Wie heeft er ook de eerste maanden haaruitval gehad? Is het daarna ook gestopt/ Ik weet nog van de eerste dat het niet uitviel maar ik weet nou niet meer of het meteen was of pas vanaf 4 maanden of zo. Het valt nu eigenlijk best wel uit en maak me nog niet echt heel veel zorgen maar wel als dit nog even zo doorgaat... alvast bedankt voor jullie antwoorden meiden!
Hier de eerste zwangerschap 9 maanden vreselijke haaruitval gehad. Na de bevalling ging het gelukkig beter. Deze zwangerschap nog geen haar verloren.
Ik verlies juist veel minder haar, dat was bij de eerste ook. Na de bevalling verloor ik juist al het extra haar.
Ik verlies ook zo veel haar! Zonde van mijn mooie bos! Ik vind de losse haren ook overal terug, vreselijk! Maar goed... misschien stopt het nog...
ik heb aardig dik haar en verlies altijd wat haar maar zins ik zwanger ben verlies ik geen haar meer.... en me haar is ook niet meer zo droog zins ik zwanger ben echt mooi en glanzend hoop dat dat na de bevalling ook zo blijf anders moet ik weer middelen gaan gebruiken..
de eerste maanden ook best wat haaruitval gehad. en nu een mooie volle bos! ben bang dat als de kleine er eenmaal is vaarwel met de mooie bos... maar hoop van niet.
Ik heb de eerste weken ontzettend veel haaruitval gehad, plukken haar vielen eruit op een dag Maar sinds een aantal weken gaat het helemaal goed, ik verlies wel iets meer dan normaal maar niet meer zo extreem veel