Mijn blauwe Tiffany lampen.... Ik moest en zou ze hebben bijna een jaar voor gespaard maar ze hangen. Mijn kenwood keukenrobot En niet te vergeten mijn soundset. Ik kan de buurman laten trillen in huis. Godzijdank kan hij dat ook en gaan we vaak tegen elkaar in Hahaha
Welke JBL box heb je? Ben nog aan het twijfelen tussen 2 soorten van JBL en we hebben nu zo’n ienieminiboxje Zit te twijfelen tussen charge of Flip
Mijn nieuwe auto (VW Polo uit 2018) ik heb nu meer opbergruimte dan in mijn Aygo, ik heb nu veel beter geluid uit de speakers dus als ik alleen ben gaat de radio lekker hard zonder gekraak, en ik kan via Bluetooth bellen. Was een kado van mijn oma dus ik ga hem volledig afrijden. Onze inbouw koffiebonenmachine met heet water functie. Geen lelijk koffiezet apparaat of waterkoker meer die op het aanrecht staat. Ons nieuwe bed. Ik heb nu veel minder pijn aan mijn rug als ik wakker word. Intex zwembad. We hebben hem al een paar jaar maar hij staat pas voor de 2e keer. Maar ben er helemaal gelukkig mee, Geen gesleep naar het zwembad een paar km verderop maar gewoon lekker afkoelen in de tuin.
Oh ja, ik ben ook echt heel blij met mijn Philips Hue lampen in woonkamer en keuken. Altijd licht wat past bij het weer buiten en mijn bui.
Ik heb de Charge, echt een top ding. Die Flip is een stukje kleiner geloof ik. Zou even op Coolblue goed de specs en reviews vergelijken. Daar staat meestal veel info op.
Met dit weer ben ik vooral heeeeeul blij met: Onze rolluiken. Toen we hier 8 jaar geleden kwamen wonen waren er geen rolluiken en met de zon de hele dag aan de voorkant van het huis, was het hier al gauw 32 graden binnen. Onze plafondventilator. Mooi is anders.. maar ik slaap echt heeeeeerlijk ♥️ Onze hangmat. Geen verder commentaar nodig denk ik
Bedankt! Nu breng je me aan het twijfelen,zat zelf te denken aan de Flip 4, lees dat de bas nogal meer is met de charge... maar ja,ben zelf een leek dus waarschijnlijk merk ik het niet
Ik ken de Flip zelf niet, dus ik kan het niet vergelijken. Ik zou vooral even kijken naar accu-duur, decibellen (dat is heel feitelijk) en reviews. Ik weet verder niet met wat je de bluetooth box gaat 'aansturen'. Ik kan op mn iPhone verschillende profielen kiezen voor afspelen en daar zit dan vooral in hoeveel bass, vocals, treble etc. Daar maakt de box zelf in die zin dan wat minder voor uit.
*Mijn fiat 500C , met deze zomer helemaal! *Mijn iPhone, ik kan ook echt niet zonder *Ons nieuwe bed. Hadden we veel eerder moeten doen *stoomstrijkbout met extra grote strijkplank. Maar ik kan ook echt heel blij worden van mijn kleine aankopen. Van de week 4 leuke boeken voor de kids, een stippentafelkleed in de sale, een theemok en van mijn pannenkoekenplant bijv.
De mobiele airco mijn nieuwe frituurpan (had er al 2 jaar geen meer, en ik heb frikandellen cravings deze zwangerschap XD) een extra nomi kinderstoel, zodat ze straks beiden 1 hebben
Al 8 jaar plezier van onze PlayStation 3. Hij gaat nu wel erg veel lawaai maken dus vrees dat ie op zn einde loopt. Onze iPads. Droogmolen van Brabantia. Top ding voor €10 bij de kringloop. Broodbakmachine en keukenmachine. Hopelijk van de winter van onze nieuwe warmtepomp droger.
- Onze (nieuwe) tv, gewoon lekker groot, strak en fijn - Joolz duo - Onze tweede auto, ideaal om altijd een auto voor de deur te hebben staan (luxe paard) - hopelijk staat er vrijdag op mijn lijstje bij: Ons droomhuis waarop we geboden hebben en in afwachting zijn van acceptatie van verkopers
Hij is net binnen gekomen hier!! Ik laat hem nog even in de doos. Mijn man vind dat leuk om uit te pakken enzo Ik hoop stiekem dat hij vanavond meteen alles gaat stofzuigen
Ons nieuwe grote droomhuis met open keuken en een enorme oven erin En ons nieuwe bed dat zo veel lekkerder ligt dan ons oude bed!