Hoi dames, Na een vreselijk onzekere tijd na mijn miskraam in oktober kan ik me nu eindelijk (weer) onder de zwangere voegen. Wat ben ik ontzettend blij en wat een bijzonder gevoel is het toch weer. Ik testte 10 dpo en 4 dagen voor mijn nod gewoon positief met de zw testen van kruidvat 2v5. Omdat ik op het forum wel eens heb gelezen dat ze vals positief kunnen uitslaan was ik een beetje voorzichtig met het aannemen dat ik zwanger zou kunnen zijn, alhoewel ik toch al symptomen had (bij 7 dpo 3 hevige krampen, gevoelige borsten, temperatuurs verhoging). Gisterenochtend het tweede testje gedaan welke ook na 1 minuut positief was en dan om het zeker te weten gisterenavond een clearblu test met termijn aanduiding... harstikke zwanger 1-2 weken... Voor de-nog-niet-zwangeren onder ons, houd vol... het gaat er zeker een keer van komen... ik geloofde er zelf niet meer in, was zo bang dat het niet meer zou lukken (miskraam was heel erg traumatisch voor me geweest) maar hier is het levende bewijs. Succes het gaat jullie lukken Liefs
Ik mag me hier ook melden!!! Na 9 maanden proberen en 2 miskramen ben ik weer zwanger!!! Ik testte net ( 5 dagen voor nod) positief. 3x is scheepsrecht hoop ik. Ga proberen niet te onzeker te zijn vanwege eerdere miskramen, anders vergeet ik nog te genieten en die 9 maanden zijn helaas ook weer zo voorbij. Voor alle meiden die ook zwanger zijn: Gefeliciteerd!!!
Dank je allemaal @ Martine: gefeliciteerd... wat een fijn gevoel is het. Het wordt komende 10 weken nog wel spannend, maar we gaan duimen dat het allemaal goed gaat Liefs