Zo boos!

Discussion in 'De lounge' started by ikke1981, Sep 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

Jul 29, 2007
    7,702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    En je man waarom zegt hij er niet wat van????

2. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Ja, ik denk ook dat hij misschien wel denkt dat jullie je kindje opzettelijk laten doorhuilen, misschien heeft ie er echt geen verstand van.

3. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

eum AMK bellen??:( Arme baby..

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Hij weigerd de deur open te doen!!

Mijn man is al een paar keer naar hemm toe gegaan en beloofd beterschap (dit gaat over de muziek)
    Net was het weer zo ver, Quinn heeft nog niet 6 min gehuils, ik was zo boos, ik sta nog te trillen, en ben direct naar boven gelopen, maar wederom hij doet de deur niet open!

morgen gaan we de wijk agent bellen, die man weigerd om met ons in contact te komen, en ik ben er klaar mee!

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    dan is hij wel heel stom, als of ik mijn kind opzettelijk laat huilen om half 12 in de nacht.
    Als het nou een half uur is zeg ik ja, maar is maar een paar minuten

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Dat hij de deur niet open doet, is volgens mij wel een teken dat hij dondersgoed weet dat hij fout bezig is... Wat een aso vent zeg!

Ik ben het even kwijt, trouwens... Hadden jullie al een brief geschreven?

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb meerdere progingen gedaan om wat op papier te zetten, maar kan geen normaal woord neerzetten omdat ik zo boos ben.

Mijn man heeft de wijk agent gebeld, en binnen een week neemt hij contact met ons op. De agent die mijn man aan de lijn had vond het ook niet normaal en er moet gesproken worden met een tussen persoon, de wijk agent dus om dit goed uitgesproken te krijgen.

8. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    De ene buur bij ons had ook zo'n dramakind s'nachts, niet willen slapen en heel heel veel huilen. En laat zijn kamer nou net tegen die van ons aan liggen. Gelukkig kan er hier wel normaal over gepraat worden en ze hebben hun zoon toen op een andere kamer gelegd.
    Ondertussen hebben wij zelf weer kleine kinderen en ons meisje heeft een periode gehad dat ze s'nachts ook regelmatig even moest huilen.
    Buren aan de andere kant slapen werkelijk overal doorheen, die klaagde niet. Hun 19 jarige zoon vond het ook nodig om dan hard op de muren te bonken. Met idd als gevolg dat ons meisje nog meer overstuur was. We hebben tijdens een verjaardag een opmerking daarover gemaakt tegen hun zoon. (pa en ma hoorde het ook) En er ook even bij verteld dat hij t alleen maar erger maakte zo en dat wij ook wel eens last hadden van hem als hij na het stappen buiten blijft praten met vrienden.
    Sindsdien heeft hij t nooit meer gedaan.

Ben blij dat wij normale mensen naast ons hebben wonen.
    Ben benieuwd hoe het verder gaat lopen bij jullie, kan mij goed voorstellen dat je witheet bent op die vent.

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    even een update:
    Mijn heeft de wijk agente gesproken, en die gaf het volgende advies, om toch nog een briefje te schrijven.
    Ze wilde best langs gaan maar uit haar ervaring weet ze dat een uniform vaak tegenwerkt.

Dus een briefje schrijven, duimen dat hij komt praten, zo niet moeten we naar de gemeente en dan komt er een bemidelaar.

We zijn weer een beetje tot rust gekomen, maar gister uit voorzorg het camping bedje in onze kamer klaar gezet omdat ons mannetje goed ziek is op het moment en dus veel huilt en wakker is.
    Nu ik het zo opschrijf is het eigelijk van de gekke dat ik van alles moet doen om er voor te zorgen dat niemand mijn kindje hoort huilen.

Maar goed, het briefje ligt klaar, doet mijn man morgen ochtend in de bus.

Ik heb in het briefje staan

Hoi...
    Wij hebben het idee dat we last hebben van elkaar.

Misschien heb jij ook de behoefte om er over te praten? Dan kunnen we kijken of we tot een oplossing kunnen komen.

Zou jij woensdagavond langs kunnen komen?

Groetjes

ps: MOcht het niet uitkomen of wil je niey kan je bellen of een smsje sturen naar het nummer 06....... of gooi even een briefje in de bus

10. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    Ik zou dus nooit mijn 06 nummer aan zo iemand geven. Ik zou bang zijn dat hij via het 06 nummer nog meer gaat klieren.
    Ook zou ik schrijven of hij het wil laten weten als die dag niet uitkomt. Ik zou hem niet voorschrijven hoe hij moet/kan reageren.
    Als ik van iemand waar ik toch al mot mee heb zo'n briefje zou krijgen zou ik allen maar bozer worden. 1 omdat ik zelf wel bepaal hoe ik dat laat weten en 2 omdat ik niet achterlijk ben en zelf wel kan bedenken hoe ik iets kan laten weten.

11. Tamale

Tamale Niet meer actief

IK BEGRIJP JE HELEMAAL!!!!!!!

Wij hebben preciessss hetzelfde. Alleen met onze onderbuurman!
    Die heeft ALTIJD ruzie met zijn zoontje, schreeuwen, slaan met deuren, schelden in het trappenhuis, IEDEREEN hier heeft last van HEM!
    Maar omdat wij boven hem wonen, moeten wij het ontgelden.

Ook hij zit connnnstant met een bezem tegen het plafond te slaan als een idioot.
    31 oktober vorig jaar haalden we de sleutels op van ons appartement, helemaal happy, ons eerste koophuis.
    En smiddags stondtie al voor de deur.. Want we maakten teveel lawaai..
    We hebben nu al een paar brieven van hem gehad, dat we te vaak de wc doorspoelen, te vaak de ramen dichtdoen.
    Te laat thuiskomen, te veel heen en weer lopen.
    Te veel bezoek ontvangen, te veel.....
    Zucht .. :( hij heeft ons alle plezier om hier te wonen ontnomen. Hij is echt verschrikkelijk!
    Laatst ben ik met mn hormonen naar beneden heen gelopen, aangebelt en verteld dat ik hem zoooooooo ontzettend poep zat was. NOG 1 keer wat van hem horen, en ik bel de politie. Ookal is het maar scheet.
    Zulke mensen moet je echt hard aanpakken, maar zo te lezen heb je dit allemaal al gedaan! :(
    Misschien word het tijd dat je is aan de deur gaat, dan sta je oog in oog met elkaar en kan er misschien toch iets meer begrip op worden gebracht voor elkaar..

Maar dattie gaat bonken als je zoontje huilt, vind ik echt ziek!
    Ik ben bijna uitgerekent, en als ons meisje huilt ( ze slaapt straks boven de buurman zijn kamer!! ) en hij flikt het om te bonken. Dan sta ik of mijn vriend echt niet in voor de gevolgens. DIe man heeft alles verpest..
    sommige mensen moeten op een hutje in de heide gaan wonen. BAH

HEEL veel succes ermee, ik hoop dat het op te lossen valt!!

12. Tamale

Tamale Niet meer actief

Jeetje , dit had ik nog niet gelezen!!
    Wat een kinderachtige kerel ofniet!!! :x

13. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik zou op een neutrale plek afspreken. Dus niet bij jullie of hem thuis.

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Nou blijkbaar is hij wel achterlijk want hij kan niet eens laten weten dat hij last van ons zoontje heeft!

Het is het nummer van mijn man, die heeft zeer binnen kort weer een ander nummer, dus er is wel degelijk over nagedacht!

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    want...

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Hij is thuis! Hoor hem al weer luid en duidelijk, is ben benieuwd

17. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Nou, omdat het mogelijk ongemakkelijk is voor hem of voor jou als je in elkaars huis afspreekt. Misschien dat je je dan geremd voelt om open te zijn.

Ik persoonlijk zou me niet op me gemak voelen in het huis van de buurman of buurvrouw waar ik ruzie mee heb. Dat is meer mijn redenatie.

18. augustus

augustus Niet meer actief

OOOhw Irri zeg!!

Mijn buurvrouw belde vanmiddag aan met de vraag of ik mijn dochter niet zo wilde laten rennen. Ze was net 10 min. wakker en oma was er dus ze was erg opgewonden. Dus ik tegen haar oke vervelend, maar wat wil je dat ik doe? Kan haar kwalijk vast binden niet? Zegt ze ja ze is 's morgens ook zo vroeg wakker. Dus ik " ja ik zou ook liever zien dat ze tot 10 uur uit slaapt" DUUH! In een jaren 30 portiek woning hoor je nu eenmaal alles. Als ze rustig wil wonen moet ze niet beneden een gezin gaan wonen in een jaren 30 woning. En wij zijn echt een rustig gezin denk ik. Werken 4 dagen en op vrije dagen zijn we altijd weg.
    Rosalie slaapt van half 7 tot half 8. Wordt 's nacht niet wakker.

Achteraf irriteerd het mij het meeste dat ze zich niet eens voorgesteld heeft. Ze woond er nu 2 maanden en heeft nooit het fatsoen gehad even aan te bellen en zich voor te stellen. Maar wel 's nachts de visite al lallend uit laten etc etc.

Maar goed adem in en adem uit. ZE KAN DE POT OP! haha

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    hij is niet geweest

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Hij is een paar dagen flink rustig geweest na het briefje, maar nu op het moment heeft hij wéér een feestje!
    Muziek hard, stampen, deuren smijten, schreeuwen ect ect

Ik word niet goed hierzo!!!!

Share This Page