Onze nieuwe wasmachine En onze nieuwe Dyson snoerloze stofzuiger. Belachelijk veel geld voor een stofzuiger, maar dit heeft het stofzuigen zoveel relaxter gemaakt
- nieuwe voor- en achtertuin - inklapbare droogmolen buiten - de nieuwe peuterkamer van onze bijna peuter - studie
Met ons huis ansich. Gekocht in 2015 voor een prikkie met een fantastische hypotheekrente. Familie moest er toen vanaf en wijn aren de eerste! We lachen ons elke maand weer krom aan die vaste lasten voor zo’n ruim huis. Mijn nieuwe salontafel. ‘Industrieel’ dus zwart stalen poten en massief teakhouten blad. Gewonnen via bva veilingen voor 14,- terwijl de nieuwprijs vele malen hoger lag. Dan geniet ik er extra van! Verder met alles in en om ons huis blij. Ik heb het dus het is er (gekregen, gevonden, gekocht etc etc) Reden om blij voor te zijn.
ik heb vandaag 2 nieuwe sapph bh's en een nieuw badpak gekregen, alles moet retour voor een cupmaatje groter en badpak kleiner, maar ik heb het ook gewoon net zo weer besteld i.p.v. te twijfelen en denken ach kan ook 1 doen en kijken of een goedkoper badpak ook leuk staat en ook nog een bijpassend broekje bij besteld... trots op mezelf. .
Suoer blij met mijn koopje van het jaar. Gloednieuwe schoenen van RedRag voor dochterlief voor maar €10,- (originele prijs was €109,95) Verder blij met alles wat we hebben gekocht
- Dyson snoerloze stofzuiger v8 - Dakkapel wat een ruimte geweldig - Mijn elektrische transport fiets kind erop, boodschappen erop heerlijk fietsen - Groot intex zwembad met pomp hele reutemeteut heeft zijn geld nu al terugverdiend deze vakantie - Reep witte chocolade met crunch en zak chips, had ik verdiend vandaag
Ik ben blij met.. - mijn e-reader (met kobo abonnement) - mijn KitchenAid mixer - mijn kleurpotloden en kleurboeken - mijn heerlijke bed - mijn zeer ruime bad
- rottweilerpuppy - nieuwe keuken en dan vooral de quooker. - groot intex zwembad (nog nooit zoveel gebruikt als deze zomer) - keukenmachine - kobo ereader - mijn fitbit
Ons droomhuis. Over 2 weken krijgen we de sleutel. Mijn electrische bakfiets Ons nieuwe bed, goddelijk! Eigenlijk alles wat we afgelopen jaartjes vervangen hebben vind ik fijn, tot nieuwe wasmanden aan toe.
Mijn hardloopschoenen En tijdje terug stond ons bose systeem uit, toen besefte ik me ineens hoe zn goed geluid daar uit komt. Dus ook daar ben ik (misschien onbewust) heel erg blij mee.
vandaag een heel simpel ray ban zonnebrilletje... niet spectaculair of uitbundig maar hij staat zo leuk!
Mijn multicooker met slowcookfunctie Ik HOU van dat ding! Ik sodemieter s ochtends al het avondeten erin en s avonds schuiven we zo aan. De stress om 17u, wanneer je thuiskomt, om nog te moeten koken en erbij te moeten blijven is verleden tijd. Echt de beste koop ooit