even een oppepper nodig!

Discussion in 'Zwanger worden' started by ks2011, Feb 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ks2011

ks2011 Bekend lid

Oct 2, 2013
    598
    0
    16
    Wij zijn nu voor de 7de maand bezig voor een tweede kindje. Onze eerste was in een keer raak. Heel naief ging ik er vanuit dat de tweede ook wel snel zou gaan. Maar die laat even iets langer opzich wachten haha. Nu merk ik dat ik er steeds meer mee bezig ga zijn. Ook omdat iedereen om me heen wel zwanger lijkt te zijn of worden! Maar nu ben ik ook elke keer zo verdrietig als ik weer ongesteld geworden ben, ik vind het ook helemaal niet meer leuk dat zwanger worden. En dat wil ik niet! Dit is misschien de laatste keer dat we deze spannende tijd mee maken dus ik wil positief zijn en er plezier in hebben. Dus wie kan me even opbeuren en me eraan laten herrinneren waarom ik ook alweer iet zo sip moet zijn! Alvast bedankt! :)

2. Rozientje

Rozientje Actief lid

Oct 13, 2012
    449
    1
    18
    Female
    Verpleegkundige ~ Buschauffeur
    Hooglede, België
    Dikke knuffel meid. Elke maand zonder positieve test is en blijft een teleurstelling. Wij weten ondertussen ook hoe pijnlijk dat is.

Je opbeuren kan ik wss niet. Alleen veel moed en geluk toewensen dat je snel terug zwanger mag zijn. Positieve eraan is, zodra je zwanger bent zul je zooo naar dat kindje verlangen.

3. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

Oct 24, 2013
    1,533
    5
    38
    Ik ken je gevoel!
    Hier was de 1ste de 2de ronde raak.
    Nu zitten we in ronde 11. En afgelopen ronde was ik ook superverdrietig.
    Misschien helpt het al om te horen dat je niet alleen bent? :)

4. furby

furby Bekend lid

Mar 14, 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    Herkenbaar, alleen wij zijn nog voor de eerste bezig.

Elke maand opnieuw die teleurstelling.

Helaas zit er niks anders op dan afwachten. Hopelijk is het snel raak!

Share This Page