Hallo, Ben helemaal vergeten een afspraak te maken bvoor een pretecho en de tijd vliegt ook. Deze week alweer 25 weken. Kan het nog of is het te laat? Zo nee, waar in Noord Holland kun je snel terecht?
zeker niet te laat hoor! heb gister ook een pretecho gehad bij 27,0 weken, en is juist een mooi termijn, hebben ze al een beetje spekvet haha hier een foto van een 3d echo bij 27 weken
Het is zeker nog niet te laat om een pretecho te laten maken. Maar ik zou wel snel een afspraak maken, omdat je vaak niet meteen terecht kunt.
heb zelfs nog een foto van 32 weken. die kreeg ik bij de groeiecho in het ziekenhuis. ik had de 3d ook in het ziekenhuis gedaan maar niet heel veel goede foto's dus deze had ik even gratis gekregen alleen met deze echo kon de baby niet in 1 keer meer op het beeld
deze ook de echo´s zijn van 28 weken kan de gewone foto´s er niet op zetten is een ander bestand dus hoop dat je het een beetje kan zien
Wow! Wat fijn dat jullie adviezen geven en daarnaast ook voorbeelden plaatsen. Erg mooie baby's allemaal, prachtig om te zien (zo wonderbaarlijk). Ik ga vandaag dan nog een afspraak maken voor zsm als het kan. Bedankt.