Pakket bol.com elders geleverd

Discussie in 'De lounge' gestart door VMiss, 10 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik deed een bestelling bij bol.com, zou vandaag geleverd worden.
    Echter niets ontvangen. Ik was de hele dag thuis. Ik zag net bij track en trace dat het pakket zou afgeleverd zijn om 15u candaag en dat er iemand voor heeft getekend, er staat een naam bij die ik niet ken.
    Ik woon in een flat en niemand hier heet zo.
    Wat kan er gebeurd zijn en wat kan ik doen???

2. Annette1981

11 nov 2016
    77
    0
    6
    Zou eerst gewoon eens bellen met bol.com

3. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Heb ik oooit gehad. Niemand met die naam in de buurt. Gek genoeg kwam het pakket alsnog de volgende dag. Ik zou morgen even bol bellen!

4. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier met bol ook wel eens gehad, lossen ze altijd snel en goed op is mijn ervaring! Dus als het vandaag niet toch nog komt, gewoon even bellen of mailen (per mail kreeg ik ook altijd heel snel een reactie).

5. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Gewoon bol bellen als het vandaag niet komt, sturen ze het gewoon nog eens.

6. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb gebeld ze gaan het onderzoeken. Heb ik nu helemaal niets aan en mijn dochter heeft nu geen verjaardagscadeau 😡

7. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Tja ik vind dat je ook wel een beetje laat bent met bestellen dan. Je weet dat dit soort dingen kunnen gebeuren. Een beetje creatief denken en een alternatief geven aan je dochter.

Je weet trouwens toch niet of er niemand in de flat zo heet, kan ook de partner van zijn. Ken je iedereen uit de flat bij eigen voor- en achternaam?

8. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ken iedereen bij naam is een kleine flat en woon hier al 10 jaar!

9. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Ik had dit laatst ook. Bo,l.com via messenger gecontacteerd en zij konden zien op welk nummer het bezorgd was. Wel heel vreemd want waren niet onze buren, maar een heel eind verder in de straat en wij waren gewoon thuis. Er was ook geen briefje of iets, dus ik was er nooit opgekomen om daar te gaan kijken...

Bij mij duurde het onderzoek dus zo'n 10 minuten!

10. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Hier tekende de postbezorger een keer en kwam het een dag later alsnog. Ik zou gewoon even bol.com bellen.

Dat je dochter nu geen verjaardagskado heeft is natuurlijk heel vervelend maar hier ben je zelf verantwoordelijk voor, niet bol.com en ook jiet de Pakketbezorger.
    Een kado echt op het allerlaatste moment bestellen is gewoon niets slim. Er kan echt van alles mis gaan en als het dan niet bezorgd wordt zoals nu en je hebt geen extra dagen ingebouwd dan heb je idd een probleem. Ik zou nu als een speer naar de winkel gaan en een kado kopen en dat van bol.com terug sturen zodra je het binnen hebt.

11. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ga ik iig doen! Ik zocht dit allang maar vond t nergens woensdag heb ik dit besteld en dacht vrijdag levering is ideaal! Tja zulke dingen gebeuren , en is typisch weer iets wat bij mij kan gebeuren.
    Wil t cadeau sowieso niet meer nu ga mijn dochter niet laten wachten. En ga het cadeau ook zeker niet betalen als ik t niet heb ontvangen!

12. Jolandaa

Jolandaa Actief lid

14 aug 2016
    334
    336
    63
    NULL
    NULL
    Sorry, vind het een vreemde reacti; nu wil ik het pakket niet meer. BOL gaat een onderzoek doen waar het paket gebleven is. Kan zomaar zijn dat je van de week al een nieuw pakketje hebt, was bij mij destijds ook zo.

Klantenservice van BOL is echt heel goed hoor! desnoods even via fbmessenger een berichtje sturen.

13. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Euh, dat jij op het allerlaatste nippertje een cadeautje bestelt is toch echt jouw eigen schuld hoor. Sneu voor je dochter!
    Maar retourneren is bij bol ook totaal geen probleem, mocht je dat nog willen.

14. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Dat het kado aan de late kant besteld is heeft niks te maken met het feit dat de bezorger het verkeerd afgeleverd heeft.
    Dat pakketten op het goede adres bezorgd worden is wel de verantwoordelijkheid van de bezorger.
    Het is bizar hoeveel pakketten er verkeerd geleverd worden of gewoon helemaal niet, dan wel de volgende dag.

15. Cintya

Cintya Actief lid

12 jul 2012
    113
    7
    18
    Nou ik vind het zeker wel de verantwoording van bol als ik wat bestel en het zou bezorgd worden op vrijdag ga ik er vanuit dat het er ook is niks mee te maken dat het laatste moment is groot gelijk dat je de bestelling niet meer wil
    Heel sneu voor je dochter

16. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Juist omdat het best regelmatig mis gaat, zou ik er nooit van uit gaan dat je iets de volgende dag in huis hebt. Daarom vind ik het niet slim een cadeau zo laat pas te bestellen.

17. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Bol geeft zelf aan dat het bijv de volgende dag bezorgd wordt. Daar mag je dan ook vanuit gaan. Dat heeft niks met te laat bestellen te maken

18. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ze geven een indicatie, dat is geen belofte. Bol is net zo goed afhankelijk van de bezorger.

19. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    En of je wel of niet thuis bent. Maar als ze neerzetten 'voor 21u besteld, de volgende dag in huis' moeten ze dat wel waar kunnen maken.

20. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    In dit geval heeft het ook niet aan bol gelegen...

Deel Deze Pagina