hallo damens, ook ik mag me eigen aansluiten bij de zwangere onder ons, woensdag, gisteren en vandaag dan 1 dag overtijd en positieve testen in mijn handjes ( de woensdag ookal maar dat kon misschien ook een vals positief zijn geweest dus vandaar vrijdags, en dan vandaag ook nog is.. maar ik kan vol trots zeggen, ik word mama!! wat een prachtig huwelijks cadeau. wie is er ook rond januari/februari uitgerekend? xx
dankjewel! jij ook gefeliciteerd! zo onwerkelijk allemaal, spannend! kon het gewoon niet laten en heb daarnet nog een test gedaan, ik wist niet dat je hcg zo snel kon stijgen, gisteren was het nog maar 1-2 weken en nu is het al 2-3 weken, super blij, toch een teken dat alles goed gaat! hoe ver ben jij nu?
dank jullie wel!! ik hoop vooral hier mee mijn verhaal van me af te kunnen typen aangezien we het graag nog even stil willen houden, zoiezo tot na de 12 weken.
danku!! @ loveexx aah ook proficiat met je huwelijk en je zwangerschap! ja ik heb is zitten reken en rond ong 15 feb 2017 zou ik moet bevallen van me eerste wondertje,,
ja haha dankjewel! ik denk dat het ook beter is om het stil te houden, aangezien ik nu 5 weken en 1 dag ben en niks voel of merk, heb zelf het idee dat het niet goed zit en dat het los zal laten :x pff weet t niet zo geod
Hoi hoi, ik gister een positieve test. Heb veel miskramen gehad allemaal bij prille zwangerschappen dus het is nog beetje eng om blij te zijn. Zou vast goed zitten toch? We zijn volgens mij even ver. Ik 5 weken. Heb hele zere borsten maar dat lijkt wel minder te worden denk ik ook alweer is dat wel goed. Spannend allemaal he. Liefs Wendy
hoi wendy, net toch een knal test nog gehad, dus ik ben erg positief ingesteld, nu alleen nog manlief overhalen, die heeft et een beetje laten waaien, zijn moed, aangezien wij ook een miskraam hebben gehad 2 jaar terug en sindsdien geen zwangerschap hebben kunnen verwerken en dan nu eindelijk wel is het erg spannend.. willen allemaal dat het goed blijft gaan, begrijpelijk! ben jij dan ook precies vandaag 5 weken en 1 dag zou wel tof zijn, haha lopen we precies gelijk op.. xx
Ohh fijn weer een positieve test dat geeft toch hoop he. Manlief went vanzelf. Hier steeds me twijfels heb steeds best erge menstruatie pijn in me buik. Denk ik het komt toch niet echt he. Pff wel super irritant. Ja 5 weken vandaag volgens zon berekening. Mijn eerste dag laatste menstruatie was 15 mei, en jouwe? Groetjes
mijn eerste laatse menstr. dag was 12 mei. 27 mei eisprong gehad!! ik heb dat ook een aantal dagen gehad. dat ia nu wel voorbij gelukkig!