Ik wil mijn Ouders een Dagje uit geven ze passen 2 dagen per week op mijn zoontje kosteloos dus het mag wel een wat duurder uitje zijn maar niet te duur anders willen ze het niet aannemen. Wat is leuk om te geven? Liefst niet zo'n algemene cadeau bon maar iets specifieks
Ze samen een musical/cabaretier oid laten gaan, bon voor hun favoriete restaurant. Dagje Amsterdam (2trein tickets,kaartjes voor een rondvaart/madame t, lunch/terras geld mee) Naar een all in formule een dag en nacht (Preston palace/kalkar)
Wij hebben mijn schoonouders (schoonmoeder past 1 a 2 dagen in de week gratis op, schoonvader heeft gratis heel ons huis verbouwd) een weekend weg gegeven vorig jaar kerst (met name voor het verbouwen) en dit jaar heb ik ze een dag meegenomen naar de efteling. Verder koop ik regelmatig een bloemetje, komen ze vaak bij ons eten en neem ik mijn schoonmoeder af en toe een dagje mee naar de sauna. Volgend jaar, als wij in februari een weekje op vakantie gaan, komen zij het weekend op onze kosten ook. Wellicht brengt bovenstaande je op ideeën?
De musical Soldaat van Oranje in combinatie met een diner in Katwijk aan Zee. Wij gaan binnenkort voor de tweede keer naar deze musical. toen hij net draaide heb ik mijn man hem cadeau gedaan voor zijn verjaardag. Nu wilde ik heeeeel graag nog eens en nu heb ik hem voor mijn verjaardag gevraagd.