Zo blij, maar ook zo onzeker! Help!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sampiedampiedamdododo, 21 jun 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sampiedampiedamdododo

    9 jan 2023
    25
    0
    1
    Vrouw
    Hoi dames!

    vandaag had ik op cyclusdag 173 EINDELIJK weer eens een positieve ovulatietest. (Eigenlijk 4, ik kon het namelijk niet geloven… )

    Maar nu komt het… 9 juni hebben we seks gehad, daarna pas weer gisteren en vandaag… dus 9 dagen geen zaadlozing. Ik weet dat het sperma dan wat “slechter” kan worden. Vergooien we hiermee onze kans op een zwangerschap?

    Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen! voor volgende maand staat een afspraak bij de FA gepland.
     
  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    54.028
    15.244
    113
    Nabij Utrecht
    Nee hoor, want je hebt 2x kort na elkaar sex gehad na de stop van 9 dagen :)
     
  3. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.377
    6.912
    113
    Vrouw
    Ik heb hier het een en ander over gelezen online, ook in wetenschappelijk onderzoek. Uiteindelijk verslechtert het wel, maar niet zó vreselijk dat de kans op zwangerschap zo drastisch vermindert. Ik weet de details niet meer, maar je kunt gewoon hoop hebben deze ronde :)
     
  4. Sampiedampiedamdododo

    9 jan 2023
    25
    0
    1
    Vrouw

    Dank je wel!
     
  5. Sampiedampiedamdododo

    9 jan 2023
    25
    0
    1
    Vrouw
    Oh top, dank je wel! ☺️
     
  6. Nummer4

    Nummer4 VIP lid

    14 dec 2019
    6.126
    5.879
    113
    Vrouw
    9 dagen geen sex betekent niet per definitie 9 dagen geen zaadlozing bij een man, toch?

    Nou ben ik niet iemand die haar partner vraagt hoe vaak hij de hand aan zichzelf slaat, maar ik ga er van uit dat dat wel eens gebeurt wanneer wij een tijdje niet intiem zijn geweest (wat wel eens voorkomt door veel drukte).
     
    Sampiedampiedamdododo vindt dit leuk.
  7. Sampiedampiedamdododo

    9 jan 2023
    25
    0
    1
    Vrouw
    dat zou nogal bijzonder zijn de afgelopen periode. Tenzij hij het onder werktijd in bijzijn van z’n collega’s doet. De rest van de tijd zijn we continue samen geweest :)
     

Deel Deze Pagina