Van harte gefeliciteerd november!! Geniet ervan!! Ik ben, als het goed is, ook 1 augustus 2012 uitgerekend! Ik heb gisteravond positief getest met K2v5 (vrijwel meteen een duidelijke 2e streep) en zojuist heb ik de digitale Clearblue met indicator gebruikt: zwanger 2-3! Ben helemaal blij!!
Wat leuk, allemaal meiden die rond dezelfde tijd zijn uitgerekend. Dan meld ik me ook, want ik ben ook zwanger, én rond 2 aug uitgerekend.
Volgens meerdere berekeningsprogramma's ben ik 31 juli uitgerekend! Had vandaag een hele mooie positieve test in handen! Jij ook super gefeliciteerd
Wat leuk!! Gefeliciteerd allemaal!! Wat voelen jullie allemaal? Ik ben vooral heel erg super moe en rugpijn alsof ik drie dagen achter elkaar heb gestaan. Mijn borsten doen nog niet heel erg mee, die van jullie? Ik ben 's ochtends lichtelijk misselijk maar niet heel erg om over naar huis te schrijven. Ben benieuwd! Hebben jullie al een afspraak voor een intake? Ik begin januari. liefs November p.s. moeten we met dit hele onderwerp misschien verhuizen? weet niet helemaal hoe het werkt.
Ik voel me op de extreme moeheid na wel goed. Moet ook zeggen dat het op mijn werk echt heel druk is, dus dat speelt ook mee, en mijn zoontje slaapt al maanden niet meer door .. dus ben lichtelijk gebroken. Ook heb ik heel soms lichte vlagen van misselijkheid (of zijn het de vlindertjes in mijn buik die maar door blijven kriebelen? haha). Maar verder nog geen zwangerschapskwaaltjes te bekennen. Omdat ik een medische indicatie heb (Cryo tp na ICSI) heb ik de eerste 2 echo's en de 20 weken echo in het ziekenhuis, tenminste dat was bij mijn zoontje wel zo). Ik heb 16 december de eerste echo, ben dan ong. 7 weken!
gefeliciteerd dames!! en succes, degenen die nog wachten! ik ben dit jaar op 1 augustus bevallen leuk om te lezen dat er alweer beebjes op/rond die datum worden verwacht!
Ik voel nog niet zo heel veel. Af en toe een licht trekkerig gevoel in mijn onderbuik en liezen (en soms een kriebelend gevoel). Gistermiddag kreeg ik opeens het gevoel alsof er speldenprikjes werden gezet net onder mijn navel. Het duurde maar iets van 10 seconden. Ik heb het vannacht en vanochtend ook een paar keer gevoeld. Mijn borsten doen ook (nog) niet mee. Eergisternacht ben ik 2 keer wakker geworden van de misselijkheid, maar verder ben ik helemaal niet misselijk. Het lijkt wel of ik meer speeksel heb nu. Ik heb een intake en 1e echo op 16 december a.s. Ik mocht al wat eerder komen omdat ik vorige maand een miskraam heb gehad. Ik kijk echt uit naar de eerste afspraak en hoop dat dan alles goed is! Wanneer vertellen jullie je omgeving dat je zwanger bent? Ik heb gisteren een sinterklaasgedichtje met daarin de zwangerschapsaankondiging gemaakt voor mijn ouders. Volgende week gaan we daar sinterklaas vieren en dan wil ik ze het gedichtje geven. Ik besef dat het nog heel pril is maar mocht deze zwangerschap niet goed gaan dan wil ik het er met mijn ouders over kunnen hebben. Vrienden enzo vertellen we het op oudjaarsavond. Liefs, Niqi P.s. misschien kunnen we de moderators vragen of dit topic naar zwangerschap clubs verhuisd kan worden? Ik heb ook geen idee hoe het allemaal werkt...
Goedemorgen meiden, Owwwwwwwwwww ik zit hier helemaal te trippen!!!!!! Heb vanmorgen om 08:25 een testje gedaan . Ik zat nog op de wc, zie de urine zeg maar door het venster lopen en binnen 3 seconde staan er 2 mooie strepen!!! Ik ben ZWANGER!!!!!! Kan wel janken zeg! Whaaaaa hoe ist mogelijk gewoon raak de 5e iui.. oeffff en dus geen ICSI / IVF !!?? Owwwww echt een geschenk uit de hemel! Ben zooooo blij. xxx Liefs Sjors