Hai meiden, Idd veel herkenning onderling he? Al denk ik wel dat het bij de een heftiger is dan bij de ander, want gelukkig herken ik niet alle dingen die ik lees. Moe, ja echt wel en nu idd meer dan de eerste drie maanden, maar ik kan mezelf gelukkig wel altijd op een positieve manier oppeppen en mezelf een beetje gaande houden en gelukkig heb ik meestal een positieve stemming. Maar ik kan me wel voorstellen dat als je neigt naar somberheid, dit eerste jaar echt het moment is om een depressie te krijgen. Bij mij uit het zich meer in pure stressklachten en vermoeidheid. Wat ik lees over eigen tijd, helemaal waar, maar tjee wat is dat af en toe moeilijk he? Ik ben een enorme doener en dat is mijn grote valkuil. Als ik nu terug kijk naar de eerste 3 maanden is dat toen ook niet goed gegaan. Ik heb volgens mij geen enkele keer met mijn dochter meegeslapen... dat ga ik bij een eventuele volgende wel een beetje anders doen neem ik me voor. Ik heb de enorme mazzel met een heel lieve man die goed voor mij en onze dochter zorgt en af en toe ook echt voor mij op de rem trapt! Ik blijf hier zeker even meelezen, ik denk dat we veel van elkaar kunnen leren en opsteken!