ik word altijd nog steeds zo blij als een kind als mijn moeder haar eigen gebakken eitje maakt voor mij die ze vroeger toen ik kind was ook altijd maakte. ik noem t nog steeds mama-ei
Ik krijg volgende week voor m'n verjaardag een nieuwe fiets, kan ik eindelijk met de kleine lekker gaan fietsen. Oww, ik kan bijna niet wachten! Ik tel de nachtjes slapen af....
M'n verjaardag Blijf dat nog steeds zo'n leuke dag vinden 8) En het voorjaar, dan komen mijn herrinneringen van lekker buiten spelen als kind zo vers naar boven. Door de geur en het licht denk ik...(en pas gemaaid gras, dat doet me denken aan de vele wedstrijden die ik heb gereden in mijn leven (pony/paard))
het voorjaar.. als er blaadjes komen.. warme weer.. lekker buiten lopen.... of als het heel hard heeft gesneeuwd.. even spelen in de sneeuw met mijn mannetje alsof we weer 8 zijn *mannetje loopt onder een boom en dan trek ik snel aan de takken.. mannetje is meteen de verschrikkelijke sneeuwman*
Ik kan echt superblij worden van binnen (en dus buiten) door de nabijheid van fijne mensen. Van die mensen waarvan je echt zoiets hebt van "he... wat ben jij lief!"
Plaats vervangende blijheid als ik mn kinderen met iets heel simpels op DIE speciale manier blij zie zijn.
het voorjaar! Heerlijk de tuindeuren open, vogeltjes die fluiten in de tuin, spelende kinderen buiten, bloemetjes die bloeien... Dan word ik helemaal blij van binnen
Heb ik ook! En als ik dan ook nog een duif hoor koeren, dan lig ik ineens weer in mijn bed van vroeger, 's ochtends heel vroeg terwijl de zon door een kiertje van het gordijn piept...
Als ik de wereld door de ogen van mijn kids zie. Simpel voorbeeldje we hadden van het weekend paaseitjes verstopt in de woonkamer en onze dreumes van 1,5 jr niets verteld. Nou toen ze de eitjes een maal had ondekt en de reactie bij het vinden van elk eitje "Oh pappa, mamma, kijk!" heerlijk voel me dan heel even ook weer zo klein. En natuurlijk als ik bij mijn oma ben en mijn oma maakt dan gerechten of lekkernijen die ze vroeger ook maakte. Dan voel ik me ook altijd even kind
Als ik met mijn kleine vriendje aan het spelen ben... lekker door de kamer kruipen en lachen Heeeerlijk. En als het zonnetje lekker schijnt