Hallo dames, Vanaf wanneer hebben jullie de pretecho's en geslachtsbepaling gepland? Ik durf nog niet goed
Ik kan rond week 15 terecht voor de geslachtsbepaling, ik ga denk ik na mijn volgende echo bellen voor een afspraak... Dan heb ik weer wat om naar toe te leven
Wij hebben rond week 18 een geslachtsbepalingen laten doen. En buiten de termijnecho gekozen voor de combinatietest waar een aparte echo voor werd gepland. We hebben nagedacht om rond deze termijn nog een 3D/4D pretecho te plannen maar vonden het allebei mooi zo. Veel plezier met het plannen en de voorpret! Ik vond het heerlijk dat ik steeds iets had om naar toe te leven.
Ik heb het met 16 weken gedaan maar het schijnt dat degene bij wie ik was (jan koning) het ookal eerder kan zien.. Doe gewoon wat goed voelt Als je alleen een termijnecho en 20 weken echo krijgt is het leuk het ergens in het midden te doen misschien? Dan heb je idd telkens iets om naar uit te leven
Ik heb met 16 weken de geslachtsbepaling gehad. Na de 20 weken echo willen we ook een keer voor een pretecho gaan ergens rond de 30 weken. Dan heb je idd iets om naar uit te kijken.
Ik had bij 16 weken een geslachtsecho en gisteren bij 26 weken een 3d echo. Vab beide echt genoten, prachtig beeld eb heeeeeel veeeel foto's.
Ik heb ook gebeld na de termijnecho, was toen 11 weken zwanger. Met 16 weken geslachtsbepaling en met 28 weken 3d-echo! Ik zou nog even wachten als ik jou was, als je nou in Amsterdam zou wonen ofzo is het misschien wat anders, maar hier kan het prima met 11 weken
Wat bedoel je hier mee? Ik bedoelde inderdaad wanneer je gaat plannen,dus bellen om die afspraken te maken. Denk dat ik dat ook maar doe na de termijn echo. Had Marita al gemaild en die zei dag 2wk vooraf prima kon
Hier ongeveer 10,5 week! Afspraak staat voor januari, ben dan krap 17 weken. Eerder vond ik ook nogal lastig... Durfde het toen nog niet eens bekend te maken, maar VL wilde het ook zo graag! Lies,
Ik bedoelde meer dat in Amsterdam of andere grote stad je dingen veel sneller moet regelen ivm drukte (kraamzorg etc.) dus kan me voorstellen dat pretecho-bureau's t daar misschien ook drukker hebben? Jij woont toch in t zuiden? Daar is alles wat minder snel vol, zo bedoelde ik t...
Ik krijg met 17 weken een geslachtsbepaling. Die afspraak heb ik met 12 weken gemaakt. 3/4D echo doen wij niet maar volgens mij is dat het mooiste rond de 27 weken..