Werd vannacht wakker, na gedroomd te hebben over dat onze zoon was geboren, maar dat we nog steeds echt geen naam konden bedenken. Was heel naar, want we durfden niemand te vertellen dat ie al geboren was, en de drie dagen vlogen (voor aangifte) ook voorbij.. Paniek dus. We hebben wel wat namen op een lijstje, die we allebei wel 'ok' vinden, maar niet echt iets waarvan ik echt blij wordt. Kan er niet meer van slapen, al krijg ik volgens mij ook ineens nesteldrang, want erger me ineens suf aan de troep in huis en ben er om 6 uur maar alvast uitgegaan om alvast de enveloppen te gaan schrijven.... Dus wie heeft er suggesties?!? Het liefst beetje korte (max. 2 lettergrepen) stoere (redelijk hollandse, maar vooral niet ouderwets/kakkerig) naam, die mooi past bij de 2e naam; Herman. En dan ook nog eens niet voorkomend in de top 20. (...ook niet zo'n beetje veeleisend he?!?) Bedankt alvast!
walter, jasper, joris, joost, max, tristan .. Wij hebben gelukkig nog alle tijd, maar wij hebben ook nog steeds niets waarvan we zeggen dat is het heel irritant is dat
Waarom kijk je niet eens op een namensite. Daar staan altijd heel veel namen op. Misschien schiet er zo een uit. Verder misschien: Cas, Jeroen, Julian, Luuk, Tygo....
Ze zeggen ook weleens dat je eerst je kindje moet zien voordat je 'weet' hoe het moet heten. Dus je kunt best een top-3 bedenken en dan wachten? Ik vind Bas, Tim, Koen, Daan etc. mooie namen, maar die staan dan wel weer in de top 20 natuurlijk.. Moeilijk.
bij ons klopte dat idd bij de 1ste bleven we hangen op 2 namen toen we haar zagen wisten we het bij de 2de bleven we zelfs hangen op 5 namen en ik maakte me ook erge zorgen dat we nog geen naam hadden en heel toevallig de zelfde droom gehad haha maar toen we haar zagen wisten we het gelijk. heel veel succes maak je niet teveel zorgen het komt wel goed!
mika, lucas, teun, sieb, jelle, Levy, Davy, Yorick, Gijs, Daan, Luca, Thijs, Mitch pff ik heb geen idee... er zijn zoveel namen joh...
Er is geloof ik nog geen namensite die ik niet gehad heb.... toch ben ik nog niet die ene tegengekomen. Veel van de namen die we leuk vinden staan helaas toch weer in de top 20/ En omdat we zelf vroeger van die populaire namen hadden (3 in 1 klas) willen we dat liever niet. Of ze beginnen met een B en dan zou je de voorletters BH krijgen, en ook dat willen we die kleine niet aandoen. Robin/rodin vindt ik wel leuk, maar mn vriend niet. Julian hebben we wel op ons soort lijstje staan, maar ik krijg er geen kloppend/hoera-gevoel ofzo bij. En dat is wat ik het liefste wil.... Misschien komt zoiets inderdaad pas als de kleine er is.... ik hoop het maar!
haha het is niet makkelijk... maar nu we toch aardig bezig zijn heeft iemand nog een leuke suggestie voor een jongensnaam beginngen met de letter H. ?
Tycho Tijmen Tijn Sten Mats Iben Jari Niké Jorn Mikael Dani Sven Mika Luka Stijn Jaron Sybren Joel Rinse Staf Jay Nils
Geplaatst: Zo Jan 14, 2007 3:22 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Joran Herman of jaron herman? Mijn ukkie gaat Joran noemen! Herbert?