Ik kreeg op een dinsdag toch een raar griepje.. Ik werd misselijk en duizelig en dat had ik al een tijdje. Wel erg honger en wat verhoging qua temperatuur, ik was ook wat verkouden, dus heb ik me dinsdag middag maar ziek gemeld. Ik had mijn maandelijkse periode (voor vrouwen) nog niet gehad van ongeveer 5 december, of het duurde maar een paar uur . mn vriend en de buurvrouw vonden toch dat ik een zwangerschapstest moest gaan doen. zo zegt zo gedaan.. mijn vriend heeft 2 tests gehaald en 1 daarvan heb ik die dinsdag gedaan. binnen 1 minuut knalrood met 2 streepjes. De schrik zat er wel even in. ik heb wel een kinderwens en wou het ook heel graag, maar mijn vriend en ik zijn nu 5 maanden samen officieel. zes maanden inclusief daten. Woensdag ochtend nog maar een test gedaan, maar het streepje ging niet weg hoor. Uiteindelijk woensdagmiddag een clearblue test gehaald die me kon vertellen dat ik 5 weken of meer zwanger was. (nu 8,5 weken volgens de verloskundige). We kunnen er alleen nog niet zoveel van kunnen genieten. Ik sta namelijk voor de keuze om te stoppen met mijn werk (maar dan krijg ik geen uitkering) of heeel misschien voor een paar maanden vervanging voor mn werk. Als ik dus mijn baan verlies dan ook mijn woning etc.. We zijn 15 februari voor de echo geweest en het hartje klopte goed en kreeg goede toevoer van ''eten''. Mijn bloeddruk was goed, dus dat zit wel goed en is wel weer geruststellend.
Dank jullie wel we hebben de babykamer alvast ingericht box met lade woezel pip wub Kinderwagen combi (wiegje,kinderwagen en de maxicose kan erop) Verrijdbaar badje mooie grote kledingkast en het ledikantje ledikantje commode Alles is blauw omdat dat ook voor een meisje wel kan, als het roze is en het blijkt een jongen dat staat wat raar. we hebben ook alles wat blauw is nu, in wit. Mijn buik, toen 12 weken en zes dagen zwanger. mijn buik toen ik 12 weken en vier dagen zwanger was.