Zo blij, appartement in verkoop!

Discussie in 'De lounge' gestart door Cathelijne1986, 11 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trirani

Trirani Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.292
    1.129
    113
    Vrouw
    Waar ik ben
    Gefeliciteerd!! :)

2. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.152
    23.235
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Joehoe!! Gefeliciteerd! 🎉

3. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

dank je wel! We gaan dinsdag tekenen :D
    ben echt zoooooooo blij!
    en we hebben mazzel gehad. de woningen gaan hard, er was veel belangstelling en al meerdere kijkers die twee keer waren geweest. Makelaar zei naderhand dat als we niet gisteravond nog hadden gebeld (om 21.15 uur :D) we waarschijnlijk te laat waren geweest! echt bizar!

4. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Wauw, heerlijk! Gefeli!

5. Cathelijne1986

dank je!
    Hoe gaat het bij jullie Chantal? al schot in de zaak??

6. chantal1985

Toevallig gisteren een kijker gehad! En die was positief. Maar goed, nog geen bod, oid. Staan nu als 'tophuis' op Funda, dus wel een stuk meer kijkers daar, hopelijk leidt dat ook tot meer echte kijkers!

7. Cathelijne1986

ah dat is super! tophuis scheelt inderdaad ontzettend veel. Hopelijk snel een bod van de kijker van gisteren.

Ik weet hoe sterk dat verlangen kan zijn naar een ander huis en al helemaal als je voor je kind eigenlijk ook echt weg moet. Ik ga heel hard voor je duimen!

8. chantal1985

Dank je! En jullie veel succes met verhuizen! Heerlijk dat jullie er in de zomer al in kunnen!

9. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Zo super fijn, gefeliciteerd met de verkoop van het appartement en met de aankoop van jullie huis!
    en wat snel! :$

wij gaan ons appartement hoogstwaarschijnlijk na de zomer vakantie te koop zetten..
    ik stuiter nu al haha :D

10. Cathelijne1986

Succes Miss C, ik hoop dat je het snel kwijt bent! Heb je al een makelaar?

11. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Thnxx!
    we hebben hem nog niet op de hoogte gebracht maar een kennis van ons is makelaar dus dat is wel heel fijn..
    via welke makelaar hebben jullie verkocht?

12. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Gefeliciteerd! Succes met inpakken en verhuizen

13. Cathelijne1986

#53 Cathelijne1986, 13 mei 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 mei 2016
    (Aangepast) Toevallig ook de verkoper van ons nieuwe huis dus dat is prettig, alles onder 1 dak. Fijn dat je al een bekende makelaar hebt, heb de afgelopen maanden gemerkt hoe belangrijk Eem goede is, dat had ik echt onderschat!

14. Cathelijne1986

23 juli gaan we verhuizen, dat is precies aan het einde van het schooljaar :) Mijn man heeft daarna nog 3 weken vrij :)

15. veense

veense Niet meer actief

#55 veense, 3 jun 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jun 2016
    Even mezelf quoten: ook wij hebben ons huis verkocht! In 5 weken bij deze makelaar, 4e bezichtiging (van de 5) was raak! Vanochtend onderhandelingen afgerond, vanmiddag tekenen!
    Per 1 augustus moeten we er hier al uit, dat wordt wel even lastig, in ons nieuwe huis moet nog veel gebeuren, maar komt vast goed...

Ben vooral heel blij dat ons huis weer van onszelf is de komende 2 maanden, en dat ik niet elke keer meer alles op de kop hoef te zetten voor een bezichtiging!

16. Patty82

Patty82 Bekend lid

8 sep 2008
    591
    3
    18
    Den Haag
    Oh spannend dames en wat gaat het snel bij jullie. Bij ons zijn vanochtend de foto's gemaakt en vanmiddag volgen de teksten (hopelijk).

De makelaar plaatst ook meteen een bord in de tuin en we hopen dinsdag/woensdag op funda te staan. Spannend ben zo benieuwd hoe lang het bij ons gaat duren. Met ons huis erbij, staan er 3 huizen te koop bij ons in de straat. 1 is goedkoper: maar is niet uitgebouwd en minder luxe. Dan komt het huis van ons, het andere huis is weer wat duurder, maar ook iets groter dan dat van ons. Dus hoop dat we een goede kans maken, en we ook snel kunnen vertellen dat ons huis verkocht is.

Ik zie dat jullie inmiddels al een nieuw huis. Hebben jullie eerst gewacht met de aanschaf van een nieuwe woning of hebben jullie dit tegelijkertijd gedaan? Wij hebben nu namelijk een optie, maar vind het toch nog eng. Want wat als ons huis over 10 mnd nog niet verkocht is?!

17. veense

veense Niet meer actief

Wij hebben in oktober al gekocht, en hebben sinds eind december de sleutel al, zijn er sindsdien ook al bezig. Wilden perse dit huis, iets anders zullen we in onze wijk niet vinden, dus de gok genomen. Was wel spannend, de 1e makelaar bakte er niets van, dus nar een ander overgestapt en toen was het in 5 weken rond!

18. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Aaargg ik heb m'n droomhuis gevonden maar aangezien ons eigen appartement na de zomer pas de verkoop ingaat heb ik er niets aan 😢😢😢

19. Cathelijne1986

Gefeliciteerd Veense!

Wij hebben echt gewacht met kopen, durfde no way echt niet dat risico te nemen.

Miss C, dat is echt rot he! Waarom wachten jullie nog tot na de zomer?

20. veense

veense Niet meer actief

Wij konden beide huizen makkelijk betalen, alleen kunnen het geld dat in het oude huis vast zit wel goed gebruiken in het nieuwe huis ;)

Deel Deze Pagina