Ik heb sinds vanmorgen menstruatie achtige pijn in mijn rug en buik . Ik wel wel vaak last van bandenpijn maar dit voelt toch heel anders. Heeft iemand hier ervaring mee zo rond de 29ste week? Ik wil niet gelijk de VK bellen maar weet niet helemaal goed waar ik nu verstandig aan doe. Het is echt zeurend. Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Mijn verloskundige zei me dat het waarschijnlijk voorweeen waren, de zogenaamde Braxton hicks contracties, en dat het geen kwaad kon. Maar fijn is het niet!
dat van die voor weeën zou goed kunnen maar ik zou het toch effe melden bijd e vk voor de zekerheid was laatst nog iemand die dat had en die kreeg te horen van de vk dat ze niet zo lang had mogen wachten met het melden ervan
zo vroeg al voorweeen Ik dacht dat dat pas over een aantal weken kon...maar het is idd niet echt een fijn gevoel nee....Ik bel in het telefonisch spreekuur vanmiddag de VK wel even voor de zekerheid.
Ik heb sinds eergisteren ook al last van menstruatie-achtige pijnen.. Erg vervelend.. Ik heb begrepen dat het indalingsweeen kunnen zijn.. Ik ga morgen mijn gyn ff bellen..
Ik heb toch maar even gebeld en ik moest even een warme douche gaan nemen en op de bank gaan liggen. Het helpt weinig. Ik moet vanmiddag als ik het nog heb en mijn kindje nog niet heb gevoeld even langs komen. Ze zei dat het geen voor weeen of iets waren want dan zou mijn buik hard zijn en dat is niet het geval gelukkig!