Zo blij maar ook zo bang..

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Ties9518, 17 sep 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ties9518

Ties9518 Lid

8 mei 2019
    55
    36
    18
    Vrouw
    Hallo lieve dames,

Ik ben er inds net achter gekomen dat ik zwanger ben.. 2 dagen voor NOD. Maar ook zo bang. Heb in juni een miskraam gehad..

Ik ervaar sinds vorige week krampjes. (Als ik op blote voeten loop, dus koud, worden de krampjes ook meer) als ik me goed warm houd valt dit wel mee. Verder extreem duizelig. Zie alles sinds gister draaien. Ook als ik lig met mijn ogen dicht, het gevoel dat alles draait. Sinds gister avond gevoelige borsten met bukken voornamelijk. Ook trapte mijn dochter gister op een spin. En zie dat vaak , kan er altijd tegen. Ben gister echter bijna over mn nek gegaan. Hoe smerig ik dat vond. Duizeligheid neemt nu ook weer toe terwijl ik dit nooit heb. 1x gehad zo erg 6 jaar terug na mijn bevalling.
    Zo onzeker als ik ook ben. Ook toch blij.. dat het gelukt is, zo snel en op natuurlijke manier.. met mijn eerste kind was het anders. Jaren in de mmm ik heb namelijk pcos.

Zo bang en ik heb enorm behoefte aan praten op dit moment.. hier op de forum

Liefs, een bange mama.

Bijgevoegde bestanden:

2. WWJD

WWJD Niet meer actief

Gefeliciteerd!

Zo herkenbaar en begrijpelijk due gevoelens van blijdschap en bang zijn dat het misgaat.

Mij hielp het om te genieten zolang het goed ging. Elk moment vieren. Dus in het begin dankbaar en blij dat ik weer zwanger mocht zijn. Blij zijn met elk zwanger gevoel/kwaaltje.
    Leefde toe van echo naar echo tot ik de baby begon te voelen.

Milena92 vindt dit leuk.
  3. Appelflapje

Appelflapje Bekend lid

1 aug 2013
    761
    678
    93
    verpleegkundige
    Herkenbaar hoor, elke keer opnieuw... Je kan helaas niet meer doen dan afwachten. Denk dat het heel normaal is.. Zoals WWJD zegt, proberen genieten van het feit dat je NU gewoon zwanger bent, verder heb je niet veel onder controle helaas :rolleyes:

4. Minimensje83

Minimensje83 Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.757
    1.067
    113
    Vrouw
    Wat hier hielp was afleiding zoeken. Zeker als je je nog niet te beroerd voelt de dagen goed vullen. En dan bij 7 weken een eerste echo :) verder zal het altijd onzeker blijven. Vertrouw erop dat ook als het mis zou gaan jullie dat aankunnen samen. En hier helpt het ook te kijken naar wat we al hebben. Al zou er nooit meer een kindje bijkomen .. we hebben een mooi gezin. gefeliciteerd!

5. cappuchino

cappuchino Actief lid

1 mrt 2022
    218
    160
    43
    Vrouw
    Super herkenbaar hoor! Ik ben momenteel weer zwanger na 4 miskramen... Ik ben met vlagen doodsbang en raak soms helemaal in paniek. Maar ergens voel ik me ook weer heel positief. Het is echt een rollercoaster.
    Goed dat je het post, het scheelt denk ik om het met anderen er over te hebben.
    En als je echt zorgen hebt, gewoon de verloskundige bellen. Bij mijn vorige zwangerschappen kreeg ik gewoon een echo om te kijken of we al wat zagen.
    Sterkte en hopelijk gaat het nu allemaal goed!

6. Ties9518

Ties9518 Lid

8 mei 2019
    55
    36
    18
    Vrouw
    Dankjullie wel ladys, voor al jullie adviezen.

Ik heb nog steeds de krampen, in vlagen. Komen en gaan. Met name door de kou(als ik op blote voeten loop) of even ben bezig geweest. Herkennen jullie dit ook? Dat de kou echt een grote rol speelt. Dus ik hou mezelf warm en doe mijn dikke sokken niet meer uit

7. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.438
    1.030
    113
    Vrouw
    Hoe is het nu?

Deel Deze Pagina