Momenteel toch echt onze Volvo xc90! Onze zoon van 1,90 kan eindelijk weer normaal in de auto zitten! Daarnaast ons nieuwe huis, maar die moet nog gebouwd worden! Als ik nadenk over hoe alles gaat worden kan ik er al enorm van genieten!
Mn zwangerschapsjurkje van de C&A van 25 euro. Heb dat ding nu met hittegolf echt veel aan. Heeft zijn geld al terug verdiend. Mn enorm buikje past er nog netjes in en ik voel me er best goed in.
- robotstofzuiger - ons huis incl de recente verbouwing en nieuwe meubels. - bugaboo donkey - iPhone & MacBook - en met dit weer de airco op de bovenverdiepingen ❤️
Ons nieuwe huis. Ik kijk uit naar volgend jaar, eindelijk een huis met een tuin. Ik ben ook heel blij met mijn nieuwe (tweedehands) auto.
- Samsung smart tv - Netflix en Videoland - Dyson stofzuiger - Mijn huisdieren -Samsung eco bubbel wasmanchine -Droger -Vaatwasser - loungeset zelf gestyld
Mijn leven zou aardig minder comfortabel zijn als ik deze dingen niet had; Ons bed De wasmachine De vaatwasser De stofzuiger En onze auto
Onze dakkapel en vaste trap naar zolder. Ons huis op zich. Niet mooi, niet schattig, maar zo heerlijk praktisch. Ende achterwaartse stoel die ik voor de middelste toentertijd heb besteld. Daardoor kunnen alledrie onze kinderen in een stoeltje in een gewone auto wat per maand scheelt in de kosten.
Onze nieuwe keuken (al staat ie nog in een stuk of 130 pakketjes in de keuken, komend weekend monteren!) Mijn knalroze KitchenAid Mijn silhouette cameo en transferpers Mijn Tombow stiften Mijn Kobo glo ereader De baby-mee zodat onze kleine spruit ook achterop de fiets kan. Ideaal! Netflix en Pinterest
Ik heb het nog niet, maar ben nu al blij dat ik iets voor mijn verjaardag heb weten te verzinnen: een pastamaker voor bij mijn kenwood keukenrobot. Niet voor platte pasta (dat heb ik al), maar voor holle pasta (maccheroni), fusili e.d. Nog een maandje wachten en dan kan ik los