Zo boos!

Discussion in 'De lounge' started by ikke1981, Sep 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Even van mij afschrijven hoor! Ik kook werkelijk van woede :x

Zal even bij het begin beginnen

Mijn bovenbuurman is nu ongeveer een jaar vrijgezel, voor die tijd hadden we nooit van hun, op een ruzie die zij samen hadden na, maar ach.
    NU hij dus vrijgezel is, is hij werkelijk los geslagen, feestje hier, feestje daar, op zich niks mee zou je denken, maar wel dus, want dat begon op donderdag, t/m zondag, en wij konden gratis mee genieten. Daarbij werd onze kleine man er vaak wakker van

Veel de poltie gebeld, zijn vaak langs geweest, en iedere keer beloofde hij beterschap. Niet dus.

NU is ook het geval dat ons zoontje als hij naar het kdv is geweest, erg onrustig slaapt en wel eens een gillend wakker word. Soms valt hij weer in slaap, en soms niet maar we geven hem de tijd om het weer in slaap te vallen.
    De ene keer is het zo gebeurd de andere keer duurd het wat langer.

Nou was het mij al vorige keer opgevallen, toen mijn zoontje gillend wakker werd, ineens gebonk hoorde en nog harder begon te gillen en echt in paniek raakte, en moeilijk te troosten was.

Nu vanavond werd mijn zoontje weer onrustig en werd af en toe met een gil wakker, maar viel dan weer in slaap, net een half uur geleden moest hij weer huilen en wij hadden zoiets hij valt weer in slaap, maar toen hoorde we het weer, paar flnke bonken, gevolg Quinn in volledig in paniek!

Ik vind dit zo verschrikkelijk, het kind slaapt al zo onrustig, en dan krijg je dit er nog bij!! Wat voor hork ben je dan

Ik heb liever dat je naar mij toe komt van joh Dees, ik hoorde die kleine van jullie vaak huilen en ik heb er last van, kunnen we kijken voor een oplossing, maar di doet je toch niet zo!

Ik ben echt gewoon zo verschrikklijk boos op het moment!!

Ik gun hem nu echt geen feestjes meer, iedere keer als ik last van hem bel ik de poltie, als zijn wasmachiene om 1 uur in de nacht aan staat ga ik ook zeuren, want dat ding staat niet waterpas.
    Ik heb al veel door de vingers gezien, maar nu is het klaar!

2. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Nou ik kan wel begrijpen dat je heel pissig bent!

't Is al zielig voor je kindje, dan wordt je echt briesend he als ze hem nog wat meer overstuur maken!

Vind het asociaal van je buurman!

3. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    jemig.... wat een ontieglijke ..... natuurlijk word je daar witheet van..

ik zou echt continu de politie bellen....hij moet gewoon stoppen daarmee...

gatver.... natuurlijk word je boos als iemad dat je kindje aandoet... ik zou hem ook zeker uitleggen wat er gebeurd als hij dat doet.. dat je kindje daar zo van schrikt dat het alleen maar vaker en harder zal gaan huilen..

bah....dat vind ik zo min...om dat te doen

gr Jose

4. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    kan het me heel goed voorstellen hoor...Gewoon politie bellen als je last van hem hebt... overal valt normaal over te praten, maar het houd een keer op... en om nou te bonken omdat de kleine huilt vind ik helemaal asociaal...Hij kan idd gewoon naar je toe komen om aan te geven dat hij er last van heeft als de kleine vaak huilt bijvoorbeeld, al vraag ik me af of je daar veel me kan.... Zijn gedrag vind ik ronduit belachelijk....

5. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik zou als ik jou was en het een huurhuis betreft eens een gezellig babbeltje met de verhuurder gaan maken.
    Als dit niet zo is dan zou ik de politie hier OOK van op de hoogte brengen.
    Wat een ongelofelijke rand debiel zeg!
    Nog los van het feit wat je zo'n kind aan doet. Maar WAT lost dat ins hemels naam op? Kind helemaal over de zeik en brult nog harder. Dan heeft hij er toch alleen maar meer last van?

Enneuh....goh, gescheiden? Vraag me af hoe het komt... ;)

6. miss spider

miss spider Actief lid

Jun 30, 2009
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    is het niet verstandig om samen om tafel te gaan zitten?Om het nog een keer bespreekbaar te maken?dan heb je er echt alles aan gedaan!

Telkens de politie bellen?Denk dat je daar niet veel dingen beter mee maakt!ik zou b.v nog erger worden als ze telkens de politie zouden bellen,gewoon uit koppigheid....

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Ik haal niet uit je verhaal dat je hem hebt aangesproken op dat gebonk. Wel op de feesten. Misschien helpt het als je zegt dat het door het bonken alleen erger wordt. En dat het een fase is, die vanzelf overgaat.

Ben het met de voorgaande reactie eens: Steeds naar de politie gaan kan averechts werken.

8. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik zou hem er persoonlijk op aanspreken. Ik denk dat ie dan meer begrip op kan brengen dan wanneer jij steeds de politie op hem afstuurt.

Maar het is wel een vreselijke vent zeg, pfff... Wij hebben ooit zo'n onderbuurvrouw gehad. Als wij een keer vergeten waren onze schoenen uit te trekken, begon dat mens direct te bonken tegen haar plafond (onze vloer). Maar ondertussen wel regelmatig keihard muziek aanzetten. Triest. Zij heeft er mede voor gezorgd dat we zijn verhuisd. We werden echt knettergek van haar. Bij jou is het nog veel erger.

9. anastasia

anastasia VIP lid

Jul 29, 2007
    7,702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ik zou ook eerst eens met hem gewoon gaan praten, ipv steeds de politie bellen. Wat anderen ook al zeggen, werkt alleen maar averechts!
    Jij hebt dan wel last van hem, hij heeft ook last van jou! vergeet dat niet. Ook al kan de kleine er niets aan doen, hij heeft er wel last van.
    Hij is behoorlijk a-sociaal bezig als ik dat lees met feesten etc.
    Maar nogmaals, met steeds bellen los je het echt neit op!
    Zou eerder eens met hem om de tafel gaan zitten!

10. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Hij zal zelf zeker geen kinderen hebben?
    anders had hij wel geweten dat een overstuur kind echt niet kalmeert als het gebonk hoort en dat niet kan plaatsen.
    Als hij er last van heeft moet hij het ook niet erger gaan maken. Dan is het zijn eigen schuld dat hij last heeft van jou kind.
    Jij kan er niks aan doen dat je kleintje huilt..Moet je eens vragen wat hij had gedaan als je een huilbaby had gehad;)
    Betreffende die feestjes...Heb je al klachten in gediend bij de huurdersvereniging?
    Bij meerdere klachten kunnen die mensen zelfs uit hun huis zetten dus het lijkt me dat die wel een stok achter de deur kunnen zetten...

11. 4days

4days Niet meer actief

Ik denk eigenlijk dat hij het niet echt begrijpt vanuit jullie perspectief. Hij denkt waarschijnlijk: eerst liggen ze te zeuren over een feestje, en vervolgens gilt hun eigen kind zo hard dat ik er last van heb..? Het is natuurlijk net van welke kant je het bekijkt. Misschien helpt het als jullie eens samen om de tafel gaan zitten met een onpartijdig persoon? Zoals een huurbaas, iemands van een woningbouwvereniging, of iets anders in die trant. Desnoods een wijkagent ofzo.

12. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,322
    0
    0
    Limburg, België
    Wat een ***** (sorry te vulgair)
    Kan ie zelfs niets meer verdragen van een kind terwijl hij zelf ongepast gedrag heeft!
    Je moet inderdaad dringend (kalm) met hem gaan praten...
    Succes!

13. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Ik weet precies wat je doormaakt. In onze vorige woning (flat) hadden we ook zoveel gezeik met de boven buurvrouw. Meerdere keren de politie gebeld, woningbouw ingeschakeld, zelf er naar toe gaan...helaas niets hielp.

Uiteindelijk zijn we gaan verhuizen...

Succes

14. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Mee eens.
    Denk dat hij nu idd zoiets heeft van "jullie de politie bellen dan doe ik dit".

Ik snp helemaal dat je er pissed over bent hoor want het is ook niet normaal maar je lost er niets mee op.
    Sterker nog denk dat de politie bij telefoontje nummer 10 niet zo snel meer zal handelen.
    Praten is de enige oplossing die je nog heb buiten verhuizen ben ik bang.

Succes meid.

15. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    3,029
    1
    0
    Ik mis even iets... Ik neem toch aan dat je eerst zelf even met de buurman bent gaan praten voordat je de politie hebt gebeld over zijn nogal wilde feestjes?

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Ja we zijn al meerdere keren naar hem toe gaan, van joh mag het even wat zachter!
    Hij had dan niet door dat het zo hard stond, nee nee :S

17. Blaak

Blaak Niet meer actief

Dat is inderdaad een erg vervelende situatie zeg!! Gewoon proberen te praten met je buurman en anders gewoon hem plagen door telkens de politie te bellen enzo, zou ik doen in ieder geval

18. ChristelAileen

ChristelAileen Actief lid

Aug 26, 2009
    348
    0
    0
    Wat een egoïst, wel feestjes houden en lawaai maken.
    Maar niet tegen gehuil van een kind kunnen!

Probeer eens met hem te praten, en hem te confronteren met zijn gedrag.

Succes

19. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    ik zou even rustig met hem praten over het gebonk.
    Ik woon zelf in een flat en vind dat je met name in flats rekening met elkaar moet houden.
    Af en toe een feestje heb ik geen bezwaar tegen wij houden ook wel van een feestje zo nu en dan.
    Maar continu overlast is inderdaad vervelend.

Wij hebben last van buren die 2 verdiepingen boven ons wonen, die laten hun baby al weken elke nacht huilen, ben er uiteindelijk heen gegaan, ookal vonden mensen dat ik het moest laten was vast een huilbaby maar ik wist zeker van niet.
    Ik had gewoon nachten dat ik niet slapen kon!
    Wat blijkt, ze lieten de baby huilen omdat ze vonden dat ie maar zonder voeding moest leren doorslapen! Belachelijk gewoon baby huilt weken omdat ie s'nachts honger hebben maar hun zijn te lui om heen te gaan. Weet ook niet wat ik ermee moet vind dit gewoon verwaarlozing.
    Sorry is een beetje off topic.

20. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ mamaliset: oh nee, dat meen je niet! :(

Share This Page