Hai dames, Ik hoop hier toch iets meer duidelijkheid te krijgen. Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan (in de ochtend) en deze was positief. Nou heb ik vanmiddag weer twee testen gedaan, maar deze zijn negatief. Stel dat ik zwanger ben, dan is het pas heel kort (2 weken). Misschien dat daarom de testen zo raar doen? nog niet genoeg hormonen om te testen?
Hcg schommelt niet dus testen kunnen daarin niet raar doen. Welke testen heb je gebruikt? Heb je er foto's van? Welke dag in je cyclus zit je?
Ik heb de 1e keer een test van de kruidvat gebruikt en de 2e keer een clearblue. Ik heb geen foto's, maar beide uitslagen waren heel duidelijk te zien. Ik moet tussen nu en een aantal dagen ongesteld worden (ben erg onregelmatig)
Welke soort van Kruidvat was het? Die met een kruis of twee streepjes? Je kan over twee dagen nog eens testen.
Volgens mij heeft Clearblue wel meer HCG nodig om een positieve uitslag te hebben. Dus misschien ben je daarmee gewoon te vroeg geweest?
Ik lees hier steeds vaker dat kruidvat 2x5 vals positieve uitslag geeft. over 2 dgn nog een a testen en dan weer met je ochtend urine. Succes
Die jij hebt gebruikt geven bijna altijd een streep. Hij is pas positief als de streep die het kruis moet maken net zo breed is als de andere streep. Heel erg naar helaas. Die van 2 voor 5,- zijn betrouwbaarder. Al lees ik hier inderdaad de laatste tijd ook vaak dat ze vals positief geven. Zelf nooit meegemaakt. Ik zou voor nu alleen de clearblue vertrouwen en over twee dagen nog eens testen maar in ieder geval niet meer met die early van de Kruidvat. Hopelijk heb je dan een mooi resultaat!
Zou makkelijker zijn als je een foto zou plaatsen van je test. Het is onmogelijk om er zo iets over te zeggen ..
Die onderste zie ik meen ik lichtjes wel een even breed streepje. Die clearblue was dat die met alleen wel of niet zwanger? Of stonden er ook de weken bij vermeld?
Dacht ik al die is totaal niet gevoelig! Ik zou morgen die andere van de kruidvat kopen, 2 testjes met een pipetje in een doosje. Die zou je ook morgenmiddag kunnen doen als jij niet drinkt en je urine lang ophoudt. Ik denk dat je een grote kans hebt dat je daar een mooi streepje op krijgt!
Ik denk ook dat je erg vroeg bent met testen. Voor de digitale testen heb je wel even wat hcg nodig. Probeer inderdaad de kruidvat testen van 2 voor 5 euro eens. Deze zijn wat gevoeliger.succes!
Laura, die onderste test is negatief. Pennenstreepjes tellen helaas niet Clearblue heeft meer hcg nodig om positief te testen dus als je dat nog wilt doen met wekenindicator bijvoorbeeld dan zou ik zeker nog een paar dagen wachten nadat je echt positief hebt getest. Ik testte op 15dpo 1-2 weken zwanger met de clearblue digital. Maar ik wist dan precies wanneer mijn eisprong is geweest. Zou toch die van kruidvat 2 voor 5,- proberen. En echt pas blij zijn als er een duidelijke streep op komt en dat ie roze is. Als ie wat grijzig is dan is ie vals. Wat een gedoe hé met die testen zo