Nee hoor. Mijn man heeft ook die dag vrij. Net als mijn broer en zussen en hun aanhang. Mijn broer is de 14e jarig en viert het die dag gewoon overdag
Je hebt haar toch ook niet geappt om te overleggen? Tja leuk is anders, maar wie het eerst komt wie het eerst maalt vind ik. Mijn schoonzus en zus zijn 2 dagen na elkaar jarig, en het gebeurt wel eens dat die het op de zelfde dag vieren dan is het wie er het eerst bij was naar wie we toe gaan. Met mijn andere schoonzus ben ik bijna tegelijk jarig (zij 12 maart en ik 16 maart) en met haar overleg ik altijd wat ze doet Toevallig viert zij het dit jaar begin april tegelijk met haar vriend, en wilden mijn man en ik onze verjaardagen ook op 1 dag vieren. Schoonzusje was eerder met berichten over de datum dat zij het vieren dus moeten wij ons maar aanpassen en een andere datum zoeken voor onze verjaardagen, dat word inmiddels pas eind april terwijl ik dus volgende week jarig ben.. Jammer dan
En daarom vier ik mijn niet! Word ik ook niet teleurgesteld, vaak gaan we met het gezin een dagje weg.
ik begrijp jou wel ts. mijn broertje en ik zijn op dezelfde dag jarig, dus ik heb hetzelfde probleem. misschien kun je je vriendin nog even bellen hierover? misschien wil ze het verzetten. of... vier het samen? ook leuk!!!
Haha wauw om daar boos over te worden.. ik vind dat je zwaar onredelijk bent. Jij hebt haar ook niet geappt en zij was nu eerst. Vier jij je verjaardag een week later (of eerder), lekker boeiend. Of je viert het niet inderdaad.
Nee hoor, ze vraagt toch na haar openingspost of het dan echt zo vreemd is dat ze van haar vriendin verwacht dat ze het overlegt, daar regeert men toch verder op
Ik vind het ook inderdaad niet meer dan normaal, zeker met een vriendengroep en zéker als één van beiden in de zorg werkt. En als 'vriendinnen' zijnde, wil je toch even checken of je op de verjaardag van je vriendin kan komen en zij bij jou? Je weet toch van elkaar wanneer je ongeveer jarig bent? Zeker als het zo dicht bij elkaar ligt. Ik zou er ook wel van balen hoor en me best verdrietig voelen hierover. Alsof je er niet echt toe doet voor die ander. Gezien je werk zou ik de verjaardag zoals in gedachten, gewoon door laten gaan. En even erbij uitleggen dat het praktisch gezien niet anders gaat en je het wel leuk vind om het te vieren (als je dat nog vind ) En over 'eerder appen' -tja, je kan met kerst je verjaardag in mei wel vastleggen, maar hoe ver moet je gaan?
Ik snap je ook wel. Hier in de familie en vrienden groep echt binnen een week 4 verjaardagen, en dan is het wel zo fijn als er soms even overlegd wordt hoe of wat. Nu vier ik mijn verjaardag meestal niet, maar de reacties van wie het eerst komt die het eerst maalt, die vind ik een beetje te kort door de bocht. Als je van elkaar weet dat je dicht na elkaar jarig bent, kun je dat toch even kort overleggen? En als je al niet zo lekker in je vel zit, kan ik me goed voorstellen dat je dit er gewoon even niet bij kon hebben.
Tjah dat boeid mij dus helemaal niks. Wij vieren onze verjaardagen niet eens meer, alleen die van de kinderen
Hier net zo. In een week tijd heb ik 5 verjaardagen inclusief die van mezelf. En allemaal familie. Soms is dat even puzzelen maar ik vier mijn verjaardag meestal als laatste van de 5 omdat ik ook de laatste ben die jarig is, en ik weiger het doordeweeks te vieren. Er zijn genoeg mensen die wel waarde hechten aan het vieren van de verjaardag. Bij ons is het heel normaal dat er even geïnformeerd wordt bij elkaar als iemand een verjaardag wil verschuiven naar een andere dag. Dus ja ik snap wel dat je er even boos van werd, vooral omdat je aangeeft het zelf wel te overleggen met jevriendin en het andersom dus niet gebeurt
Het kost je 10 seconden om een appje te sturen om te vragen wanneer zij het wilt sturen dus vind het een beetje een slap excuus om te zeggen dat je door omstandigheden het nog niet hebt gevraagd. Ze is je voor de verandering dus gewoon een keer voor 😉 Een off day hebben we allemaal wel eens. Niet erg. Bel haar morgen op en praat het uit als het je zo hoog zit. Of laat het gaan en trek je eigen plan
Nou, ik snap het ook wel. 1 dag na mijn verjaardag is een goede vriend van mij jarig, 3 dagen voor mijn verjaardag mijn zusje. Ik overleg altijd met beiden wie wanneer zijn/haar verjaardag houdt. Mijn jongste is 1 dag na het zoontje van mijn vriendin jarig. Ook wij overleggen altijd wanneer we hun verjaardag vieren. Mijn dochter is 5 dagen na mijn zoontje jarig, dus 3 verjaardagen in 1 week. (toevallig is dat deze week )
Tja, ik overleg dit soort dingen eigenlijk ook altijd. Maar mijn vriendin (die een week later jarig is) zal ook altijd even checken bij mij. Dus daar is het bij jullie misgegaan, jij hebt andere verwachtingen dan zij... Fijne verjaardag!
Tsja als ik met iedereen rekening moet gaan houden kn ik mijn verjaardag nooit vieren Wij zijn met 3 familieleden jarig in 1 week en daarnaast nog kennissen. Ik vierde het altijd de zondag voor mijn verjaardag en of mijn opa hetzelfde deed dat was aan hem. Mijn vriend is een maand na mij jarig en tegenwoordig vieren we het samen rond zijn verjaardag. Ik zou er dus nier zo een big deal van maken.
Ik snap je wel maar je had zelf ook kunnen overleggen. Onze uk is tegelijk met iemand jarig en we overleggen altijd even wanneer iedereen het wil vieren.