18 wkn zwanger en bruinverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alf, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alf

Alf Niet meer actief

Titel zegt het al..

Wie heeft dit ook gehad, en wat was het?

Ik weet dat het van alles kan zijn, maar wil heel graag dat onrustige stemmetje in mijn hoofd kwijt..

Lfs Alf

2. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    ik had het niet op dezelfde termijn als jij.

bruinverlies kan heel veel zijn, bij mij werd altijd gezegd dat het absoluut geen kwaad kan. pas als je echt rood bloed hebt en evt krampen dan zeker bellen.
    Blijf je echt twijfelen doe dan ook een belletje al is het alleen maar om zelf rustig te worden.

Van uit mijn kant; maak je geen zorgen meid!

3. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Ik heb het ook gehad in week 18, in combinatie met rood verlies. Zolang je niet meer bloed verliest en geen krampen hebt zou ik me niet te druk maken. Alles is beneden heel goed doorbloed, dus het kan zijn dat er een adertje is gesprongen.

4. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Waarschijnlijk is het een heel onschuldig adertje wat gesprongen is.

Maar dat kan alleen beoordeeld worden door je verloskundige/gynaecoloog. Ik zou ze even bellen vandaag en vragen wat zij zeggen.

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik heb het dagelijks.. volgens de gyn gewoon een goed doorbloede baarmoedermond..

placenta licht achter en niet voor de uitgang, dus daar kon het ook niet van zijn

6. Alf

Alf Niet meer actief

Dagelijks? Jeetje...

Ik heb de eerste 10 wkn ook gehad. Geen oorzaak, goede doorbloeding idd..

Ben nu al een week flink aan het hoesten, bedenk me dat dat ook steeds druk op buik geeft..

7. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Toch bellen als je je ongerust maakt.

Xxx joyce

8. Alf

Alf Niet meer actief

#8 Alf, 12 aug 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 aug 2012
    Toch maar even de vk gebeld.
    Gesprongen vaatje is meest waarschijnlijk met al dat hoesten. Evt infectie maar dan moet het toenemen.

Advies is afwachten.

Ik heb net nog even met angelsound geluisterd, maar beeb doet het prima. Nog even beweeglijk met mooie hartslag.

9. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Oh dat is fijn dat je het hartje hoort! Je beebje doet het dus lekker! Dan zal het wel onschuldig zijn. Maar ik vind ook altijd bij twijfel bellen, anders zit je je zelf alleen maar gek te maken!

Deel Deze Pagina