wordt een voedingskussen ook voor t slapen gebruikt?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sannie1981, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

IK merk momenteel dat ik niet goed kan slapen doordat ik mij geen houding weet in bed. Ik ben van nature een buikslaper,maar dat is niet prettig meer.

Nu hoor ik wel eens dat meiden een voedingskussen gebruiken om te slapen.

Hoe moet ik me dit voorstellen of wat wordt er mee bedoeld?????

Groetjes,

Sannie

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik wist ook niet zo goed wat ze daarmee bedoelden en heb het toen op google gezocht. Als je daar bij afbeeldingen kijkt dan zie je hoe je ermee 'moet' slapen.

Vond het heeeerlijk!

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb een maand of vijf tijdens mij zwangerschap met zo'n "banaan" tussen mijn benen geslapen :D

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Gewoon "rechtuit" leggen en dan lekker je armen er omheen slaan, je buik er tegenaan leggen en tussen je knieen.... heerlijk!!!!

5. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik heb hem ook gerbuikt bij het slapen en vond het heerlijk.

6. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik sliep er ook mee, hoor. inderdaad 'recht' neerleggen en dan alles zo een beetje proppen en 'omhelzen' en klemmen tot je helemaal lekker ligt. Bij mij lag ik er met mijn arme omheen, beetje onder mijn buik door en dan tussen mijn bovenbenen tot mijn knieen.
    Hmmm, weet niet of iemand voor zich ziet wat ik dan bedoel, maar probeer het eens zou ik zeggen, hahaha! Lag heeeeeerlijk!

7. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    heb het zelf nog niet uitgeprobeerd maar al wel vaak gehoord. je kunt het kussen om je heen leggen, tussen je benen door, achter je rug...is maar net wat jij fijn vindt.

8. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Zo lig ik er ook mee, idd... héérlijk! Echt een aanrader :D

9. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Ik slaap er ook mee, ja. Kan er niet meer zonder. Je ligt een stuk rechter en ik heb een stuk minder last van m'n rug 's nachts en overdag.

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik slaap er ook af en toe mee :D

11. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Als je op je zij licht en 1 been er half overheen heb je toch een beetje het gevoel van op je buik liggen. Ik heb nog niet zoveel buik dus mij lukt het nog met een klein heel vormbaar kussentje maar kan me voorstellen dat het straks prettig is. Tot op heden vecht ik enkel midden in de nacht met zo'n groot ding in bed :D

12. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik vind 'm ideaal, zonder voedingskussen slaap ik op het moment echt niet.

13. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik heb er nooit mee kunnen slapen, lag er alleen mee te vechten net zolang het kussen op de grond lag. Heb ook nooit last gehad met slapen behalve dat ik er op het laatst vaak uit moest om te plassen.

14. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames,

Bedankt voor jullie reacties. Ik ga er vrijdag een aanschaffen. heb een leuke gezien van Nijntje. Nu zag ik op het plaatje op de doos ( op internet) dat je als je er een U van maakt, je ook je kindje er op / in kan leggen. Ik vond het er dan alleen niet heel veilig uitzien, want er zit toch een gat in het midden dan.

Groetjes,

Sannie

15. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Ik sliep er ook mee. De ene keer had ik hem onder mijn benen liggen, de andere keer onder mijn rug om hoger te liggen of als ik eens op mijn zij kon liggen, dan lag hij onder mijn buik.

Deel Deze Pagina