Hey Meiden, Ik heb weer eens een vraag haha. Hoe voelt het als je kindje aan het indalen is en waar kan je het aan herkennen? Heb de laatste dagen als ik naar de wc ga een drukkend gevoel aan de onderkant (op het geboortekanaal zegmaar ) Daarnaast is hij heel druk aan het wurmen vanbinnen net alof hij zich in een bepaalde positie wil wringen, dit kan natuurlijk ook gewoon draaien zijn. Hij ligt al wel heel lang met zn hoofdje naar beneden op de echo's (al vanaf 26 weken) Ook zijn beentjes voel ik altijd aan de bovenkant. Daarnaast heb ik ook al een poosje een soort uitstralende kramp vanuit mijn navel.. zijn dit harde buiken of wat moet ik ervan denken? Is het niet heel vroeg indalen bij 33 weken?? en moet dit iets zeggen over de bevalling (dat het een teken kan zijn dat het kindje eerder komt) of zijn er ervaringen van meiden die een vroeg ingedaald kindje hadden en toch overtijd gingen? Ik weet trouwens dat het na indalen nog weken kan duren voor een kindje zich aankondigt hoor, ben gewoon benieuwd naar ieders ervaringen! Liefs,
mijn eerste kindje daalde in zo rond 29/30 weken nu deze ligt sinds 2/3 ingedaald maar pas sinds deze week echt vast ingedaald ik had dus de hele tijd menstruatiekrampen die naar me rug uitstraalde, ik heb toen de vk gebeld en na controle bleek ze compleet ze zijn ingedaald en vast te liggen dus die pijn kwam van het indalen, veder heb ik nu extra steken in me vagina het indalen zegt volgens mij niets over de bevalling
Een eerste kan heel vlug indalen, maar zegt niets over de bevalling. Mijn oudste was ook met 32 a 33 weken ingedaald. En hij kwam pas met 40w+6
bij een vriendin was de kleine rond week 30 al ingedaald, maar ze is pas met 41+3 dagen bevallen. indalen zegt weinig over wanneer je ook daadwerkelijk bevalt
Dat vermoeden had ik al wel dat indalen en de bevalling niet vlak achter elkaar hoeven te zijn.. Zowel toen mijn moeder geboren werd als toen ik geboren werd moest de bevalling opgewekt worden omdat het anders een olifanten dracht ging worden haha. Dus ik heb me zo ontzettend ingesteld dat het langer gaat duren als 40 weken haha..
Baby is hier afgelopen week ingedaald, vandaag bevestiging gekregen van vk.. maar zij geeft ook aan dat het niks zegt over hoe vroeg/laat je bevalt. Ik had eigenlijk een dag lang last van menstruatie-achtige krampen, dat zijn denk ik dus indalingsweeën geweest.. verder nu ineens weer last van m'n blaas, bekken en af en toe steken aan de onderkant alsof iemand een mes d'r in steekt. Dat is (volgens vk) het hoofdje van baby dat langs mijn bekkenbot schuurt. Nu maar afwachten wanneer de kleine zich aandient!
Zou het met een stuit ook zo voelen? Ik voel namelijk lichte steekjes van onder en soms wat onder in mn buik aan de linker kant... Maar t doet geen pijn hoor!
Gezellig, ik ben ook 33 weken zwanger haha kan me niet snel genoeg gaan Maar hier ook een indalende baby, en geloof idd dat het niets te maken heeft met wanneer het geboren word Ik heb voornamelijk met fietsen het idee dat er "iets" in de weg zit...haha klinkt lekker haha