Sorry hoor maar moet het even delen. Na 5 draagdoeken, een meitai en een rinsling aangeschaft te hebben, heb ik vanochtend een pre order geplaatst voor de Tula baby carrier Bliss Bouquet... Heerlijk dat draagvirus. Nu nog even wachten tot hij er daadwerkelijk is maar zit nu al te jubelen van blijdschap...
Leuk! Wij hebben ook een Tula Daar ga je veel plezier aan beleven! Wij dragen zoveel dat de buggy nauwelijks wordt gebruikt
Dl is nu bijna 10 maand en de dagen dat de buggy of wagen gebruikt is zijn op 2 handen te tellen. Ik ben wel echt een "doekenmens" dus de tula eerst maar eens gehuurd maar wel ideaal. Zeker nu ze voor de ringsling aan de zware kant wordt.
Ik vind hele kleine baby's ook prettiger zitten in een doek, maar ben ook gek op het gemak van een ssc bij de oudere kindjes
Welke draagdoek hebben jullie (gebruikt)? Ik wil er een aanschaffen, kwam bij het merk bykay uit, weet niet of jullie daar ervaring mee hebben?
Same here!! Waar heb je m besteld? Bij dragen enzo staat dat de levertijd gemiddeld een week bedraagd nu.
Ik heb hem na een paar dagen zoeken bij jebabydichtbij besteld. Zag hem op draagpraat voorbij komen toen hij die dag uitgebracht zou wordenen was meteen verliefd! Geen idee eerlijk gezegd wanneer ze komen maar heb ook een insert erbij besteld die pas half december binnenkomen dus verwacjt dat ze beide in 1 keer opstuurt.
Persoonlijk zou ik kiezen voor een geweven doek. Daar kun je veel langer mee uit de voeten. Er zijn zoveel verschillende doeken. En tientallen merken als; Oscha (mijn persoonlijke favoriet), little frog, didymos, boba, girasol, ellaroo, hoppediz, je porte mon bébé, neobulle, calin blue en ik mis er vast nog een paar... het hangt van je budget af en wat je wil in ee draagdoek. Ik heb zelf onder andere een ringsling van hoppediz, een geweven doek met hennep van Oscha een zomerdoek van calin bleu en een meitai van hoppediz. Op de facebookgroep van draagpraat vind je veel info en als je doeken uit wil proberen kun je lid worden van de reisdraagdoeken groep op facebook en op de draagdoekenmarkt worden doeken te koop aangeboden.
Hihi dat snap ik voorr mij maakt het weinig uit aangezien de kleine toch pas in mei komt. Heb het stofje los ook al voorbij zien komen..misschien ook proberen te bemachtigen om alvast wat te knutselen. Lees net op fb dat jij hem donderdag waarschijnlijk mag vewachten.. spam je wel even een fotootje?
Ohhhh ik vind hem zo mooi! Zag hem ook meerdere malen voorbij komen! Hier ligt the lil rascals klaar en ga van de week even langs om een draagdoek te bekijken die ik al een tijdje op het oog had!
Jaaahh!!! Ik was vandaag helaas niet thuis maar gelukkig weet onze bezorger van postnl dat onze overburen goed contact met ons hebben en dat zij m wel aan willen nemen!! Dus ik kon m daar afhalen. en mooi dat hij is.... ik zal morgen even een fotootje maken.