Zo blij met mijn kerel? Wie nog meer?

Discussie in 'De lounge' gestart door lilian79, 13 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

nee ik niet ;)

2. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.576
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik voel me ook heel gezegend met mijn Italiaanse sweetie :D

3. Estha

Estha Actief lid

12 nov 2008
    487
    4
    18
    Ik, ik, IK!

Ik ben ook heel erg blij met mijn vent. Hij neemt en accepteert mij hoe ik ben (ook mijn hangbuikje :)).
    We hebben het na vijf jaar nog steeds heel erg gezellig met elkaar en zijn bovenalles echte maatjes.
    Hiernaast is hij een geweldige lieve papa en zijn de meiden gek op hem.
    Nu ik sinds kort weet dat ik weer zwanger ben en mij hierdoor niet zo heel geweldig voel, doet hij ontzettend zijn best. Hij is iedere avond bezig met de was, hij doet de afwas en probeert het huis op orde te krijgen (berging/kasten opruimen).

Ik ben trots op mijn schatje en heel blij dat hij bij mij is!!!!!

4. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Heerlijk al de reacties te lezen! Love is stil in the air lalalalalala :D

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik ben ook heel blij met hem!
    Vandaag al weer een jaar samen! :)

6. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

#46 Klaproos, 14 aug 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 aug 2013
    Ik! Heb er een uit duizenden gelukkig. Zou niet weten wat ik zonder mn vent moet. We hebben het niet makkelijk met mijn ziek zijn en MMM en hij heeft ook nog een zware baan maar hij draagt me op handen en we gaan trouwen :D Natuurlijk hebben we ook wel eens woorden,dat zet ik er ook maar even bij ;)

oh ja wat ik echt nooit zal vergeten..:( Toen ik moest 'bevallen' van ons kleintje wat maar 10 wk oud mocht worden (ik was 12 weken zwanger toen op de echo bleek dat ik een missed abortion zou krijgen) heeft hij ijs voor me gehaald en me getroost terwijl ik 3 dagen alleen maar non stop heb lopen janken.

7. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Ik ben ook heeeel blij met mijn man! Hij was altijd al de man van mijn dromen en ik wist heel goed dat ik hem goed had uitgekozen, maar nu ik zwanger ben komt daar op de een of andere manier nog een niveautje bij. Weten dat hij straks ook gewoon de beste papa zal zijn en hoe goed hij voor me zorgt, dat hij me dingen uit handen neemt die ik beter even niet kan doen... Dat maakt dat ik nog veel blijer ben dat ik vorig jaar met hem ben getrouwd. Net toen ik dacht dat het niet beter kon! Wat fijn dat zoveel vrouwen ook zo gelukkig zijn met hun mannen!

8. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Hier ben ik ook onwijs blij met mijn man.
    Ik kan me geen betere voorstellen! Hij zal alles voor me doen. We hebben een onwijs moeilijke periode achter de rug gehad en we zijn er alleen maar sterker uitgekomen!!

9. Marcy26

Marcy26 Bekend lid

1 nov 2010
    594
    58
    28
    Ben onwijs blij met mijn lieve man!
    Zijn alweer 10,5 jaar samen en hebben veel meegemaakt! We zijn daar gelukkig alleen maar sterker uitgekomen.
    Hij is echt mijn maatje, beste vriend en natuurlijk een super goede, lieve en zorgzame vader voor onze 3 kinderen.
    Hij helpt me uit zijn werk met van alles in het huishouden en kookt iedere avond een heerlijke maaltijd voor ons!
    En het belangrijkste is dat ik nog steeds vlinders in buik krijg als ik hem zie en hij ook nog steeds bij mij want ondanks dat ik 3 kinderen heb gehad en mijn lichaam er niet meer uitzie als voorheen vind hij me nog steeds prachtig!
    Mijn man laat ik nooit meer gaan! Het is een topper!

Deel Deze Pagina