zo blij met mn kaartje!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door surf, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    precies 3 weken na mn curettage toch alweer een eitje gesprongen!
    blij, blij, blij!

Bekijk bijlage 188117

2. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Dat is fijn dat je lichaam zich zo snel hersteld!
    Duimen draaien!

3. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    wat goed zeg!!

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hier wel weer wat twijfel ondanks mijn mooie kruis van FF. heb vandaag opeens weer slijmpies die lijken op vruchtbare slijmpies, verder geen seintjes (zoals pukkels, moe, buikpijn etc) zoals ik die van het weekend wel had... dus ga er nog maar voorlopig vanuit dat mn eitje geweest is, maar morgen toch nog even aan de klus (vanaaf is vriendlief er niet....)

5. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Oh wat super meid!!! Fijn dat je lijf het weer doet!
    Ik heb na de curettage op advies eerst een maand de pil geslikt. Dat zou ook kunnen helpen om het op gang te brengen. Mijn eerste cyclus na pil (die ik uiteraard na een maand onmiddellijk weer heb laten staan) had ik ook direct een eisprong, alleen wel veel later (pas op dag 23, normaal op dag 17). Maar jee.... ik was ook zo blij dat alles weer werkte! Dus ik kan me je gevoel echt ontzettend goed voorstellen!

Tsja en twijfel.... ja..... gewoon doortempen, maar 't lijkt echt goed. Ik had eerst ook wat twijfel. Mijn ovutesten deden raar (die van jou ook zie ik). Positief, dan weer negatief, dan weer positief.... Het kan ook zijn dat je lijf het heel hard probeert, dat het niet lukt en dat het dan uitgesteld wordt.

Maar echt, hij lijkt bij jou wel duidelijk, ook als je let op wat je hebt aangegeven over vruchtbaar slijm. Tsja en dat je nu mogelijk weer wat spot.... 't kan ook vocht zijn dat je schede produceert als je een beetje opgewonden bent. Lijkt er erg op. Of misschien sperma van een of twee dagen geleden? Of vrijen jullie nog niet weer? (Ik moest drie weken wachten; als dat bij jou ook zo is, dan mag 't alweer)....

Verder.... Heb hier gemerkt dat mijn lichaam nu wat anders is geworden. Ik had altijd veel meer afscheiding dan nu en ik zit nu echt elke maand onder de pukkeltjes! Dat had ik nooit! Dit begon z'n maand na de curettage en het heeft dik anderhalve maand geduurd. Nu alleen na ei... 't Is dan zo heftig dat je bij wijze van spreken braille kunt lezen op m'n decolleté....

Hihi.... waarom vertel ik dit? Waarschijnlijk om je te vertellen dat het echt lijkt op een prachtig ei en dat andere seintjes je lijf de komende tijd nog best wel eens een beetje in de war zouden kunnen maken. Kun je even niet van op aan. Maar als tempgrafiekjes en ovutesten op ei wijzen, dan werkt dan in elk geval weer en dat is het belangrijkste!

Deel Deze Pagina