Oh wauw wat spannend! Zijn je vorige zwangerschappen ook met medische hulp tot stand gekomen? Zit je in cryo cyclus of een geheel nieuwe poging?
Ja beiden, mijn zoon mbv fonal F, maar mijn dochter met ivf. Nee wij zitten nog in onze cryo cyclus. Had 12 bevruchte eitjes. 1 daarvan is mijn dochtertje en 1 is vorige maand helaas geëndigd in een vroege miskraam. Mocht gelukkig direct weer beginnen, as donderdag moet ik dus terug Om te kijken wat de stand is van mijn bmsv en hopen dat ze mij gelijk kunnen aanmelden voor een terugplaatsing
Ahh wat verdrietig zeg, die miskraam! Ik weet ook niet goed hoe de eerste weken door te komen. Besloten maar 1 test te doen en verder op de echo te wachten. Maar kan vd week pas het resultaat doorgeven. Hopelijk blijft de komende cryo zitten!
Ja, die weken zijn voor mij ongelofelijk zwaar. Ik gebruikte ook utrogestan en die heeft de boel binnengehouden. Bij de echo was pas te zien dat t niet goed was. Nadat ik gestopt was met de utro kwamen de stolsels eruit. Maar moet wel bekennen dat ik wel bruin/ roze verlies had vanaf week 5 dus dat moet het zij geweest. Maar het was zo minimaal. Het was dus een dikke klap voor ons. Maargoed we gaan door en moeten positief blijven, anders word je helemaal gek.