo Gelukkig begrijpt mijn vriend het en neemt het me ook niet kwalijk maar voel me er toch lullig over liefs jolanda
hihhi das idd niet zo leuk! Ik vind van mezelf dat ik nu rustiger geworden ben sinds ik zwanger ben. Want normaal kan ik echt een bitch zijn haha En nu denk ik 2 x na voordat ik wat zeg of een discussie aan ga.....
Ik had er eerder niet zo'n last van, maar nu beginnen de hormonsters toch toe te slaan. Vooral nu mijn vriend licht verkouden is en net doet alsof hij verschrikkelijk ziek is :/ .
Heel herkenbaar!! Maar helaas wordt er hier door niemand rekening mee gehouden. Maakt me best wel verdrietig omdat ik ook nog gestopt ben met roken meteen na positieve test en vind dat ze daarom wel respect voor me mogen hebben!!
Bitchy... Weet ik niet maar ik zeg exact wat ik denk.. Zelfs tegen vreemden.... Neem nooit een blad vr me mond maar de laatste tijd.... Is het heel erg. Floep alles er uit.
daar heb je echt volkomen gelijk in meis! Ik ken je niet maar heb daar echt respect voor ! weet hoe zwaar dat is namelijk was zelf een zware roker En weet hoe moeilijk dat is , hou vol want echt het is het waard! Liefs jolanda
Dankje!! Volhouden ga ik het zeker. Had het wel moeilijk maar ik weet waar ik het voor doe. Als ik niet zwanger zou zijn was ik alweer begonnen denk ik. Ik mis het bij de gezelligheid op een teras en soms na het eten...verder gaat het toppie!
Leuk, hormonsters haha. Ik herken ze helaas maar al te goed. Normaal ben ik ook redelijk ongeduldig en kan ik bitchy zijn. Nu ben ik gewoon bitchy, geen gezeik aan mijn hoofd graag! Zelfs de TomTom moest het ontgelden, ja moet ie maar gewoon doen wat ik wil :x En mannen?! Als ze niezen kunnen ze al doen of ze de meest vreselijke epidemie onder de leden hebben. Moet ie nu ook niet mee aankomen bij mij. Gisteren begon ie over een spiertje in zijn been wat pijn deed van het voetballen!!!! En maar kermen.... Ja daaaaaaaaaag, ik heb hem subtiel uitgelachen en hem er aan herinnerd wat mij in december te wachten staat, wel met een glimlach in dit geval maar toch
Wat erg!!! Echt alle respect voor je, voor je hormonen (heb er zelf ook goed last van) en al helemaal voor het stoppen met roken. Je krijgt het nu dubbelop te verduren, daar mag wel wat respect en waardering voor komen. Doorgaan tot ze het erkennen en geven
Ook erg herkenbaar! Om het minste en geringste al boos, of verdrietig . Helaas weinig begrip van vriendlief
Lijkt me vervelend, als je ineens jezelf niet herkent. Ik kom wel meer voor mezelf op, als het bijvoorbeeld gaat op m'n werk waar ze iets van me vragen wat ik onredelijk vind - heb er zo al een extra periodiek bij geluld (normaal vind ik dat eng, nu hoppatee, geregeld). Verder de afgelopen weken maar één keer boos geweest op een of andere muts die me afsneed met de auto terwijl ik op de fiets zat, maar verder de rust zelve. Ik ben normaal namelijk nogal geneigd om het hart op de tong te dragen. In de horeca bijvoorbeeld, als ze je lang laten wachten terwijl ze bezig zijn met iets futiels als asbakken verversen. Of bij de supermarkt, als die gansjes geen hallo tegen je zeggen omdat ze vergeten dat ze in de dienstverlening zitten en te druk zijn met hun buurvrouw... Maar nu: nergens last van. Nu ik erover nadenk is het allemaal best fijn voor m'n gestel. En wat dat roken betreft: vind het best goed van je hoor. Maar ik denk dat mensen het gewoon zo vanzelfsprekend vinden dat ze er niet te lang bij stil staan dat het heus wel wat moeite kost.
Ik kan ook van het ene op het andere moment bitchy zijn. Soms zo erg dat ik mezelf niet meer herken. Al vind ik wel vaak dat mijn man overdrijft en dat het allemaal wel mee valt... Afgelopen vrijdag zelfs een behoorlijke uitbrander van mijn man gehad dat ik maar eens normaal moest doen en dat het afgelopen moet zijn met dat gesnauw... Doe ik dat dan?