Alweer zwanger...elke serieuze poging die we doen is het raak Alleen is het pas 1 keer blijven plakken en dat is Bjorn geworden na Bjorn 3x een mk gehad, wat ikzelf wist, het kunnen er ook meer zijn geweest doordat ik een vleesboom had. Pfff ik durf niet naar de wc tegaan ..bang dat het vloeien zal gaan beginnen ....ik durf niet naar bed te gaan ...bang dat ik vanacht weer wakker word van de kramp en dat het vloeien weer begint. Ik ben zo bang maar ook zo afschuwelijk blij. het lijkt of deze week alles goed gaat (ik moet me een staatslot kopen) zwanger en gisteren bericht gekregen dat ik maandag al mag gaan beginnen op mijn nieuwe baan (die 2x zoveel verdient als mijn huidige baan) Alles lijkt zo goed te gaan dat ik gewoon huiverig ben wat er dadelijk fout moet gaan. Ach ja gewoon positief blijven komt alles goed ik ben gewoon weer zwanger!!!!!!
GEFELICITEERD! We duimen allemaal voor je dat het deze keer goed zal gaan! Het lijkt me vreselijk voor je dat je het al zo vaak hebt meegemaakt, dus verdien je het toch wel om een fijne zwangerschap en een gezond kindje te krijgen... Succes! x-je
Gefeliciteerd met je zwangerschap, probeer er van te genieten. Ook gefeliciteerd met je nieuwe baan Liefs wolly
van harte meis en ik wens je heel veel toy toy toy ik zal voor je duimen dat alles goed verloopt liefs debor
Supergefeliciteerd! Kan me voostellen dat je erg bang bent dat het weer mis zal gaan maar de kans dat het wel goed gaat is eigenlijk veel groter..probeer daar aan te denken.. Succes met de zwangerschap en natuurlijk met je nieuwe baan! Groetjes Claudia