Sterkte!! Maar weet je heel zeker dat het een buurjongen is geweest? Dan zou ik die aanspreken! Misschien eens de politie bellen om te vragen of ze eens een verkeerscontrole willen houden in jullie straat. Flitsen / laseren of wat dan ook. Ik heb ook een keer een kat aangereden en reed nog geen 30. Kat kwam uit een berm met hoog gras en zat onder mn auto voor ik maar iets kon doen. Nog gezocht maar kat was al spoorloos verdwenen. Zoiets blijft ook altijd in je geheugen als het gebeurt! Heb zelf dierenverzorging gedaan en als ik een gewonde vogel of ander dier zie bied ik ook gelijk eerste hulp en breng het weg. Laatst een ree, mensen ook doorgereden. Pfff wat een drama zo'n dier te zien sterven. Hoofd afgedekt en op dierenambu gewacht, maar die kwam maar niet. Diertje was ondertussen gestorven.
als je een aansprakelijkheidsverzekering hebt voor je gezin zijn je kinderen huisdieren en jezelf en partner ook gedekt voor schade aan spullen of lichamelijk letsel van anderen.. je betaald per maand zo'n 3 euro nog wat maar bent wel per incident voor een miljoen verzekerd!
Hoe ik het weet.. Omdat de buurvrouw iets ervoor een van.de scheurijzers zag stoppen in de bocht en.daarna verder rijden.. Nu stoppen ze wel vaker daar om een meisje op te pikken dus werd er niet op gelet.. Er rijden hier zeer weinig autos wonen in een klein dorp aan een niet meer doorgaande weg.. Drempels zijn er niet maar mijn man wil er met dorpsbelang over babbelen.
Gecondoleerd met t verlies van je kat! Hoop dat je man t voor elkaar krijgt dat er iets aan t hard rijden gedaan gaat worden...
Sterkte met het verlies van je kat... Maar dat is dus precies de reden dat onze kat binnen blijft! Ookal is het hier veilig genoeg.....
Gecondoleerd met je kat, zo zielig als dat gebeurt Ik vind het altijd zoooo erg als ik een katje op de weg zie liggen, overduidelijk aangereden maar die persoon vond zich te goed om het katje even aan de kant te leggen ofzo... Zo naar vind ik dat. Onze nieuwe kitten houden we binnen voor precies deze reden, ook al zou zo'n katje lekker veilig buiten moeten kunnen lopen. Kan andere mensen gewoon niet vertrouwen.