Ja dat dacht ik ook al. Bij mij werden ze ook gewoon aangepast en kreeg gewoon net als altijd op de zelfde datum mijn salaris alleen een stuk minder Ze maken problemen diie er niet hoeven te zijn volgens mij.
Dames allemaal bedankt voor jullie reacties.. Ik heb net even met haar gebeld helaas kon ze er voor deze maand niks meer aan veranderen (zei ze) dus ik krijg het rond de 2de gestort.. Als ik een voorschot wilde hebben stond het ook deze week niet meer op m'n rekening.. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik het er niet mee eens ben en dat ik vanaf volgende maand m'n salaris weer gewoon de 24ste wil hebben.. Dit moet ze gaan overleggen met de "grote baas" Nouja daar ga ik niet op zitten wachten dus die ga ik zo zelf maar even bellen. Toen ik haar vroeg wat het verschil was tussen 32u uitbetalen of 20u uitbetalen wist ze het ook niet meer helemaal.. Fijn joh als ze een nieuw iemand op een functie zetten die er niks van af weet..
Er is geen biet verschil alleen het is minder maar dat is logisch. Kwestie van uitrekenen lijkt mij zo en aangezien dat tegenwoordig digitaal gaat zie ik het probleem ook niet. Duidelijk geen verstand van wat ze doet want dit kan echt niet zomaar gebeuren. Weten waar je mee bezig bent dat lijkt me niet meer dan normaal. Hoop dat de hoge pief in ziet dat dit geen manier van doen is en dat madam niet zo goed weet waar ze mee bezig is.
Ik begrijp dat je gefrustreerd bent en dat mag, dat is iedereen wel eens. Doe er iets aan, wat het dan ook is, maar reageer je niet af op iemand die er helemaal buiten staat. @TS, Als je een spaarrekening hebt gekoppeld aan je gewone rekening, dan staat het er wel meteen op hé! Maar het hoort inderdaad niet, dus gewoon even achteraan bellen.