Ik hoop voor jullie dat t snel verkocht wordt, zou erg fijn zijn. Het trekt inderdaad weer aan. Wij hadden ons huis vorig jaar feb. te koop gezet. Heeft nog wel drie kwart jaar geduurd, nu sinds een maand in een nieuw huis, zo fijn.
Verkocht!!!!!!!woehoe!!!!!!! 🎉🎉🎉🎉🎉🎉 week te koop gestaan, 5 kijkers, drie hebben vanmorgen hun eindbod gedaan
Wauw! Gefeliciteerd! Hopen dat het bij ons ook zo snel gaat. Huis is vandaag op Funda gegaan, donderdag de eerste kijkers.
Wauw super!! Gefeliciteerd! Ik zit, op dit moment, op de fotograaf te wachten. Hoop dat mijn appartement ook maar zo snel weg mag zijn.
Wauw, gefeliciteerd!! Wij hebben -vooral om de ASS reden- ook de stap van een maisonette naar huis met tuin gemaakt eind 2013. Geweldig dat het jullie ook lukt, maar ook sterkte met de verhuizing zelf. Ik heb het ervaren als een zeer pittige tijd, maar goede beslissing.
Mooi! Wij staan sinds vrijdag opnieuw in de verkoop (na een half jaar bij een andere makelaar). Vandaag al de eerste 2 bezichtigingen. Eerste stel heel enthousiast, tweede stel komt vanmiddag.
Ik weet het. We zijn erop voorbereid en betrekken de kinderen bij een aantal dingen maar dan nog zal de verandering enorm zijn.
He, wat fijn! Gefeli! Hoop dat het voor ons ook snel gaat lukken. Eerder ook in dit topic gereageerd, hadden ong. zelfde tijd ons appartement te koop gezet, en ook wij hebben een dochter met ASS. Helaas pas 1 kijker gehad, met de Open Huizen Dag, maar die had bij voorbaat eigenlijk al geen interesse in de wijk. Verder is het akelig stil...
Het is gelukt!!!!! We hebben zojuist een huis gekocht, prachtig hoekhuis instapklaar! En de overdracht is een week voor de zomervakantie. Er staat zelfs een speeltoestel met glijbaan en schommel in de tuin We zijn ontzettend blij! Dus nu definitief: een tuin deze zomer!! 🎉🎉🎉