Leuk nieuwtje die ik graag op het forum wil delen Mijn vriend en ik willen wel graag trouwen, maar we hadden gezegd over jaartje of 3 (lekker sparen en een kindje kost al best wat geld) Maar gister zei hij, ik zou wel graag eerder met je willen trouwen Hij vroeg, zou jij dat ook willen... Aah mijn hart maakte een sprongetje van geluk!! oeeh ben zo blij ...
Hihi, gefeliciteerd! Het is zooo leuk! En je kunt het zo duur maken als jezelf wilt hoor. Met een beetje creativiteit kom je een heel eind. Geniet ervan! Mijn favo tijdschrift was WitWedding. Iets stoerder en iegentijdser dan de andere twee. Maar kocht ze trouwens wel allemaal hoor haha.
aaaaahhh wat een fijn berichtje!! wat leuk zeg!! van harte gefeliciteerd!! gaan jullie dit jaar nu nog trouwen??spannend!! maar heel veel succes met alles regelen, je kan het inderdaad zo duur maken als je zelf wilt
Ook hier nog even reageren!! Echt superleuk! Gefeliciteerd. En inderdaad je kan zelf bepalen hoe duur je het allemaal maakt. Wij hadden geen mega grote dag en superveel gasten e.d. Maar dat past ook niet bij ons. Wij hebben het gevierd met de mensen die voor ons belangrijk zijn en dichtbij ons staan. Die waren ook daggasten (zo'n 20 man). En verdere familie en vrienden kwamen dan naar de algemene dingen, zoals het trouwen e.d. dus. Was erg leuk!!
Hey Nonaches!! Gefeliciteerd!! Ik ben vorig jaar getrouwd en is tot nu toe de leukste en gezelligste dag van m'n leven geweest!! Liefs, Vivian
Dank jullie wel voor jullie reactie!! Ik ben ook echt zo blij ermee Hij gaat nog wel een officieel aanzoek doen..maar hij wilde weten of ik er ook open voor stond om eerder te trouwen!! JA DUS